Ana Carolina Reston painoi vain 40 kg kuollessaan. Hänellä ei ollut enään luonnollista vastustuskykyä joutuessaan sairaalaan 21 vuotiaana.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200611165375272_vi.shtml
Ei kuitenkaan ollut ensimmäinen laihuuteen kuollut malli tai missi. Nykyään näkee jo joissakin naisten vaatemainoksissa xl kokoisiakin malleja joten suuntaus on parempi laihuuden ihannoimisessa.
Laihan mallin kuolema
207
77609
Vastaukset
- hassu
pikkaisen muotoja omaavaa naista on paljon mukavampi
pidelläkin.
en ole koskaan oikein ymmärtänyt tätä laihuuden ihannointia ja liiallisuuksiin mennessään se on kamalaa katseltavaakin.
pitkälti näiden muotitalojen esimerkkien ja mallien mukaan käyttäytyvien, sekä niiden luomien ihannenaiskuvien mukaan elävien nuorten syömisongelmatkin selittyvät.
suurin osa miehistä ei oidä liian laihoista naisista, joten turhaan, niin monet laihduttavat.- Ihan Noin Ole
Eivät anorektikot laihduta miesten takia. Siinä vaiheessa kuva omasta kehosta on jo niin väärässä, ettei muiden mielipiteet pahemmin vaikuta.
- jotka
bodaavat itsensä järkyttävän kokoisiksi,eivät tee sitä naisten takia.
anoreksiaa,bulimiaa jne sairastavatkaan naiset eivät ajattele miellyttävänsä miehiä.
kyseessä on vääristynyt minäkuva ja sillä ruokitaan omaa häiriintynyttä itseään-
koko maailma ei todellakaan pyöri teidän miesten ympärillä,hyvä hassu;) - hassu
Ihan Noin Ole kirjoitti:
Eivät anorektikot laihduta miesten takia. Siinä vaiheessa kuva omasta kehosta on jo niin väärässä, ettei muiden mielipiteet pahemmin vaikuta.
olkoon se vaikka alitajuista.
siitä ei nyt ollut pelkästään kysekää, vaan mallitoimistojen antamista vääränlaisista singnaaleista, joita nuoret tiedostamattaan pitävät esikuvinaan.
tietysti taudinkuva muuttuu, ollessaan jo akuutissa vaiheessa. - hassu
jotka kirjoitti:
anoreksiaa,bulimiaa jne sairastavatkaan naiset eivät ajattele miellyttävänsä miehiä.
kyseessä on vääristynyt minäkuva ja sillä ruokitaan omaa häiriintynyttä itseään-
koko maailma ei todellakaan pyöri teidän miesten ympärillä,hyvä hassu;)siis bodarit voidaankin ajatella narsisteiksi ja anoreksian lähtökohdat taas lähtevät kuitenkin miesten miellyttämisestä, vaikka se ei olisikaan tietoista.
häiriötiloja ne ovat jokatapauksessa ja pitkälti näiden homosuunnittelijoiden aikaansaannosta. - poroporvari
hassu kirjoitti:
siis bodarit voidaankin ajatella narsisteiksi ja anoreksian lähtökohdat taas lähtevät kuitenkin miesten miellyttämisestä, vaikka se ei olisikaan tietoista.
häiriötiloja ne ovat jokatapauksessa ja pitkälti näiden homosuunnittelijoiden aikaansaannosta.Miksi sitten anoreksian lähtökohdat eivät voi olla narsistiset?
- sivusta seuraava
Anoreksia on kuolemaan johtava sairaus,josta toipuminen on hankalaa itse sairastuneelle sekä läheisille.Itsellä on lähipiirissä tuttava joka sairastaa anoreksiaa.Haluaisin auttaa häntä mutta olen aika voimaton.Syömään pakottaminen ei kai ole oikea auttamismuoto.Haluaisin kommentteja jotka ovat käyneet läpi sairauden /toipumisen.
- ääneen
hassu kirjoitti:
siis bodarit voidaankin ajatella narsisteiksi ja anoreksian lähtökohdat taas lähtevät kuitenkin miesten miellyttämisestä, vaikka se ei olisikaan tietoista.
häiriötiloja ne ovat jokatapauksessa ja pitkälti näiden homosuunnittelijoiden aikaansaannosta.Anoreksia on miesten syy.
Anorektikon kuolema on miessukupuolen kollektiivisesti suorittama murha. - mallit
jotka kirjoitti:
koko maailma ei todellakaan pyöri teidän miesten ympärillä,hyvä hassu;)mallit ja malleiksi haluavat laihtua kuitenkin vain pärjätäkseen, joten se ei ole itsensä takia laihduttamista pelkästään.takana on kauneusihanne, johon herkimmät laihduttamalla sairastuvat.
- kekeg
ääneen kirjoitti:
Anoreksia on miesten syy.
Anorektikon kuolema on miessukupuolen kollektiivisesti suorittama murha.Eli kaikki miehet jotka ovat kuolleet/seonneet steroidien takia, se on täysin naisten vika.
Loppujen lopuksi kaikki päättävät kumminkin omasta vartalostaan, right? - heh
kekeg kirjoitti:
Eli kaikki miehet jotka ovat kuolleet/seonneet steroidien takia, se on täysin naisten vika.
Loppujen lopuksi kaikki päättävät kumminkin omasta vartalostaan, right?ne pullistelee toisilleen, ei naisille;)
- joka tapauksessa
mallit kirjoitti:
mallit ja malleiksi haluavat laihtua kuitenkin vain pärjätäkseen, joten se ei ole itsensä takia laihduttamista pelkästään.takana on kauneusihanne, johon herkimmät laihduttamalla sairastuvat.
ne luuviulut.
- L'Alchimiste
ääneen kirjoitti:
Anorektikon kuolema on miessukupuolen kollektiivisesti suorittama murha.Ei anoreksiasta miehiä voi syyttää! Syömishäiriöt lähtevät monesti liikkeelle tunteesta,että täytyy hallita itseään. Laihempana olen onnellinen,vahvempi ihminen ja haluttavampi yms. Oma kieroutunut ajattelumalli ja nyky-yhteiskunnan asettamat arvot ja kriteerit sekoittavat pään, ei ainoastaan miehet. Sitä paitsi harva mies oman kokemukseni mukaan pitää langanlaihoista naisista..
- L'Alchimiste
sivusta seuraava kirjoitti:
Anoreksia on kuolemaan johtava sairaus,josta toipuminen on hankalaa itse sairastuneelle sekä läheisille.Itsellä on lähipiirissä tuttava joka sairastaa anoreksiaa.Haluaisin auttaa häntä mutta olen aika voimaton.Syömään pakottaminen ei kai ole oikea auttamismuoto.Haluaisin kommentteja jotka ovat käyneet läpi sairauden /toipumisen.
Todella läheinen ystäväni kävi läpi anoreksian..tiedän kuinka voimattomaksi itsensä tuntee kun tuntuu ettei mitenkään voi auttaa..väkipakolla tunkeuduin hänen elämäänsä,mutta en ikinä pakottanut syömään vaan yritin tehdä hänen olonsa kuitenkin turvalliseksi.Annoin hänelle lehtileikkeitä ja artikkeleja anoreksiaa sairastavista ihmisistä ja kerroin "kauhutarinoita" mitä anoreksia voi tehdä.Tein muunmuassa hänelle kortin,jonka lähetin postissa johon olin liimannut hänestä vanhoja,kauniita valokuvia ja kirjoittanut miksi hän on kaunis siäisesti ja ulkoisesti.liimasin myös oheen langanlaihoja malleja joihin kirjoitin kysymyksiä, että haluatko näyttää tälläiseltä,sairaalta ja rumalta.Kirje oli kuitenkin humoristinen ja turvallinen..ystäväni alkoi tajuamaan,ettei hän ole terve ja halusi parantua,vaikka lihominen tuntui kamalalta.Hän selvisi sairaudesta ja on kiittänyt minua jälkeenpäin ja kertonut,ettei olisi selvinnyt ilman tukeani.Rankkaa aikaa se oli minullekkin,kun itselläkin oli vaikeita asioita pohdiskeltavana..Tietenkin parantuminen lähtee aina omasta tahdosta,mutta "pieni" potku takamukselle saatta auttaa,tietenkään kaikki ei ole aina näinkään "helppoa"..voimia teille
- (nainen)
ääneen kirjoitti:
Anorektikon kuolema on miessukupuolen kollektiivisesti suorittama murha.No ainakin tästä irtosi hyvät naurut! Salaliittoteoriat kunniaan! =)
- L'Alchimiste
(nainen) kirjoitti:
No ainakin tästä irtosi hyvät naurut! Salaliittoteoriat kunniaan! =)
En ihan tajunnut kommenttiasi..enkä omassani halunnut olla liian jyrkkä enkä loukata kenenkään mielipidettä.. terv.toinen nainen
- Kokemusta on
hassu kirjoitti:
häiriötiloja ne ovat jokatapauksessa ja pitkälti näiden homosuunnittelijoiden aikaansaannosta.Monet sairastuvat anoreksiaan jo varhaisessa murrosiässä, jolloin miehet eivät ole vielä sukupuolisesti läsnä, vaan on vain tyttöjä ja poikia.
Monet sairastuvat ovat suorituskeskeisiä, ihan missä
tahansa asiassa, olipa kyse opiskelusta tai ulkonäöstä ja asettavat tavotteita vain itselleen
masokistisen tunnehuuman toivossa (mitä seuraa, kun on jossakin asiassa entistäkin parempi tms.),
ei muita varten.
Nämä ihmiset viettävät useimmiten enemmän aikaa kirjojen ääressä tai lenkkipolulla ajatellen vain itseään ja omaa suoritustaan, eivät ole niitä tyttöjä, jotka riekkuvat illasta toiseen amisauton takapenkillä kaljoittelemassa ja kilpailemassa miesten huomiosta.
Ja kyllä kadulla huomaakin, että ne nuoret naiset,
joilla on aikaa miellyttää miehiä ostarin kulmalla
ovat pulskempia, sillä monikaan ostarin pojista ei sinne lenkkipolulle lähtisi kaveriksi. - (nainen)
L'Alchimiste kirjoitti:
En ihan tajunnut kommenttiasi..enkä omassani halunnut olla liian jyrkkä enkä loukata kenenkään mielipidettä.. terv.toinen nainen
Juu, kyllä minä kommentoin sitä massamurhakommenttia, en sinun kommenttiasi! =) Eli sinulla pienoinen väärinkäsitys asiasta... =)
- höpönassu
Syöminen on vaikeaa siksikin, että mahalaukun sietokyky on pieni.
Toipumisvaiheessa oksensin lihan puolen vuoden ajan ulos ennen kuin alkoi massu vetää eikä enää tullut huono olo (samankaltainen olo kuin krapulassa).
Kun söi vähän spagettia, oli aivan täys ja
pärjäsi hyvin seuravaan päivään.
Vieläkin viisi vuotta tapahtuneen jälkeen syön vain yhden aterian päivässä syystä ettei ole isompaa tarvetta eikä nälkää useammin.
Toki syön aamu - ja iltapalan, tarkoitin aterialla
lämmintä ruokaa esim. yksi peruna ja pihvi. - L'Alchimiste
(nainen) kirjoitti:
Juu, kyllä minä kommentoin sitä massamurhakommenttia, en sinun kommenttiasi! =) Eli sinulla pienoinen väärinkäsitys asiasta... =)
Tajusin itsekkin sen heti sitten perään..nolostunut:D
- (nainen)
L'Alchimiste kirjoitti:
Mitäs me pienistä, en pienetkään meistä. =)
- AnCku89
Väittäisi että naiset meikkaavat ja pitävät itsensä muuten huoliteltuna miesten takia,Väärin!
