Joku väitti, että saa vaan ravintola-alalla tarvitsevat. Ite hommasin creme de cafea tallinnan tukusta. Sieltä saa melkein kaikkia makuja. Myös Viking Linella on aika hyvä valikoima de kuyperin liköörejä.
Vastaukset 4
Alkosta löytää ainakin Sour Appelea. Ainakin oli viimeksi kun hain.
- hinnastossa
- De Kuyper Pisang (eri asia kuin Remy Cointreaun Pisang Ambon)
- De Kuyper Sour Apple
- De Kuyper Advocaat (munalikööri)
Jos on hinnastossa, niin silloin on Alkossa myynnissäkin. Ei vain välttämättä kaikkia laatuja kaikissa myymälöissä. Omaan myymälään voi tilata hinnastossa olevia tuotteita ilman lisähintaa.
Oleellinen kysymys kuuluukin: miksi ihmeessä kukaan haluaisi ostaa ja juoda de Kuyperin liköörejä? Saahan samalla rahalla verrattomasti parempaakin juotavaa!Sour Applea tulee lenmpidrinkkiini..
mutta tietysti voidaan ottaa vinkkiä vastaan mikä olisi parempaa?- puavo
Pirstaleet kirjoitti:
Sour Applea tulee lenmpidrinkkiini..
mutta tietysti voidaan ottaa vinkkiä vastaan mikä olisi parempaa?Noita kolmea saa juu mutta ei muita De Kuyperin suuresta valikoimasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3031250Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3111211Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50968- 88941
- 106909
- 101899
- 111752
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh14638- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3587