Suurin osa varmaan tietää jo tän et wikipediassa on melkain kaikki tieto päikkäreistä esim rikoksista kuten sairaala raiskaaja jostä mä halusin tietää
Sairaalaraiskaaja (1985-86)
Sairaalaraiskaaja oli Ian Griffith. Se oli hänen turhautunut pakkomielle Melissaan, joka ajoi hänet reunan yli. Hän oli Melissan entinen ehdonalaisvalvoja. Mike oli epäilty jossakin vaiheessa. Hänen uhrejaan olivat:
Melissa – heidän hääyönään, hääsviitissä, Pete oli tyrmätty ja Melissan kimppuun melkein hyökättiin, mutta hän pääsi karkuun. Hän myöhemmin tunnisti Ianin raiskaajaksi.
Maggie – raiskattiin
Kristie, hoitaja – raiskattiin. Hän muisti, että hänen hyökkääjällään oli päällään labratakki Dr-merkillä. Mike Hortonin nimimerkki.
Robin – yritettiin raiskata, mutta Mike kuuli kun hän kaatoi vaasin ja pelasti hänet.
Jennifer – yritettiin raiskata, mutta Marlena murtautui huoneeseen ja yritti estää häntä pääsemästä pakoon, mutta hänet tyrmättiin
http://fi.wikipedia.org/wiki/Päivien_viemää
P.S EI OLLUT AIKAA KIRJOITTAA ELI JOS ON KIRJOITUS VIRHEITÄ ÄLKÄÄ VÄLITTÄKKÖ
Päivien Viemää Wikipedia
igli
3
310
Vastaukset
- päivien viemää
koska sitä voi kuka tahansa muokata.en jaksanut lukea viestiäsi sillä se on kuitenkin ihan turhaa,varmaan kaikki sanoo että olisi kannattanu lukea mut ei mua kiinnosta
- deees
!!!
- patsy
Wikipediassa on vaan pienen pieni murto-osa sarjan tapahtumista. Jos osaa englantia, niin kannattaa käydä sukeltamassa http://www.bethsdayspage.com/ sivujen maailmaan. Sieltä löytyy ihan tuhottomasti tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634