Sitä tehdään yleensä ihan itsensä takia..tai niin useimmat ainakin tekevät. - Kissa,Rakas
Oikees olet ei noin saa käydä
- tultsu
Se on surullista mutta totta. Moni hyvin voiva ei tajua kuinka huonosti joku toinen voikin voida. Kun ei pysty syömään niin ei pysty. Ja se taas aiheuttaa monia ongelmia - lopulta kuoleman.
- n20
Kokemusta on kirjoitti:
Monet sairastuvat anoreksiaan jo varhaisessa murrosiässä, jolloin miehet eivät ole vielä sukupuolisesti läsnä, vaan on vain tyttöjä ja poikia.
Monet sairastuvat ovat suorituskeskeisiä, ihan missä
tahansa asiassa, olipa kyse opiskelusta tai ulkonäöstä ja asettavat tavotteita vain itselleen
masokistisen tunnehuuman toivossa (mitä seuraa, kun on jossakin asiassa entistäkin parempi tms.),
ei muita varten.
Nämä ihmiset viettävät useimmiten enemmän aikaa kirjojen ääressä tai lenkkipolulla ajatellen vain itseään ja omaa suoritustaan, eivät ole niitä tyttöjä, jotka riekkuvat illasta toiseen amisauton takapenkillä kaljoittelemassa ja kilpailemassa miesten huomiosta.
Ja kyllä kadulla huomaakin, että ne nuoret naiset,
joilla on aikaa miellyttää miehiä ostarin kulmalla
ovat pulskempia, sillä monikaan ostarin pojista ei sinne lenkkipolulle lähtisi kaveriksi.olen samaa mieltä,itselläni oli murrosiän kynnyksellä eli kasiluokalla syömishäiriö ja kyse oli kyllä inho oman kropan muuttumista vastaan (lantio levenee yms) kuin miesten miellyttämisestä.
tärkeintä oli se kuva minkä annoin itselleni ei muille,se että saatoin näyttää ja hallita itseäni kuinka laihaksi pystyn laihtumaan.syytän kyllä omalla tapaa myös mediaa,terveen ja normaalipainon omaavat nais mallit olisivat tervetulleita! minulle syömishäiriö kummittelee vieläkin mörkönä mutta olen onneksi oppinut hyväksymään melkein itseni tälläisenä kuin olen ja sairaalollisen laihuuden ihanoinnin sijasta pyrin syömään terveellisesti kuitenkaan kieltämättä välillä herkkuja itseltäni. - Pullea Perhonen
ääneen kirjoitti:
Anorektikon kuolema on miessukupuolen kollektiivisesti suorittama murha.Minun mielestä se vika löytyy ihan omien korvien välistä.Itse sitä loppujen lopuksi omasta kehostaan päättää.
- eivät
hassu kirjoitti:
olkoon se vaikka alitajuista.
siitä ei nyt ollut pelkästään kysekää, vaan mallitoimistojen antamista vääränlaisista singnaaleista, joita nuoret tiedostamattaan pitävät esikuvinaan.
tietysti taudinkuva muuttuu, ollessaan jo akuutissa vaiheessa.miesten takia.anoreksia on vakava,toisinaan kuolemaan johtava sairaus.ettäs kehtaatkin.
- Kateusfoorum(ko)?
Melkeimpä kaikki tänne kirjoittaneet ovat joko a: kateellisia tai b:lihavia. Nyt on pakko olla ilkeä koska malli on kuollut ja vieläkin te kehtaatte haukkua. Rumaa hänestä ei saa tekemälläkään kukaan. Kateelliset ja lihavat saavat varmana. Surettaa aihe eikä tulisi nytkään ensimmäisenä mieleen ruveta haukkumaan. Kyllä hyvät ihmiset katsotaan peiliin. Eilen oli leikelty Janina ja keskustelua kauneusihanteista. Siinä teille haukkujille tulos. Hautarauhaa kiitos ja kunnioitusta. Valitettavasti lihavuus ei myy! Eikä ole kaunista katsella selluliittiä. Itse olen pyöreä mutta en hauku laihoja ja kauniita ihmisiä. Olen sinut itseni kanssa. Olkoon ihminen minkänäköinen tahansa on jokainen meistä kaunis.
- yhdyn tähän
ääneen kirjoitti:
Anorektikon kuolema on miessukupuolen kollektiivisesti suorittama murha.Tämä on melko provosoiva mielipide, mutta en ole täysin eri mieltä. Miesten mielipiteet, joita lauotaan kadulla, kouluissa yms. paikoissa ääneen naisten ulkonäöstä ei ole aina kivaa kuultavaa.
Ulkonäölle ei kauheesti voi mitään. E-pillerit lihottaa monia naisia ja naiselliset muutokset kehossa ei aina ole kiva juttu murrosiässä. Ne on ihan työlästä kestää ilman arvostelujakin. Jos joku sitten ottaa jatkuvasta arvostelusta enemmänkin itteensä, voi seurauksena olla vaikka anoreksia.
Tämä on vain yksi puoli tästä asiasta. Itse koin juuri näin nuorena, vaikka en ole koskaan ollut lihava tai sarastanut anoreksiaa. Itseäkin hämmästytti aika paljon esim. tissien kasvaminen -ihan tarpeeks paljon ettei oikeastaan kaivannut siihen ulkopuolisten mielipiteitä vielä kaiken päälle. - miehet eivät
hassu kirjoitti:
häiriötiloja ne ovat jokatapauksessa ja pitkälti näiden homosuunnittelijoiden aikaansaannosta.Miehet eivät siis missään muodossa koskaan kuitenkaan yritä miellyttää naisia? Öh öh... Anoreksiaa sairastaa usein myös miehet. Yrittävätkö he siis miellyttää muita miehiä?
- Tanssija
yhdyn tähän kirjoitti:
Tämä on melko provosoiva mielipide, mutta en ole täysin eri mieltä. Miesten mielipiteet, joita lauotaan kadulla, kouluissa yms. paikoissa ääneen naisten ulkonäöstä ei ole aina kivaa kuultavaa.
Ulkonäölle ei kauheesti voi mitään. E-pillerit lihottaa monia naisia ja naiselliset muutokset kehossa ei aina ole kiva juttu murrosiässä. Ne on ihan työlästä kestää ilman arvostelujakin. Jos joku sitten ottaa jatkuvasta arvostelusta enemmänkin itteensä, voi seurauksena olla vaikka anoreksia.
Tämä on vain yksi puoli tästä asiasta. Itse koin juuri näin nuorena, vaikka en ole koskaan ollut lihava tai sarastanut anoreksiaa. Itseäkin hämmästytti aika paljon esim. tissien kasvaminen -ihan tarpeeks paljon ettei oikeastaan kaivannut siihen ulkopuolisten mielipiteitä vielä kaiken päälle.Jos anoreksiaan sairastuu, on päässä paljon vikaa. Ei todellakaan ole mielenterveydeltään terve. Ei anoreksiaa pelkät muiden kommentit aiheuta. Täytyy olla jo valmiiksi sairas päästään, että saa anoreksian. Olen tanssinut balettia nyt 20 vuotta ja nähnyt sen hyvin läheltä!
- tuntui
n20 kirjoitti:
olen samaa mieltä,itselläni oli murrosiän kynnyksellä eli kasiluokalla syömishäiriö ja kyse oli kyllä inho oman kropan muuttumista vastaan (lantio levenee yms) kuin miesten miellyttämisestä.
tärkeintä oli se kuva minkä annoin itselleni ei muille,se että saatoin näyttää ja hallita itseäni kuinka laihaksi pystyn laihtumaan.syytän kyllä omalla tapaa myös mediaa,terveen ja normaalipainon omaavat nais mallit olisivat tervetulleita! minulle syömishäiriö kummittelee vieläkin mörkönä mutta olen onneksi oppinut hyväksymään melkein itseni tälläisenä kuin olen ja sairaalollisen laihuuden ihanoinnin sijasta pyrin syömään terveellisesti kuitenkaan kieltämättä välillä herkkuja itseltäni.Samantapaisia fiiliksiä oli minullakin. Kun rasvakerros muuttui, eli tuli runsaammaksi (hoikka olin, mutta muutos oli silti sietämätön)tuntui että aina on lihava, vaikka aikuiset olisivat miten kertoneet, että en ole ylipainoinen.
Miehille ei hormonaaliset muutokset tuo "automaattisesti" rasvaa, vaan lihakset vain lähinnä voimistuvat. - ihana maailma
Kateusfoorum(ko)? kirjoitti:
Melkeimpä kaikki tänne kirjoittaneet ovat joko a: kateellisia tai b:lihavia. Nyt on pakko olla ilkeä koska malli on kuollut ja vieläkin te kehtaatte haukkua. Rumaa hänestä ei saa tekemälläkään kukaan. Kateelliset ja lihavat saavat varmana. Surettaa aihe eikä tulisi nytkään ensimmäisenä mieleen ruveta haukkumaan. Kyllä hyvät ihmiset katsotaan peiliin. Eilen oli leikelty Janina ja keskustelua kauneusihanteista. Siinä teille haukkujille tulos. Hautarauhaa kiitos ja kunnioitusta. Valitettavasti lihavuus ei myy! Eikä ole kaunista katsella selluliittiä. Itse olen pyöreä mutta en hauku laihoja ja kauniita ihmisiä. Olen sinut itseni kanssa. Olkoon ihminen minkänäköinen tahansa on jokainen meistä kaunis.
Onkohan sun maailmassa muita kuin lihavia ja kateellisia? Olet ehkä itse molmepaa. Tänne on tullut asiantunevia kommentteja eikä monissakaan yhtään mitään kateuden merkkiä. Jotkut sanovat että ovat pyöreitä, mutta mitä siitä. Kai he tänne voi kirjoittaa?
Hyvä että on tällainen foorumi minne sinäkin voit purkaa pettymyksiäsi. - kaunis mies
jotka kirjoitti:
koko maailma ei todellakaan pyöri teidän miesten ympärillä,hyvä hassu;)muijat ei ole muuta kuin munan perässä tämä on fakta
ja toinen on raha jos löytyis paljon heti.. - ..kyllä naisessa...
...pitää olla jotain mistä ottaa kiinni, eikös? Nämä "luuviulut" ei sitä tajua, mutta anorksiahan on sairaus siinä kuin alkoholismikin, kaikki ei vain näitä asioita ymmärrä (ne ensimäisen kiven heittäjät).
- naisten puolustaja
kaunis mies kirjoitti:
muijat ei ole muuta kuin munan perässä tämä on fakta
ja toinen on raha jos löytyis paljon heti..Ettäs kehtaatki sanoo että naiset olis vaan munan perässä ja rahan. YLEENSÄ ne miehet on pimpan perässä. :P Ja rahan, jos nainen on rikas, niinkuin Britneylle kävi Kevinin kanssa.
- lordi969
just samaa mieltä,ei pitäisi niin mahdoddomasti laihduttaa
- simsalabim
jotka kirjoitti:
koko maailma ei todellakaan pyöri teidän miesten ympärillä,hyvä hassu;)Kyllä minä uskon että oman miehen ajattelemattomat sanat ja teot voivat vaikuttaa oman minä kuvan vääristymiseen myös. Esim. mies joka koko ajan kiusoittelee naistaan lihavaksi, voi johtaa siihen että muuten jo normaalin ja sopivan kokoinen nainen voi alkaa itsekkin kuvitella oikeasti olevansa lihava. Kyllä tässä maailmassa vain laihuutta ihannoidaan, raskauden aikana teki pahaa katsoa music tv:n super hoikkia mallimisuja kun tunsi itsensä valaaksi ja tuntui että mieskin ajatteli niin.
