Oiva Härkösen suureksi pettymykseksi Luihu-Anneli ei ryhdy eduskuntavaaliehdokkaaksi.
Ihan hyvä asia niin. Ei eduskuntavaaleihin tarvita edes ehdokkaaksi lisää epärehellisiä KEPUlaisia.
Eilen Luihu-Annelia haastateltiin tv-uutisissa EU:n palveludirektiiviin liittyvissä asioissa. Eipä voinut tälläkään kertaa sanoa, ettei olisi palturia lasketellut.
Jotenkin Luihu-Anneli vaikutti pälyilevine katseineen entistäkin epäluotettavammalta. Taisi taas puhua "niin totta kuin osaa".
Tuleekohan Luihu-Annelin faksiin taas 1000 sivua salaisia dokumentteja "yllätyksenä ja pyytämättä"?
Luihu-Annelia ei kaivata takaisin
13
485
Vastaukset
- kokoomuksen vihollinen no2
...Vanhas-Merjan haukuttavaksi, jos hän sattuu pääsemään Helsingistä läpi.
Merja Vanhanenhan on fiksu. Hän jätti mannertenvälisen nahjuksen Matti Vanhasen, kun kyllästyi Matin jatkuviin sivusuhteisiin.
- kaikilla aikansa
Anneli uhrasi poliittisen uransa SDP:n huhmareille kun uskalsi vastustaa despootti Lipposta ja paljastaa Suomen kansalle, että mitään EU-huippuvirkaa tai elintarvikevirastoa ei ole Lipposen puheista huolimatta tulossa. Ja että Lipponen liitti Suomen Irakin vastaiseen koalitioon omin päin.
Lisäksi Lipponen toimi Ahtisaaren ohi Itävalta-boikotissa ja sai vain nuhteet eduskunnalta.- on terävämpi muita!
Puolue pelasti Lipposen, sentähden on nykyisin syrjässä, ettei tule pahempia mokia - eikä enää pahempaa voi tullakaan!
- Känä aina
päästää samaa paskaa pää täynnä paskaa, aivot puuttuu.
- (euro?)edustaja
Anneli tosiaan päläyli puhujapöntössä siihen malliin, että jotain filunkia lienee meneillään? Muuten vaikutti hyvin väsyneeltä. Kestäneeköhän kautensa loppuun?
- kiva asia
kun anneli saa aina känän raivostumaan, sillä on taas koko viikko pilalla.
- känättäjän
kädet aina valmiina näppäimillä.
- MIKÄLI HÄN
VOITTAISI LIPPOSVIHANSA JA MUISTAISI, ETTÄ DEMARIT EI OLE = LIPPONEN
PITÄÄ MUISTAA ETTÄ ANNELI KAATOI PAAVON TYRANNIAN EIKÄ SIIHEN KUKAAN MUU OLISI PYSTYNYTKÄÄN.
SE OLI UPEA SUORITUS. - Amarcord
"Olen yrittänyt puhua mahdollisimman totta."
"En ollut näitäkään pyytänyt ja ne tulivat minulle yllätyksenä."
"Välttelevistä lausunnoista on ymmärrettävästi syntynyt epäjohdonmukainen kuva. Uskon, että nyt esittämieni tietojen valossa muodostuu oikea kuva."
"En ole saanut mitään papereita. Minulla on kaksi korvaa, ja olen kuullut kaikenlaista."
kysymykseen mistä hän oli saanut tietää Irak-muistiosta.
"En tiedä, kuka tietoja vuotaa."
"En voi paljastaa lähdettäni."
"Puhun niin totta kuin osaan."
Haettu osoitteesta http://fi.wikiquote.org/wiki/Anneli_Jäätteenmäki- ne ovat ne
kokoomuksen korvat.
- hyödyntämättä
SDP:ssa on koko ajan pikkuhiljaa menossa tervehtyminen Lipposen öykkäröivän valtakauden jälkeen. Nykyisin siellä ei enää harrasteta don't fuck with me -johtajuutta. Myös Lipposen poliittisten mieltymisten perässähiihto on aivan viime päivinä karahtanut hiekoille. Backman taisi hiljalleen aloittaa hivuttautumisen erilleen Lipposesta jo YLE:n johtajuussotkujen yhteydessä. Jaakonsaari on jäämässä yksin lyllertämään pöpelikköön päätyvää Nato-polkuaan.
Kaikki tämä kehitys SDP:n sisällä luo ja vahvistaa maaperää sille että Anneli Jäättenmäen puolivahingossa esiinsohaisema Suomen Irak-politiikka otettaisiin oikein kunnolla päivänvaloon ja avattaisiin nähtäville. Toistaiseksihan kukaan ei tiedä missä, milloin ja miksi Suomi esimerkiksi sitoutui kouluttamaan irakilaisista poliiseja miehityshallinnon käyttöön. Nämä poliisit ovat Irakissa kaikkien osapuolten eniten vihaamia ja konflikteja provosoivia henkilöitä. Heitä pidetään yleisesti moraalittomina maanpettureina. Miksi Suomi on osallistunut heidän koulutukseensa?
Miksi Suomi karkotti irakilaisdiplomaatit? Miksi suomalainen ahne liikemiesryhmä sai diplomaattitukea? Miksi Helena Rannan asiantuntemus annettiin USA:n miehityshallinnon käyttöön? -- Paljon on avoimia kysymyksiä.
Jäätteenmäki avasi Pandoran lippaan. Voisi olla kohta aika ottaa irtipäässeet poliittiset typeryydet käsittelyyn ja tehdä ryhtiliike Suomen Irak-politiikan avoimeksi määrittelemiseksi.- Paavo omasta
mielestä Suuri on otettava psykopatologiseen tutkimukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697244Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425023- 913087
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat442194- 192040
- 341973
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171747Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,131620- 281601
- 181381