Kyllä naisella kuitenkin muotoja pitää olla, omalle miehelleni ilmoitin että jos en tälläisenä kelpaa niin painukoon hevon kuuseen.
Pääasia että itse tuntee olonsa hyväksi. Liika laihuus on siä paitsi rumaa katsottavaa. Kuka haluaisi halata ihon läpi törröttäviä luita. Jurihan Cameron Diazkin sanoi toivovansa peppunsa olevan muodokkaampi, muodot kunniaan! - isokeiju
ääneen kirjoitti:
Anorektikon kuolema on miessukupuolen kollektiivisesti suorittama murha.Tai tyhmien naisten jotka sortuvat olemaan jonkun mallin mukaisia, riittää kun on terve nauttii liikunnasta ja suuret ylipainot yrittää karistaa. Se se vasta vaikeaa on terveyden takia saada kiloja alaspäin tänä päivänä kun kaikkea on liikaa.
- rektikko.
hassu kirjoitti:
häiriötiloja ne ovat jokatapauksessa ja pitkälti näiden homosuunnittelijoiden aikaansaannosta.elä puhu jos et tiedä. (:
- blaah
kyllä oman järjen pitäis sanoa et ei ole ihan normaalia elää noin vähällä ja olla niin laiha.. mut ei kai noilla malleilla sitten sano mukamas järki mitään..
ja kyllä osittain on siinä vastuussa koko muotimaailma joka luo paineita ja "kauneusihanteita".. monet tavallisetki nuoret laihduttavat kun ovat "läskejä" elokuva tähtiin verraten.. mikä on ihan naurettavaa mutta niin se vain on.. ottakaa nuoret ja muutkin järki käteen.. ei ihminen elä syömättä - saatte
L'Alchimiste kirjoitti:
tupakkaa
- antiläski
joka tapauksessa kirjoitti:
ne luuviulut.
kauheennäkösii ihrakasoja täällä suomessa ...karseeta katsoo ihrakasanaisia ja varsinki ku ne on alasti,epämuodostuneennäköset paikat...jos oisin vielä läski en kehtais ees näyttäytyy muiden edessä alasti kun tietäisin että mitä ne musta ajattelee ,no tietty ne miettii että hyi mikä epämuodostunut ihrakasa...yök ...onneksi olen nyt 15 kg laihempi...
- kaikista kamalinta
yhdyn tähän kirjoitti:
Tämä on melko provosoiva mielipide, mutta en ole täysin eri mieltä. Miesten mielipiteet, joita lauotaan kadulla, kouluissa yms. paikoissa ääneen naisten ulkonäöstä ei ole aina kivaa kuultavaa.
Tämä on vain yksi puoli tästä asiasta. Itse koin juuri näin nuorena, vaikka en ole koskaan ollut lihava tai sarastanut anoreksiaa. Itseäkin hämmästytti aika paljon esim. tissien kasvaminen -ihan tarpeeks paljon ettei oikeastaan kaivannut siihen ulkopuolisten mielipiteitä vielä kaiken päälle.on se, että murrosiässä ei tule minkäänlaisia naisellisia muutoksia kehoon, esim. rinnat ei kasva edes a-kuppiin. Sitten saakin aina kuulla olevansa lauta, anorektikko jne.
- miltä näyttää.
Sakittariuksen on syytä omaansakin laittaa pulskempaan kuntoon, ei sitä laihaa kehtaa kylällä näyttää?
- luurangot
Ei *itto. Ihan turhaan meni kuolemaan. Madridin muotimesuillahan oli diskattu mallit joiden painoindexi heilu siinä kuuentoista paikkeilla. Tästäkö riemu synty kun sunnittelijoiden luovuus kuulemma kärsi jos mallit ei oo tarpeeksi laihoja.
Homosuunnittelijat vois käyttää dragqueeneja malleinaan. Sit ois sopu silläkin tantereella.
- kamalaa
Nykyisin miehet vissiin olettaa että naisen normipaino on jotain 45kg. Täällä netissä kaikenmaailmanpalstoilla pyöriessäni, olen huomannut kys.asian. Esim. seuranhakupalstalla mihet etsivät usein naista painoltaan 40-60kg. Pituudesta riippumatta.
Ja eikö tämä malli ollut nim.om. 40kg kun kuoli?- lähtee 30 kilosta
Näiden sivujen treffipalstalla se paino lähtee 30 kilosta! Kuka aikuinen on 30-kiloinen??? Mutta miehillä ei kyllä ole hajuakaan naisen painosta, monesti tosiaan miehen ilmoituksessa on naisen ylin painoraja tuossa 60 tai 65 kilossa ja pituus kuitenkin saa olla 180cm. Naisen painoon suhtaudutaan aivan eri tavalla kuin miehen painoon, miehellä saa olla ylimääräistä, naisella ei. Miesmallithan eivät ole samanlaisia luurankoja kuin naismallit, vaan heillä on lihaksia. Samaa ei hyväksytä naismalleilta, oletteko koskaan nähneet lihaksikasta naismallia? Enkä tarkoita mitään bodaria vaan ihan tavallisia lihaksia jotka tulevat tavallisesta kuntoilusta. Vaatesuunnittelijat monethan tyrmäsivät tuon Madridin päätöksen kun he haluavat suunnitella laihoille ja käyttää vain laihoja malleja. Lukekaa vaikka tuota laihdutus-palstaa, siellä nuoret kyselevät miten pääsee näistä kamalista läskeistä eroon kun pituus on 170cm ja paino jo alle 60kg.
- ah niin trendikästä
On trendikästä ihannoida jopa sairalloisen laihaa tyttöä tai naista, vaikka pohjimmiltaan tykkäisikin hieman pyöreämmästä eli normaalista.
Sellainen nuori mies, joka uskaltaa kertoa pitävänsä normaalista tai kurvikkaasta tytöstä leimataan "piireissä" juntiksi.
Tytöt puolestaan pienestä pitäen ovat kuin jotain pieniä Lolitoja. Peruskoulun ala-asteelta asti ollaan jollain dietillä ja pukeudutaan pornahtaviin piukkoihin vaatteisiin..Niitä tyttöjä, jotka uskaltaa olla sellaisia kuin ovat, eli terveen minäkuvan omaavat, haukutaan läskeiksi ja sellaisiksi, jotka eivät huolehdi itsestään..
Hohoijaa..kyllä olis kirveellä töitä! - Urheilija_
lähtee 30 kilosta kirjoitti:
Näiden sivujen treffipalstalla se paino lähtee 30 kilosta! Kuka aikuinen on 30-kiloinen??? Mutta miehillä ei kyllä ole hajuakaan naisen painosta, monesti tosiaan miehen ilmoituksessa on naisen ylin painoraja tuossa 60 tai 65 kilossa ja pituus kuitenkin saa olla 180cm. Naisen painoon suhtaudutaan aivan eri tavalla kuin miehen painoon, miehellä saa olla ylimääräistä, naisella ei. Miesmallithan eivät ole samanlaisia luurankoja kuin naismallit, vaan heillä on lihaksia. Samaa ei hyväksytä naismalleilta, oletteko koskaan nähneet lihaksikasta naismallia? Enkä tarkoita mitään bodaria vaan ihan tavallisia lihaksia jotka tulevat tavallisesta kuntoilusta. Vaatesuunnittelijat monethan tyrmäsivät tuon Madridin päätöksen kun he haluavat suunnitella laihoille ja käyttää vain laihoja malleja. Lukekaa vaikka tuota laihdutus-palstaa, siellä nuoret kyselevät miten pääsee näistä kamalista läskeistä eroon kun pituus on 170cm ja paino jo alle 60kg.
Urheilevat naisethan ovat juuri niitä kauneimpia. Lihaa jonkun verran, mutta tosi kiinteää sellaista. Mitkään selvästi erottuvat lihakset eivät ole kauniita, mutta lihaksettomuuskaan ei ole kaunista. Olen sitä mieltä että paras kroppa tulee naiselle terveellisellä ruokavaliolla ja runsaalla liikunnalla. Miehelle se tulee tarkalla ruokavaliolla, säännöllisellä lihasharjoittelulla ja palauttavalla/ kuntoa kohottavalla aerobisella harjoittelulla.
Itse en ainakaan välitä naisen painosta vaan ulkonäöstä. Lihashan luonnollisesti painaa enemmän kuin läski, joten paino/pituus on aika huono mittari. Luuston rakenteella on tosi suuri merkitys. Jotkut naiset eivät vain ole yhtä kauniita kuin toiset, vaikka kuinka laihduttaisi. Mielestäni jokaiselle kropalle kaunein mahdollinen muoto saadaan noilla yllämainituilla ohjeilla. - totta!!
Puhut asiaa. Tuntuu että miehet ei todellakaan tiedä ollenkaan mitä naiset (NORMAALI painoiset/kokoiset) painaa.
Ehkä joku 150 cm pitkä nainen voi painaa 45 kg, ja olla normaalipainoinen.
Varmaan ne miehet tietysti tarkottaa sitä että ne haluaa hoikan naisen, mutta mun mielestä hyvä kroppa on kiinni niin paljon muusta kuin painosta. - sellaista mallia?
Urheilija_ kirjoitti:
Urheilevat naisethan ovat juuri niitä kauneimpia. Lihaa jonkun verran, mutta tosi kiinteää sellaista. Mitkään selvästi erottuvat lihakset eivät ole kauniita, mutta lihaksettomuuskaan ei ole kaunista. Olen sitä mieltä että paras kroppa tulee naiselle terveellisellä ruokavaliolla ja runsaalla liikunnalla. Miehelle se tulee tarkalla ruokavaliolla, säännöllisellä lihasharjoittelulla ja palauttavalla/ kuntoa kohottavalla aerobisella harjoittelulla.
Itse en ainakaan välitä naisen painosta vaan ulkonäöstä. Lihashan luonnollisesti painaa enemmän kuin läski, joten paino/pituus on aika huono mittari. Luuston rakenteella on tosi suuri merkitys. Jotkut naiset eivät vain ole yhtä kauniita kuin toiset, vaikka kuinka laihduttaisi. Mielestäni jokaiselle kropalle kaunein mahdollinen muoto saadaan noilla yllämainituilla ohjeilla.Kuinka paljon naismalleilla olet nähnyt lihaksia?
Itse syön terveellisesti ja liikun, mutta moni mies on jättänyt yhteydenpidon kun olen 160/67 enkä keksi muuta syytä kuin paino. Kenenkään sellaisen kanssa asia ei ole tullut esille, jonka olen tavannut livenä tai olen kuvani lähettänyt. - itku tuli
Olen ollut koko aikuisiän lihava ja myös siitä kärsinyt perhepiiristä lähtien. Äitikin sanoi jo 18-vuotta, kun täytin, että laihduttaisin vähän, että saisit paremmin miehiä. Silloin painoin n. 70 kiloa. Olen 168 pitkä. Eilen chatissä eräs mies kirjoitti minulle, että kun laihdutat 65 kg - niin jollekin voit kelvatakin. Kyllä se pamahti takaraivoon ja aika lujaa. Miehet saa olla kaljatynnyrivatsoineen ja verkkareineen, minkä näköisiä tahansa ja sitten ne luulee saavansa esim. minutkin, kun olen lihava. Olen tosi näyttävä ja kaunispiirteinen nainen kasvoiltani. Minullakin on varaa valita, mutta mieluimmin olen ilman enkä kaljamahamiesten kanssa. Joku tykkää äiteestä, joku tyttärestä!!
- Niina-79
itku tuli kirjoitti:
Olen ollut koko aikuisiän lihava ja myös siitä kärsinyt perhepiiristä lähtien. Äitikin sanoi jo 18-vuotta, kun täytin, että laihduttaisin vähän, että saisit paremmin miehiä. Silloin painoin n. 70 kiloa. Olen 168 pitkä. Eilen chatissä eräs mies kirjoitti minulle, että kun laihdutat 65 kg - niin jollekin voit kelvatakin. Kyllä se pamahti takaraivoon ja aika lujaa. Miehet saa olla kaljatynnyrivatsoineen ja verkkareineen, minkä näköisiä tahansa ja sitten ne luulee saavansa esim. minutkin, kun olen lihava. Olen tosi näyttävä ja kaunispiirteinen nainen kasvoiltani. Minullakin on varaa valita, mutta mieluimmin olen ilman enkä kaljamahamiesten kanssa. Joku tykkää äiteestä, joku tyttärestä!!
Miehet jotka puhuu noin voi jättää omaan sairaaseen maailmaansa. Mä olen 160/110 90D ja mieheni 184/85 ja olemme onnellisia. Tiedän että olen ylipainoinen mutta mieheni rakastaa ja haluaa mua silti joka ikinen päivä!!!
- :) :)
itku tuli kirjoitti:
Itse olen 158/76 75C ja mieheni on pitkä, komea ja urheilullinen... Ei se että olen pullukka ole vaikuttanut mieheeni mitenkään, enkä ole aikuisiällä nyt kuullut enää mollauksia... Se on vain kun päätin muuttaa omaa asennettani, ja olla hymyileväisempi niin elämäkin alkoi jo vähän hymyillä minulle :)
Anna luonteesi kukoistaa niin oikea mies sinua vastaan tulee! Älä itke laihuuden perään, turha laihuus on sairautta! - *hymy*
Niina-79 kirjoitti:
Miehet jotka puhuu noin voi jättää omaan sairaaseen maailmaansa. Mä olen 160/110 90D ja mieheni 184/85 ja olemme onnellisia. Tiedän että olen ylipainoinen mutta mieheni rakastaa ja haluaa mua silti joka ikinen päivä!!!
Pelastit päiväni. Ollaan suurinpiirtein samaa kokoluokkaa - laitan vaan kuppikoon yhdellä isommaksi :) *nauraa*
- Sinitintti
*hymy* kirjoitti:
Pelastit päiväni. Ollaan suurinpiirtein samaa kokoluokkaa - laitan vaan kuppikoon yhdellä isommaksi :) *nauraa*
No täälä ois viellä yks mies puolinen läski joka on 182cm pitkä ja painaa 130 kiloo että sikäli. Mun pitäs varmaan saada itteni jotenkii 80 kiloseks tai jotain sinne päin.
- ktktktktk
Niina-79 kirjoitti:
millanen mies mahtaa olla ...samanlainen läski varmaan..ja sellanen jota muut naiset ei ehkä kukaan huolisi...joku rumilus ehkäpä...?
- läskit
Sinitintti kirjoitti:
No täälä ois viellä yks mies puolinen läski joka on 182cm pitkä ja painaa 130 kiloo että sikäli. Mun pitäs varmaan saada itteni jotenkii 80 kiloseks tai jotain sinne päin.
mulle riitti!!
- "pulska tyttö"
Osuit naulankantaan. Yks tuttu mieskin laitto ilmotuksen palstalle. Sitten sillä oli siellä palstalla painorajat. Kysyin häneltä, että näytänkö hänestä lihavalta, kun ylitän tuon rajan. Hän ei meinannut uskoa, että painan 68 kiloa. Hänelle ei tullut mieleen, että pitkän naisen paino ei voi olla sama, kuin lyhyen. Miestenkin kuva naisesta on häiriintynyt.
- HEH
läskit kirjoitti:
mulle riitti!!
EI TARVII LUKEA laihuliini
- hoikka
itku tuli kirjoitti:
Niimpä.. Miksi naiset ylipäätään viitsii yrittää miellyttää miehiä? Sehän on epäkiitollista! Kauniit naiset ylistämällä alistetaan, se ei loppujen lopuksi ole yhtään nautinnollista.. Säälittävintä on kun muut naiset ja oma äiti syyllistyy myös kohtalotoveriensa ulkonäön arvosteluun... se tosiaan on surullista ja harmillista.
- laiheliinin mami
Niina-79 kirjoitti:
onnitteluni sinulle, Sinä hyvän itsetunnon omaava nainen, samoin kuin miehellesi, joka tajuaa, mistä naisessa on kyse.
On merkillistä, kuinka annamme median vaikuttaa itseemme. Kohta varmaan kaikki haluavat maajussin morsiamiksi! Siitä vain, maalle möyrimään ja töitä tekemään. Turhata kotkotukset laihuudesta häviävät ihan itsestään. - laiheliinin äiti
*hymy* kirjoitti:
kivaa luettavaa edelleenkin. Kyllä suomalainen nainen saa olla suomalaisen naisen näköinen ja tuntuinen. Mun kuppikokoni on EU 95 F ja aina ovat rinnat, joihin miehen katse ensimmäiseksi uppoutuu. Nuorempana se harmitti, nyt olen siitä vain iloinen. *hykertelen naurussa*
- laiheliinin äiti
:) :) kirjoitti:
Itse olen 158/76 75C ja mieheni on pitkä, komea ja urheilullinen... Ei se että olen pullukka ole vaikuttanut mieheeni mitenkään, enkä ole aikuisiällä nyt kuullut enää mollauksia... Se on vain kun päätin muuttaa omaa asennettani, ja olla hymyileväisempi niin elämäkin alkoi jo vähän hymyillä minulle :)
Anna luonteesi kukoistaa niin oikea mies sinua vastaan tulee! Älä itke laihuuden perään, turha laihuus on sairautta!niin sitä pitää! Nykymaailmassa on hyvin pitkiä miehiä, tytötkin ovat pitkiä. Sinua on onnistanut, kun olet saanut kainalokuopan itsellesi, siinä levätäksesi. Ennen oli toisin. Pitkät naiset saivat painua puolikumaraan, kun tanssisaliin kiirehtivät. Miehet olivat naisia yleensä pienempiä ja jonkinmoinen kumarassakulku alkoi naisten kohdalla. Kaurapuuroa söivät pojat ehkä vähemmän, tytöt taas kiltisti enemmän. Vanhempi tyttäreni on 178 cm pitkä, sehän ei ole mikään ihme tänä päivänä. Komean miehen sai ja monta lasta on tehnyt. Siitä vain pitempikin nainen "nokka pystyyn".
- vihaan arvostelevia läskejä
läskit kirjoitti:
mulle riitti!!
laihuttakaa!!kateelliset xxxl-läskit!
- läskit ei
vihaan arvostelevia läskejä kirjoitti:
No ne läskit ei onneksi stressaa susta, vaikka vihaisit koko maailmaa. Tukehdu vihaasi ihan rauhassa.
- ole onnellinen
ktktktktk kirjoitti:
millanen mies mahtaa olla ...samanlainen läski varmaan..ja sellanen jota muut naiset ei ehkä kukaan huolisi...joku rumilus ehkäpä...?
Et tunnu kovin onnelliselta ihmiseltä. Ajatella, olet ehkä jotain muuta kuin läski, mutta silti vaan onneton? Miten se on mahdollista?
- jojottaja
Kumpa se olisikin niin helppoa.....mitä enemmän ikää tulee ja sairauksia, niin ei se niin helppoa ole enää....
- kilot
itku tuli kirjoitti:
sinähän oot ihan normaali painoinen, ole vaan tyytyväinen ja ilonen niin seuraa saat, terveys tärkeää myös..tyhmä mies kyllä ollut..
- Urheilija_
sellaista mallia? kirjoitti:
Kuinka paljon naismalleilla olet nähnyt lihaksia?
Itse syön terveellisesti ja liikun, mutta moni mies on jättänyt yhteydenpidon kun olen 160/67 enkä keksi muuta syytä kuin paino. Kenenkään sellaisen kanssa asia ei ole tullut esille, jonka olen tavannut livenä tai olen kuvani lähettänyt.Sehän on täysin kuvaajan päätettävissä millaisia tyttöjä hän haluaa kuvata. Eihän mallin tarvi olla välttämättä edes kovin kaunis, mutta kuvauksellinen ja ainutlaatuinen. Ehkä todella siroista tytöistä saa kauniimpia kuvia. Mielestäni malleille ei tarvitse laitta mitään painorajoja. Jokainen päättää itse mitä haluaa kehollaan tehdä. Sen sijaan tyttöjen pitää tajuta se missä kulkee terveen laihuuden ja sairaan laihuuden raja.
Ehkä sinun kannattaisi lähettää kuvasi miehille joista olet kiinnostunut, eikä laittaa mitään paino lukuja. Typerää on hylätä hyvä ehdokas pelkkien lukujen perusteella. - *täti-ihminen*
V*tuttaa nämä alaikäiset, jotka on just päässeet tutista eroon, eikä vielä ees karvat kasva niin jo ollaan arvostelemassa toisia...
- huiippu
HUIPPU JUTTU!!! SEN SIINÄ NÄKEE KU SUOSITAAN TOOSI LAIHOJA MALLEJA!!! VITUN ÄLYKÄÄPIÖT EI TAJUA OMAN TERVEYTENSÄ KANNALTA LOPETTAA LAIHDUTTAMISTA AJOISA!!! VITUN KUSIPÄÄT!!!!
- kiinni vaan siitä
ettei pysty. Minäkuva ja kuva omasta kehosta on niin vääristynyt että näkee itsensä aina läskinä vaikka ei olisi jäljellä kuin luut ja nahka. Älykkyyden tai tyhmyyden kanssa ei ole anoreksialla mitään tekemistä. Syömishäiriöt ovat psykofyysisiä sairauksia.
Alle 100-kiloiset ovat riisitautisia.
Syyvvä pittää.- Korpitar
tuokaan järin terveeltä kuulosta mutta parempaan päin.
- Pikkusen Pullukka
Järkyttävää kuultavaa, että ulkonäön ylläpito maksaa hengen. Radiosta kuulin miten lapset (alle 12v) jo tarkkaavat sitä kuinka paljon rasvaa tulee ruokiin ja voivatko he syödä piirakanpalaa.
Laihduttaminen on jatkuvasti esillä mediassa ja tämä vaikuttaa varmasti lapsiin ja nuoriin ja muovaa ihanteita. Paljon asennekasvatusta tarvitaan ja tervettä itsetuntoa, ettei lähdetä mallimarkkinoiden armoille ja seuraamaan vääriä malli-ihanteita!
Anoreksian taustalla on kyllä usein myös psyykkisiä ongelmia, jotka pitäisi myös selvittää ajoissa..
Tunsin erään nuoren naisen, jolla oli anoreksia ja koko perhe joutui osallistumaan hoitoon. Taustalla on usein lapsen laiminlyöminen tai vaaditaan suorituksia ja hän alkaa vaatia itseltäänkin enemmän kuin tarvii koulussa ja se kärjistyy sitten ulkonäköönkin. Liikuntaakin voi harrastaa sairaalloisen paljon ja on väärää kunnianhimoa. Armahtavaisuutta ja armollisuutta minäkuvaan pitäisi opettaa ja terveitä ruokailutottumuksia eikä ihmedieettejä!- QueenOfTheDawn
Todellakin lapsuus on nykyisin todella lyhyt aika; 12 vuotias katselee itseään kriittisenä peilistä kuvitellen itsensä aikuisen saappaisiin ja pusuttelee poikien kanssa koulun käytävillä, kuka kertoisi näille lapsille että he voisivat vielä leikkiä huoletta? Todella huolestuttavaa ja sitten tulee mallikoulua televisiosta.. Jokin ei sovi tähän kuvaan?
Työkaverin kanssa puhuttiin hänen sisarensa tyttären (12) syömisten vähentämisestä ja itsensä "läskiksi" julistamisesta. Moiset mallitouhut saisivat jäädä vähemmän arvostetuiksi. (Ei millään pahalla Mallikoulun "oppilaille", mutta se on totuus.)
- katse kaakkoon
ovat suurin syy siihen että mallit laihduttaa. miten voi nainen mahtua miehelle tehtyyn vaatteeeen??? Ei mitenkään muuten kuin olemalla kurviton lauta, ja tähän päästään vain laihduttamalla.
Ajatus naisesta täytyy lähteä sieltä suunnittelijoiden puolelta.
ja jos ei muten niin ehkä heidän kannattaisi vaikkapa opiskella naisen muotoja sen sijaan että tuijottavat miesystäväänsä päivät pitkät. Tai lopettaisivat suunnittelun tai suunnittelesivat miesten vaatteita- naissuunnittelijat?
Coco Chanelkin oli riuku, vai mikä mahtoi olla?
Armani onneksi suunnittelee miehille?
Eikö naisista pitävillä miehillä ole kiinnostusta vaatesuunnitteluun? Onko se liian naismaista? Onko niin , että taiteellisuus liittyy aina poikkeavuuteen? naissuunnittelijat? kirjoitti:
Coco Chanelkin oli riuku, vai mikä mahtoi olla?
Armani onneksi suunnittelee miehille?
Eikö naisista pitävillä miehillä ole kiinnostusta vaatesuunnitteluun? Onko se liian naismaista? Onko niin , että taiteellisuus liittyy aina poikkeavuuteen?Tää menee tosiaa hieman ohi aiheen mutta sanonpa silti!
Itse olen taiteellisen luonteen ja taiteelliset taidot omaava mies, joka on täyshetero(kuinka moni yllättyi? Ei kaikki taiteelliset miehet ole homoja)
Itse arvostan LUONNOLLISTA naiskauneutta, naisessa pitää olla jotain mistä pitää kiinni. Rajansa kaikella, niin hoikkuudella ja lihavuudella! Mutta
ketään ei saisi tuomita ulkonäön tai stereotyyppiseten mielipiteiden/ym. asioiden perusteella!
Jos pääsisin taidekouluun mihin vuodet pitkät olen hakenut.. niin suunnittelisinn ilomielin kauneita vaatteita kaikenkokoisille naisille...minusta ei se ole yhtään naismaista suunnitella naisille hyvän näköisiä ja kuitenkin niin käytännöllisiä vaatteita!
"mitähän sitä söisi kun kaikessa on kaikkea" sanotaa yhdessä jugurtti mainoksessakin! Voi ei siis HALOO!!!
- bisnesmies
On se kumma homma kun pitää itteään laihuttaa! Eikö ne saakeli tajua että laihat akat on rumia! Kyllä sitä vähän pitää olla kiinni mistä puristaa. Jonku median keksintö että mallit pitäis olla laihoja! Kuka jaksaa vahata mitään luita.
//
http://koti.mbnet.fi/haku/mallit.php- pohjosen poika
puhut vähän mutta asiaa...
- loww
ihmettelen tätä mallimaailman juttua.. miksi mallien pitää olla niin pirun laihoja mutta suurin osa kuiteskin vaatemallien ostajista ovat niin sanotusti "normaali painoisia". Eiväthän kyseiset mallit ole edes kauniita? Itse arvostan naista jolla on jotain mistä ottaa kiinni.. voisiko sanoa että "onneksi" tälläinen tapaus tuli, ehkäpä mallimammat ja papat alkaisivat hieman katsoa malliensa perään..
- -.-.-.-.-.
Kyllä sillä on eroa, onko pitkä vai lyhyt, ja minkä mallinen kroppa on kyseessä.
http://www.aijaa.com/viewer.php?id=149927
vertaa
http://www.aijaa.com/viewer.php?id=149951
- Rocellii
niin surullista ;(
siis, eikö KUKAAN huomannut, voinut tehdä mitään...
niin nuorikin...
onko mitään tietoa, että oliko hän jollain valmisteilla tehostanut laihtumista...tms - Tuhti tuhma setä
172 cm / 40 kg?
Minä olen osapuilleen Anan mittainen mies (vaikka en aina sanani mittainen olekaan). Sen verran olen aina muistanut syödä, että minusta saisi hyvinkin kaksi Anaa - ja vielä jäisi kikkeli käyttämättä! - Minä vain
Se on feikki, kuvakäsitelty.
On tuo nyt kauniimpi kuin ylilihava.
- anorexic girl - kamala
ei tuo ole kuin elävä ruumis enää. Pelkät luut ja nahka, ei mitään kaunista.
- vanha....
hospa kirjoitti:
vanha juttu, toi on muokattu.
Ei todellakaaan kaunista... melkein oli yrjö tulla pihalle ku kuvaa kattoi... elämme kuulkaa sairaita aikoja vissii... tai media on sitten sairas...
hospa kirjoitti:
Taas oli tulla laatta ku tota kuvaa kattoi... xP
kuinka joku voi pitää tollaista kauniina.. hyi anataas!- vähääää
Minä vain kirjoitti:
Se on feikki, kuvakäsitelty.
On tuo nyt kauniimpi kuin ylilihava.
- anorexic girlAloitapa urasi vaikka röntgenlabrassa kun luut miellyttää niin paljon :))) Et voi olla tosissas!!!
- dfgdfsg
Hoikkuus kylläkin. Hoikka, kiinteän terveen vartalon omaava malli on kaunis. Aina ollut. Kyse ei ole aikakausisidonnaisista ihanteista.
Mallin työssä on valitettavan helppo ajautua neuroottiseen oman ulkonäön tarkkailun myötä anoreksiaan. Nuoret tytöt tavoittelevat mahdollisimaan alhaista rasvaprosenttia. Syömättömyys on siihen aivan väärä keino. Liikunta ja terve ruokavalio ainoa oikea.- ennen oli pahemmin
en ymmärrä, minkä takia nykyään vaahdotaan kauneusihanteesta; ennen naiset ovat vauvasta asti joutuneet pitämään korsetteja (joihin jotkut vauvat sitten kuolivatkin kun korsetit rikkoivat kylkiluita) jne.. maailman sivu.. vielä 40-luvullakin piti diorin hameen OSTAAKSEEN olla vyötäröltään max 40 cm.. nykyäänhän haute couturea tehdään kaiken kokoisille... nykyään ihmiset eivät osaa käsitellä kauneusihannetta, ja anoreksian sijaan ne aiheuttavat monille päinvastaisen reaktion - eli nuoret lihovat
- ctk
Fakta on se että vaatteet näyttävät paremmilta laihojen mallien päällä. Se on syy miksi suunnittelijat haluavat laihoja malleja. Mutta laiha malli voi myös olla terve. Eli ei tarvitse olla kävelevä nälkäkuolema ollakseen hyvännäköinen. Malli maailmassa normaali onkin läski. Siitä ajatuksesta pitää päästä eroon. Esimerkiksi meidän missit täällä suomessa on kaikki painoindeksin mukaan alipainoisia. Se ei ole mun mielestä tervettä toimintaa!Uskon kyllä että vaatteet näyttävät edelleen hyviltä mallin päällä joka on normaalipainonoinen. Huippumallit tuskin laihduttaa miesten takia, vaan sen takia että saisivat töitä!
- Liian lyhyt malliksi
Mun mielestä pitkät ja hoikat mallit on kauniita, sanotaan sellaiset, joiden painoindeksi on jotain 18.. Mutta lyhyet naiset ei vaan sovi malleiksi vaikka olisivat kuinka laihoja. Ja kyllähän esimerkiksi pitkät, hoikat sääret näyttävät aina paremmilta kuin lyhyet, vaikka olisivatkin hoikat..
Kuitenkaan liiallinen laihuus ei ole kaunista, jos esim, painoindeksi on alle 15, niin alkaa näyttää rumalta, mutta sellaisia monet suunnittelijat haluavat.. Liian laihoja ei kuitenkaan oteta esim.uimapuku malleiksi yleensä, koska nahan läpi loistavat kylkiluut eivät ole kauniita..
- sdfaasdfasfd
Kyllä riittävän hoikkana pysyy ihan terveelliselläkin elämäntyylillä. Tietenkin on helpompi ajautua pakkomielteeseen ja sitä kautta jopa sairauteen, jos on ympärillä kovat paineet.
- brechstange
Kohtuus kaikkeen. Siitä ohjenuora jokaiselle.
Onneks omalla kullalla sentään on kunnolla reittä niinku naisella pitääkin olla. On inhottava kattella nykytyttöjä, joilla koipi näyttää lähinnä pilliltä.
Ja kun oma kultani, niinkuin jokainen nainen joskus epäilee ulkonäköään, vastaan aina rehellisesti pitäväni hänestä juuri sellaisena kuin hän on.
Jos tämä kaikki laihuuden ihannointi sun muu hölynpöly on meistä miehistä lähtöisin, niin tässä miehinen kannustushuuto jokaiselle naiselle:
Lihaa tiskiin! Uskalla olla oma itsesi! - hihhulihei
Kai tiedät että jos kirjoitat "enään" saat nyrkistä nenään? Se kirjoitetaan ENÄÄ. Ylioppilaskirjoituksissa saisit oitis hylätyn moisesta virheestä.
- Korjaajankorjaaja
SagittariusM-61 kirjoittaa sentään nimimerkkinsä oikein, sinä väärin.
Sagittarius-Honkajoki saisi oitis ampua sinut jousipyssyllään moisesta virheestä! - sitä ollaan
Korjaajankorjaaja kirjoitti:
SagittariusM-61 kirjoittaa sentään nimimerkkinsä oikein, sinä väärin.
Sagittarius-Honkajoki saisi oitis ampua sinut jousipyssyllään moisesta virheestä!negatiivisia ja huumorintajuttomia. Tuo enään pistää pahemmin silmään kuin jos yksi alkukirjain on pienellä! Nönnönnönö.
- alkukirjain...
sitä ollaan kirjoitti:
negatiivisia ja huumorintajuttomia. Tuo enään pistää pahemmin silmään kuin jos yksi alkukirjain on pienellä! Nönnönnönö.
g on erikirjanin kuin q =)
- Teggi
alkukirjain... kirjoitti:
g on erikirjanin kuin q =)
se näyttää kyllä enemmän q-kirjaimelta tuossa. Vasta profiilia katsomalla huomaa että se onkin ggggggg.
- yks waan
olin vain 8v.kun siskoni sairastui bulimiaan,pahinta tässä oli se ettei äitini hommannut siskoani hoitoon,hän häpesi tilannetta niin paljon ettei kait osannut lähteä hoitoja ajttelemaan tai apua hakemaan.no siskoni ns. parantui kunnes lapsen teon jälkeen myöhemmin sairastui uudelleen,selvisi taas muttei enää liho sillä tavalla kuten lapsia odottaessa oli meidän muiden silmissä norm.painoinen.mielestäni lihomiset ja laihtumiset ovat osa sairautta,ihminen ei hallitse mitä suuhunsa pistää-sekin on sairaus,entä sitten kun huomataan et ollaankin lihavia?kuvitellaan että paino on tullut yhdessä yössä ja sit se halutaan samaa tahtia pois..eli mitä seuraa?pakkolaihduttaminen joka muuttuu ajan myötä sairaudeksi,anorexia,bulimia yms.ovat seurauksena.ja kun ei enää hallita itseä menee samalla vastustuskyky,eihän sekään ole normaalia jos ihminen laihtuu,lihoo,laihtuu ja lihoo,kroppa,pää ja ympärillä olevat ihmiset siinä kärsii samalla kuin itse uhri,sydän ja vatsalaukku ovat kovilla.ei ihme, että kuolla kupsahdetaan ennen aikojaan kun ei osata lähteä hakemaan apua ja ei käydä esim.ravitsemusterapeutilla jos on tarvetta laihtua,hakemassa oikeaan laihtumiseen ruokavalio ohjeita.tuttavan mies painaa kovaa duunia yli 14h vuorokaudessa,juo koko päivän kahvia ja mitä sitten illat tekee ennen nukkumaan menoa,silloin kun vatsan pitäisi levätä-syö päivällä väliin jääneet ateriat.?että on niitä muitakin kuin malleja jotka sairastavat.
- I think that
eipä siitä taudista (anorexia) taideta päästä yli eikä ympäri vaikka kuinka tällaistakin pääsee tapahtumaan. ihmettelen suuresti, eikö tätä tyttöä hoidettu aiemmin tms. ?? miten hän oli päässyt tuollaiseen kuntoon kenenkään huomaamatta?
tällaisen vastapainona kannattaa myös muistaa, että se on kuitenkin ylipaino johon kuolee huomattavan suuri määrä ihmisistä tänäkin päivänä. tällaiset em. tapaukset ovat hyvin harvinaisia, vielä toistaiseksi ainakin. sairaalloinen ylipaino tappaa hitaasti, mutta varmasti. siksi kannattaakin pitää itsensä hyvässä kunnossa, niin fyysisesti kuin psyykkisestikin. laiha saa olla muttei sairas. tämäkin tyttö kuoli sairauteen, ei suoranaisesti laihuuteen. - mnbvcx-
Mallitoimistojen pitäisi pitää huolta omista malleistaan, joita valemntavat ja valmistavat maailmalle ja kuvauksiin !!!
L'Equipe-toimisto ei ollut huomannut ajoissa mallin järjetöntä laihtumista.
MINUSTA TUNTUU ETTÄ MALLIA OLI PÄINVASTOIN, KÄSKETTY LAIHDUTTAA JA OLTIIN KYLLÄ ERITTÄIN TIETOISIA SIITÄ MISSÄ MITOISSA TYTTÖ ON.
Mielestäni mallitoimistot ovat syypäitä. Okei, he sanovat, että he vaan välittävät malleja asiakkaille. Mutta kukapa muukaan ottaa vastuun? Jos he kerta valmentavat malleja NIIN OLEN AIKA VARMA SIITÄ ETTÄ AIKA MONI MALLIMAMMA KÄSKEE TYTTÖJEN LAIHDUTTAA.
Nyt on joidenkin/jonkun pakko ruveta ottamaan vastuuta asioista, ihmishengen menetys ei ole pikku juttu. Malleja kuolee jatkuvasti, joku stoppi on saatava!! Itse pistäisin mallitoimistot ruotuun ja vaikka poliisitarkastuksiin.
L'Equipe-TOIMISTOLLE RIKOSTUTKINTA JA SYYTEHARKINTA KIITOS!!!- vastuuta
Mallitoimistot sanovat että suunnittelijat ja asiakkaat eivät huoli kuin laihoja, mallitoimistojen asiakkaathan ne päättävät ketä he palkkaavat. Tämä tyttö oli asiakkaiden suosiossa kun oli huippumalli. Töitä ei saa ellei ole laiha. Tämä vaatisi perustavan maailmanlaajuisen muutoksen asenteissa, enkä oikein jaksa uskoa että sellaista tapahtuu kovin helposti. Ei tämä ollut ensimmäinen syömishäiriöön kuollut malli, eikä viimeinen. Eikä kuukauden kuluttua kukaan enää muista koko juttua.
- toni.f
Aloitukseni viittaa siihen, että on hyvä pitää kunnostaan ja hyvinvoinnistaan huolta. Tämä sisältää myös syömisen!
On todella surullista katsoa tuollaisia langan laihoja tyttöjä ja poikia tänäpäivänä. Luuranko vartalot eivät ole useammankaan miehen unelma kroppa tyttöystävällään tai vaimollaan. Pää-asia on se, että pidämme ruumiistamme hyvää huolta. Itse olen 28 vuotias mies ja minua rupesi häiritsemään se, että minä aloin turpoomaan vain siltä elämänkokemus alueelta, eli vatsasta. Otin siis tuu,masta toimeen ja rupesin harrastamaan potkunyrkkeilyä. Tuollainen vessassa ruuan jälkeen oksentelu on sairasta ja huonoja ovat ystävät sellaisella kun eivät puutu siihen millään tavalla, vaan antavat toisen tehdä hidasta itsemurhaa.
Kerran eräs nainen sanoi minulle, kun huomautin hänelle hänen laihuudestaan ja siitä, kun hän söi vain kaksi viipaloitua kurkun siivua päivässä ja lasillisen vettä, että "minä aijon näyttää kaikille, että ihminen voi kuolla täysin tyhjänä"!
Nainen on vasta nainen, kun on vähän mistä tarttua kiinni, eikä aina tule mustelma, kun luillansa kolhii.
Täytyy vain todeta, että kyllä se oma vaimo on ihana nainen jonka viereen on kiva köllähtää iltasin.
Harmittaa vain, että tuossa kuoli nyt sitte 21v nuori nainen joka olisi voinut olla hyväkin äiti joskus...nyt kaikki on mennyttä, etkä mitään mukanaan ottanut...! - SYYPÄÄ
Kuka valmentaa mallia ja kuka käskee mallin olemaan täydellinen ja lähettää mallin kuvauksiin ja ympäri maailmaa? Mallitoimisto.
Mallitoimiston pitäisi huolehtia malleistaan, mutta L'Equipe-toimisto ei muka huomannut ajoissa tytön laihuutta.
MINUSTA TUNTUU ETTÄ PÄINVASTOIN, TOIMISTO KÄSKI TYTÖN LAIHUTTAMAAN JA TIESI PAREMMIN KUN HYVIN TYTÖN MITOISTA. OLIHAN HÄNEN OLTAVA TÄYDELLINEN ARMANIN KUVAUKSISSA.
Jonkun on nyt pakko ottaa vastuu asioista, ihmishengillä ei voi leikkiä kauempaa.
Mallitoimistot valmentavat ja valmistavat malleja, siispä he ovat syypäitä !!!
Okei, he väittävät että välittävät vain asiakkailel mallejaan, mutta kai he tarkistavat myös malliensa kunnon
JA NÄIN OLLEN KÄSKEVÄT HEITÄ LAIHIKSILLE JA SUN MUILLE PREPPAUS KUUREILLE.
Nyt kuolee liikaa ihmisiä, joten aivopesu saisi loppua. Toisten kuolema ei ole sen hinta että mallitoimisto pääsee kuuluisuuteen upeiden laihojen malliensa takia. Onko julkisuus enää hyvää jos mallit kuolevat anoreksiaan.
RIKOSTUTKINTA L'Equipe-toimistoon JA SYYTEHARKINTA, KIITOS! - ovat yleensä
"miehiä". Siis sellaisia, joita ei naiset kiinnosta seksikumppanina vaan vaateripustimena.
Malleista on karsittu aidot naiselliset ja valittu poikamaisia.
Vaatekaupoissa sen sitten huomaa, ja huomaa myös katukuvassa, kun muodokkaat naiset pitävät näitä muotivaatteita, jotka ovat suunniteltu poikamaisille vartaloille; kamalan näköistä.- lounaaksi
syövät Pariisissakin hienot naiset.
Tämän näin Champs Elyseen lähellä olevassa ravintolassa ollessamme siellä pari vuotta sitten turistimatkalla. Itse söin sentään nizzalaisen salaatin, jossa siinäkin mielestäni liikaa salaatinlehtiä, joista sitten sain mahataudin. No, minulla on jonkin verran vararavintoa, ettei parin päivän vesipaasto paljoa heilauta, mutta ajattelin sitä laihaa salaatinsyöjää, miten sille kävi, jos sai myös sen mahataudin. En syö enään ikinä salaatin lehtiä, ne on oikein tautipesiä.
- Aikuinen Mies
Laihuus ei ikinä ole ollut muiden kuin mallityttöjen ikioma ihanne.
Miehet eivät ainakaan halua naisen olevan riukusäärinen muodoton ruipelo jossa nahka seuraa luiden muotoja.- paikkaansa
Kyllä sitä mielikuvaa syötetään kaikille naisille. Vielä lukioaikoina käytin kokoja 36 ja 38, ja olin mielestäni normaali. Nykyisin joudun ostamaan vaatteet kokoa 40 tai jopa 42. Silti en ole lihonnut tms. vaan vaateketjujen vaatekoot ovat muuttuneet pienemmiksi! Oli kuule aika kova paikka kun koon 38 paita ei mahtunutkaan päälle. Peiliä tuli tuijoteltua ja vaa'alla seisottua hetki jos toinenkin. Ja Seppälän yms. mainokset "oman elämänsä huippumalleista" on nekin osaltaan tuulesta temmattuja. OK, mallit eivät ole ammattilaisia, mutta kuka heistä on lihava?
- nyt vaan
paikkaansa kirjoitti:
Kyllä sitä mielikuvaa syötetään kaikille naisille. Vielä lukioaikoina käytin kokoja 36 ja 38, ja olin mielestäni normaali. Nykyisin joudun ostamaan vaatteet kokoa 40 tai jopa 42. Silti en ole lihonnut tms. vaan vaateketjujen vaatekoot ovat muuttuneet pienemmiksi! Oli kuule aika kova paikka kun koon 38 paita ei mahtunutkaan päälle. Peiliä tuli tuijoteltua ja vaa'alla seisottua hetki jos toinenkin. Ja Seppälän yms. mainokset "oman elämänsä huippumalleista" on nekin osaltaan tuulesta temmattuja. OK, mallit eivät ole ammattilaisia, mutta kuka heistä on lihava?
Sorry nyt vaan, mutta et kai voi olla niin "tyhmä" (anteeks, pakko sanoa) että meet vaa'alle tai katsot itseäsi peilistä sen takia että joku tietyn koon paita ei mahu päällesi??? Mun vaatekaappi täynnä eri kokkoisia mutta silti mulle sopivia vaatteita. Valmistajilla vaihtelee koot todella paljon. Myös kankaan laatu (joustava vai ei) ja vaatteen leikkaus vaikuttavat siihen, miten tilava se on.
Ei siis, ei voi olla totta toi kirjoitus...
- vääristyy koulussa
Enkä nyt tarkoita kavereiden tuomia ulkonäköpaineita vaan kerronpa tarinan:
Pikkusiskoni, yli 170 cm pitkä, mielestäni (myös muidenkin) hoikka. Urheilee säännöllisesti useita kertoja viikossa ja katsoo vähän mitä syö. Eli lihasta enemmän kuin läskiä. Kävi koulun terveystarkastuksessa noin 15 vuotiaana eli taisi olla 8. luokalla. Terveydenhoitaja sitten mittasi ja punnitsi ja totesi, että "hieman olet ylipainoinen, että pari kiloa voisit pudottaa painoa"...
Mitähän tämä tekee nuoren tytön itsetunnolle ja minäkuvalle...??? Miten kouluterveydenhoitaja voi sanoa nuorelle normaalipainoiselle tytölle noin??
-Ihmettelevä-- meillä
Tosin kyseessä oli veljeni, joka on aina ollut lyhyt ja lihaksikas. Ei mikään lihaskimppu, mutta treenattu ja jäntevä. Kun ala-asteella terveydenhoitaja huomautti "ylipainosta" painoindeksin perusteella, veljeni alkoi tarkkailla ruokavaliotaan ihan sairaalloisesti, ja aina sanoi äidillemmekin, että "kun se sanoi että pitää syödä vähemmin". Siinä meni monta vuotta, ennen kuin rakas veljeni oppi syömään kunnolla, ja tajusi, ettei ne tarveydenhoitajat painoindeksitaulukoineen ole jumalia. Nykyisin meneee jo pizzaa ja pastaa kermakastikkeessa, ettei mitään. Ja urheilijana hän kuluttaa kaiken, toteaa parin liikakilon kanssa tuskaileva sisko...
- xoxoxoxo
Muutama tai oikeastaan aika monta vuotta sitten kävin lääkärin rutiinitarkastuksessa ja tuli puhetta suvussa olevasta diabeteksesta. Olin silloin 170cm pitkä ja painoa oli 58 kg - mielestäni mun ruumiinrakenteella olin laiha. Lekuri sanoi, että kannattaisi pudottaa muutama kilo, niin pysyy sokerit varmasti tasapainossa. Ällistyttävä lausunto. Mistä ne hyvänolon painorajat oikein saa tietää, jos lääkärien tietotaitotaso on tuota luokkaa? En laihduttanut, itse asiassa vuosien mittaan tapahtui muutosta toiseen suuntaan, mutta sokerit on edelleen tasapainossa.
- DarthVenom
"Ei enää koskaan, maailman tyhjin lause.
Ja sitä minä hoen,
ja joka kerta se on valhe.
Niin sille tielle jään ja taas itseäni petän.
Iän kaikkisesti,ne kaikki tyhjät illat.
Hulluuteen pesti,ja taas paloi takana sillat.
Vastatuuleen sammui taas se pieni pilke,joka järjestä muistuttaa.
Kunniakseni malja juokaa,ne jotka osaa lopettaa tämän kujanjuoksun,jota minä jatkan,kunnes taju katoaa.
Ikinä päähän on aina niin lyhyt.
Ne siltä säästyy,joilla sielu on ehyt.
Joita ei maailmantuulet kosketa.
Ne,jotka elää pilvilinnoissaan".
Klamydia-yhtye osaa kuvata nykyaikaa osuvasti.
Lepää rauhassa Ana. Sytyttäköön kuolemasi uudestaan järjen kipinän nykymaailmaan. Sitä tarvitaan enemmän kuin koskaan. - Vantsuu
Entinen missi ja malli Virpi Miettinen osui asian ytimeen, syyttäessään laihuuden ihannoimisesta vaatesuunnittelijoina toimivia homomiehiä. Heillehän vartalon naismaisuus on kauhistus! Niinpä he suosivat mallistoissaan luunlaihoja,"poikamaisia" vartaloita.
Enkä tässä nyt sorsi homoja yleensä, vaan juuri tässä ammattikunnassa tällainen ajattelumalli on tuhoisaa mallien kannalta! - Twiggyn
joskus 60-luvulla. Silloin alkoi tämä laihuusvimma. Missitkin olivat kuin nälkäkuurin kärsineitä 175/51
Minäkin olin mielestäni liian lihava 168/56,
liian paksut reidet ja takapuoli.
Aloin laittaa sakariinia kahviini ja teehen.
Kilo taisi lähteä. Onneksi ei riittänyt sisua enempään, mutta vaara oli lähellä.- Minä vain
Twiggy on kaunis. Olisinpa minäkin sellainen, ei samanlaista naamaa mutta vartalo...
Eikö sen bmi ollutkin joku 14?
Itselläni se on 17 ja risat.. Vielä läskiä saa lähteä. - toi on
Minä vain kirjoitti:
Twiggy on kaunis. Olisinpa minäkin sellainen, ei samanlaista naamaa mutta vartalo...
Eikö sen bmi ollutkin joku 14?
Itselläni se on 17 ja risat.. Vielä läskiä saa lähteä.Kauhea painoindeksi sulla! Kehtaat vielä tänne kirjoittaa. Lahikselle, lahikselle, laihikselle. Et ansaitse muuta elämää.
- raharri
Kun mäkimiehet on liian laihoja niin kielletään kilpailu.
Sama malleille ja lääkärin valvonnassa lihotus-
ja urheilukuurille kun bmi indeksi alle 18. - mutta
kyllähän noita laihoja tullaan aina ihannoimaan, ja anorektikkoja tulee aina olemaan...
ja tosta laihuttamisesta miesten takia...hah...ei kaikki aina johdu miehistä.
ite oon aina laihutuskuurilla, ja mulla on bulimia, mutta en laihuta miesten takia, itseasiassa mua ei vois vähempää kiinnostaa mitä muut musta ajattelee, haluan vaan ite pitää mun vartaloo kauniina ja viihtyä siinä. En kuitenkaan itekkään ihannoi sairaalloista laihuutta tai ees hoikkuutta vaan sopusuhtasta ja lihaksikasta vartaloo, ja sen tietty saa urheilulla ja oikeella ruokavaliolla...mutta enpä oo ite vielä saanu vaikka juoksen, nostan painoja, punnerran, hölkkään...alavartalo vaan on hirvee ja siihen ei auta ku se et syö tosi vähän...- ziisus
Kai tajuat että oksentaminen syömisen jälkeen ei oo tervettä tai muutenkaan oksentamaan pakottaminen,eikä se auta sun "reisi- perseongelmaan"...järki käteen nyt
- äärimmäisen hyvin
ziisus kirjoitti:
Kai tajuat että oksentaminen syömisen jälkeen ei oo tervettä tai muutenkaan oksentamaan pakottaminen,eikä se auta sun "reisi- perseongelmaan"...järki käteen nyt
enkä mä niin haluais tehdä, mutta tää on vähän niinku riippuvuus, vaikea lopettaa...tuntuu ettei järki kuulu tähän asiaan mitenkään. kuitenki uskon et se auttaa mun reisi ongelmaan, yhdessä urheilun kannssa, ja oksennan koska en voi olla syömättä.
- menee
äärimmäisen hyvin kirjoitti:
enkä mä niin haluais tehdä, mutta tää on vähän niinku riippuvuus, vaikea lopettaa...tuntuu ettei järki kuulu tähän asiaan mitenkään. kuitenki uskon et se auttaa mun reisi ongelmaan, yhdessä urheilun kannssa, ja oksennan koska en voi olla syömättä.
Jos oksennat paljon, sulla menee hampaat. Mahahapot on tujua tavaraa.
- LAILLA
liian laihojen mallien esiintyminen!!! oikeassa elämässä ei yleensä edes tule kaduilla esiin/vastaan nyky mallien näköisiä ihmisiä, eivätkä pidä sellaisia vaatteita edes, se on jonkinlainen toinen maailma.
jos tällaisia laihoja malleja tarvitaan joilla polviluut pullistelee...tällaisia näkee ihan tarpeeksi oikeasti kehitysmaissa, sieltä vaan yksi kerrallaan malliksi ja saisi ruokaa niin tulisi normaaliksi kooltaan ja sitten taas uusi työntekijä sieltä, näin jopa pelastettaisiin sitä kansaa.
olen tosi surullinen nuoren mallin ja hänen omaisten puolesta. - Kissa.Rakas
Kauheeta ei noin sais tapahtua anoreksia on kauhee sairaus ;(
- Ulkomuodolle
annetaan nykyään liika painoarvoa!
Tämä laiha-lihava jako on taas sitä samaa rasismisuuntausta, mitä on liikkeellä.
Kohteliaisuus,hyvä käytös, avuliaisuus ym sisäinen kauneus on vanhanaikaista.
Ei ihme, että lapset ja vanhukset voivat huonosti (ja kaikki muutkin).
Tämäkin tyttö oli uhri.
Mitä pitäisi tehdä? - jepjepjep
ketä ees pystyy katsomaan malleja ilman oksentamatta kun jotkin mallit ovat aivan langan laihoja. minun mielestäni mallin kuuluisi olla sopiva muodoiltaan. ei liian läskikään mutta ei liian laihakaan. suomestakin varmasti löytyy hyvännäköisiä naisia sopivia naisia :)
- Minä vain
Laihoille malleille sopivat paremmin vaatteetkin.
Itse ainakin katselen laihoja malleja kuin niitä läskejä joilla ihra hölskyy kävellessä.
Kunnia laihoille!
- anorexic girl - taidat olla idiootti
Minä vain kirjoitti:
Itse ainakin katselen laihoja malleja kuin niitä läskejä joilla ihra hölskyy kävellessä.
Kunnia laihoille!
- anorexic girlOletko lukutaidoton vai idiootti? Hän tarkoitti, että mallin tulee olla laiha, muttei anorektinen surkea kuvotus kuten joku 175/40kg, mutta ei tietysti mikään pullukkakaan. Ilmeisesti et tajua että niiden kahden ääripään välillä on erilaisia välimuotoja, joista se silti laiha mutta terve nainen vie voiton, sorry! Anorektikot eivät ole kauniita kenestäkään paitsi teidän hullujen omassa pääkopassa. Arvaa mistä tiedän? Koska olen itse entinen anorektikko ja nyt parantuneena näen maailnman paljon realistisemmin kuin sairaana, jolloin luulin olevani joku kauneuden yli papitar näyttäessäni muiden mielestä lähinnä säälittävältä vitsiltä ja se minä muille olinkin - yleinen vitsi, vaikka sairashan minä olin.
T: nykyään painoindeksi jo 17, ennen vain surkeat 14. - Viisauden henki
Minä vain kirjoitti:
Kunnia laihoille!
- anorexic girlkunnia ON laihoilla. Aivan liian laihoilla.
- niin hyvä
typerä malli on kuollut!!!!
- Minä vain
Kehtaatkin haukkua sitä mallia typeräksi!!
Syömishäiriöillä ei ole mitään tekemistä typeryyden tai tyhmyyden kanssa!
Se on mielen sairaus, siihen voi sairastua kuka tahansa.
- Booring
Olen katsonut useita mallikouluja ja kaikissa aina arvostellaan hakijoita kerrankin sanottiin, että mallin pitää olla melkein alipainoinen. Eli haluaako sitä päästä malliksi ja kuolla anoreksiian vai elää kauan ja nauttia elämästä ilman mitään ikuisia lehtijuoruja
- esim83
liika laihuus on sairautta,lihasta ja rasvaa luitten ympärille.
- Minä vain
Rasvaa ei tarvita mihinkään.
Rasva tappaa.
Ylipaino on terveysriski.
Laihat ovat terveempiä kuin ylipainoiset.
Parempi on kuolla anoreksiaan kuin liikalihavuuteen.
- anorexic girl - uglug
Minä vain kirjoitti:
Rasva tappaa.
- anorexic girlkyllä minä kuolen enenmin 45v lihavana ja lepposana sydäriin kun 21v anorexiaan. ainakaan ei tarvii stressaa koko ajan mitä syö ja millon syö jää aikaa hauskanpidollekin.
ps. mc donaldin safka on jees ja weeruskan pippuripihvi
terveisin 178/80 - ewfwetrw
Minä vain kirjoitti:
Rasva tappaa.
- anorexic girlKyllä naiset tarvitsevat rasvaa. Siihen en ota kantaa, onko mielekkäämpää kuolla laihuuteen kuin ylipainoon - mun mielestä ei oo mielekästä kuolla kumpaankaan. Laihat on ehkä terveempiä kuin ylipainoiset, mutta anorektikot ovat SAIRAITA. Nyt järki käteen tyttö kulta ennen kuin on liian myöhäistä.
- hormonitasapainohäiriöinen
onko kellekään teistä normaali painoisista tullut mieleen, että kaikki laihat eivät todellakaan ole laihoja omasta tahdostaan? hyvähän se teidän on haukkua muita anorektikoiksi...toisilla voi olla ylivilkas aineenvaihdunta tai muita hormonaalisia ongelmia, jonka takia he eivät liho vaikka kuinka yrittäisivät.
- yleistetä
Kyllä monet mallit ovat kauniita ja sopusuhtaisiakin. Esimerkiksi suomessa on hyvin vähän ns. anorektisia malleja. Mallin työ sopii tytöille, jotka ovat LUONNOLLISESTI hoikkia eikä heidän tarvitse olla nälkäkuurilla näyttääkseen hoikalta.
Itse olen 159/44 ja ja painoindeksini näyttää alipainoa, mutta syön aina niin paljon, että olen kylläinen ja lisäksi herkuttelen monta kertaa viikossa. Painoni ei muutu mihinkään, vaikka söisin itseni ähkyksi joka päivä. Aika ajoin ihmiset tulevat kysymään miksi olen niin laiha. Typerää ajattelemattomuutta, sillä minulle laihuus on täysin normaalia ja tervettä. Älkää siis yleistäkö kaikkia laihoja ankorektisiksi itsensä tarkkailijoiksi.
Lisäksi kannattaa muistaa ennen kun lähdetään ylistämään ylipainoa alapainoon nähden, että lihavuus lyö anorektisuuden sata-nolla kuolinsyynä Suomessa, ja muuallakin. - ertertert
Mä en sairauden takia liho helposti, mutta kyllä se tarvittaessa onnistuu vaikka rypsiöljyn avulla. Terve konsti nostaa painoa, tekee hyvää verenkiertoelimistölle ja sen avulla saa todella helposti energiaa jota tarvitaan painon nousuun. Toinen asia on se, että pakottaa itsensä syömään useammin ja vähän enemmän kerrallaan. Eli totutella syömään enemmän. Ainahan voi tuudittautua siihen, että ei liho vaikka yrittäisi kuinka - se vaan sattuu olemaan paskapuhetta.
- ertertert
ertertert kirjoitti:
Mä en sairauden takia liho helposti, mutta kyllä se tarvittaessa onnistuu vaikka rypsiöljyn avulla. Terve konsti nostaa painoa, tekee hyvää verenkiertoelimistölle ja sen avulla saa todella helposti energiaa jota tarvitaan painon nousuun. Toinen asia on se, että pakottaa itsensä syömään useammin ja vähän enemmän kerrallaan. Eli totutella syömään enemmän. Ainahan voi tuudittautua siihen, että ei liho vaikka yrittäisi kuinka - se vaan sattuu olemaan paskapuhetta.
Sanotaan nyt vielä, että ei siinä oo mun mielestä vikaa, jos on luonnollisesti hoikka ja tyytyväinen omaan kehoonsa. Mutta jos paino meinaa jostain syystä laskea liikaa, niin kyllä siihen keinot löytyy.
- hospa
Tässähän puhutaankin tietoisesta sairaalloisesta laihduttamisesta,eikä mistään vilkaasta aineenvaihdunnasta! Eikä tässä nyt ketään syytellä..ja kyllä luonnollisesti laihan tunnistaa sairaasta!
- luikku
Minäkin olen koko ikäni ollut alipianoinen, vatsani on hyvin ogelmallinen. Pulskat vittuilivat nuorempana enemmän, nyt ovat vain kateellisia. Totuus on kuitenkin että antaisin mitä vain, että saisin normaalin ihmisen sisuskalut ja voisin syödä kuten muut.
- hmmmm
ertertert kirjoitti:
itse otan 2ruokalusikallista rypsiöljyä joka pv muun rasvan lisäksi (voi, majoneesi) enkä silti liho yhtään :( näytän melkein anorektikolta, vaikka kuinka yritän lihoa.
- ehkäpä..
ertertert kirjoitti:
..sinun kohdallasi, mutta ei kaikkien.
Syömällä minusta ei lihavaa saa millään. Se on sitten eri asia, jos aletaan lääkkeitä tms. siihen tarkoitukseen käyttämään. Se taas ei palvelisi ketään, sillä olen täysin terve tällaisena. Ei se "pieni pulleuskaan" nuorelle ihmiselle hyväksi ole. Se nimittäin helposti siitä karkaa käsistä kun aineenvaihdunta hidastuu iän myötä. - Ouh ouh???
hmmmm kirjoitti:
itse otan 2ruokalusikallista rypsiöljyä joka pv muun rasvan lisäksi (voi, majoneesi) enkä silti liho yhtään :( näytän melkein anorektikolta, vaikka kuinka yritän lihoa.
kaksi ruokalusikallista? Voi helevetti, sitten ihmettelet ettet liho? Syö vaikkapa jättipussi sipsejä joka ilta ja iso pullo kolajuomaa sen kera. Siis normaalien aterioitten lisäksi. Jos ei muutaman viikon kuluttua paino nouse niin on ihme.
- aivan...
itsekkin olen alipainoinen ja syön enemmän kuin kukaan tutuistani jotka ovat jopa hiukan pyöreitä, että en minä tätä itse halua todellakaan!
- *katse*
ehkäpä.. kirjoitti:
..sinun kohdallasi, mutta ei kaikkien.
Syömällä minusta ei lihavaa saa millään. Se on sitten eri asia, jos aletaan lääkkeitä tms. siihen tarkoitukseen käyttämään. Se taas ei palvelisi ketään, sillä olen täysin terve tällaisena. Ei se "pieni pulleuskaan" nuorelle ihmiselle hyväksi ole. Se nimittäin helposti siitä karkaa käsistä kun aineenvaihdunta hidastuu iän myötä.Niinpä niin - olen 46-v nainen. Minun ei tarvii, ku katsoa ruokaa, ni jo lihon jos liioitellusti voi sanoa. Mistään paskan aineenvaihdunnasta.
- aaaaa66755
ketä kiinnostaa tosta voi syyttää vaan itseään
- män oppi
No niinhän sille kävi kuin entisen miehen hevoselle: juuri kun oppi olemaan syömättä, se kuoli.
- neiti normaali
Laihuusihannointi on paitsi älytöntä, myös epäinhimillista.Onko edes järkeä esitellä vaatteita langanlaihoilla,kun ostajat ovat ns.normaaleja suurin osa.
- Funtsaaja
Sen lisäksi,että mallit ovat lähes luurankomaisia, he muistuttavat linnunpelätintä sairaalloisen laihoine jäsenineen, tosin kauniimpi naamaisina, mutta kledjut liehuu ympärillä samaan tapaan.Sen lisäksi heille on opetettu todella hupaisa "kävelytyyli",joka muistuttaa lähinnä kanatarhan vartijan askellusta. Kukahan mallimamma senkin kävelytyylin on kehittänyt. Esiteltävät asusteet voisi ripustaa henkarille, eivät ne normaalivartaloisen verhona kuitenkaan näytä samanlaisilta kuin luurankomaisten mallien päällä.Olisiko aika palata tavalliseen naisvartaloon,joka on kaunis sopivine pyöreyksineen.
- ihanneihminen
Funtsaaja kirjoitti:
Sen lisäksi,että mallit ovat lähes luurankomaisia, he muistuttavat linnunpelätintä sairaalloisen laihoine jäsenineen, tosin kauniimpi naamaisina, mutta kledjut liehuu ympärillä samaan tapaan.Sen lisäksi heille on opetettu todella hupaisa "kävelytyyli",joka muistuttaa lähinnä kanatarhan vartijan askellusta. Kukahan mallimamma senkin kävelytyylin on kehittänyt. Esiteltävät asusteet voisi ripustaa henkarille, eivät ne normaalivartaloisen verhona kuitenkaan näytä samanlaisilta kuin luurankomaisten mallien päällä.Olisiko aika palata tavalliseen naisvartaloon,joka on kaunis sopivine pyöreyksineen.
Siinä hyvä idea - henkareille vaatteet ja catwalkille vaan.Mallit syömääm jotain terveellistä
- surullista :(
, että noin nuori ja kaunis nainen kuolee (joidenkin) ihanteiden takia. Kaikki ihan turhaa.
- Normipainoinen
Ja mitäköhän hyvää siinä on, että nykyään näytetään mainoksissa XL-kokoisia?????
Kyllä liika laihuus on vaarallista eikä mitenkään hyvä esimerkki esim. nuorille, mutta XL-kokoiset laardivuoret ovat aivan yhtä huonoja esimerkkejä.
Eiköhän olisi parempi, että mainoksissa olisi vain urheilullisia, hoikkia, terveitä ja kiinteitä ihmisiä, eikä luurankoja tai läskimooseksia! - KUVOTTAVAA
KUVOTTAVAA
- malliko?malliko?
Ei mikään malli ole kyseessä? Pikemminkin pelle, joka on leimattu malliksi.
- AnCku89
Niin että kun jokapaikassa toitotetaan jatkuvasti miten maailmalla ihmiset läskistyy ja yhä nuoremmilla on sydänongelmia ja vaara kuolla sydän ja verisuoni-sairauksiin... se alkaa olla todella vakava ongelma...ei ole minun silmiini montaa kertaa osunut suomen maassa anorektikkoa.
Anoreksia on siis hyvin harvinaista verrattaessa ylipainoon johon kuolee miljoonittain ja taas miljoonittain ihmisiä joka minuutti.- Alex27´
Ei ehkä sentään miljoonia minuutissa...
- Alex27´
Ei ehkä miljoonia minuutissa - sentään...
- ak49
Olen samaa mieltä.
- Eric Forresster
heteroilla normaalit naiset malleina
,homoilla luuvuilut - aamenjeesus
niin ...
eikö vain- ajattelet
että sillä ei oo väliä kuoleeko siihen laihuuteen? Kyllä mä sanoin et mieluummin vaik ylipainonen ku haudassa.
- buldoggi
Yli viiskymppisenä ei kannata kummemmin enää laihduttaa, varsinkin jos on lähes normaalipainoinen.Nahka alkaa roikkua ja posket muistuttavat buldogin poskia.Parempi vähän pyöreänä,kuin nahkalätkänä!
- ak49
Tämä ainainen keskustelu muotimaailman hoikkuusihanteen ongelmista on hieman kummallista, kun otetaan huomioon että tosielämässä liikalihavuus, myös naisilla ja nuorilla, on todellinen terveydellinen ja kansantaloudellinen ongelma. Varmasti useamoi nainen on kuollut lihavuuden kuin laihuuden tähden.
- tähti86
Kyllähän missin/mallin hoikka on oltava, jos kyse ei ole xl mallista. Mutta liika laihuus on hengenvaarallista! Tuntuu ihan hullulle, että missikisoissakin on joitakin missejä haukuttu liian lihaviksi. Ei mallikaan näytä nätiltä ollessaan liian laiha! Sopiva määrä lihaa korostaa naisellisia muotoja!!
- on ruma!
ääk, ei mitään luuviuluja! Ruisleipää ja läskimuhennosta ja siitä salille ja aerobikkiin niin saadaan vähän lihasta.
- mannapuuro12
Ne, jotka täällä väittävät, että anoreksiaa sairastavat haluavat tavalla tai toisella miellyttää miehiä, ovat väärässä. Anoreksia on vakava mielenhäiriö.Siinä sairastavan minäkuva on vääristynyt, eikä hän usein tiedä olevansa sairas, tai tuntee itsensä voimattomaksi anoreksian edessä.
Järkyttävää väittää, että alitajuisesti anorektitot vain haluaisivat miehiä miellyttää ym.
Anoreksia on vakava sairaus, joka voi johtaa kuolemaan. - Asia
mannapuuro12 kirjoitti:
Ne, jotka täällä väittävät, että anoreksiaa sairastavat haluavat tavalla tai toisella miellyttää miehiä, ovat väärässä. Anoreksia on vakava mielenhäiriö.Siinä sairastavan minäkuva on vääristynyt, eikä hän usein tiedä olevansa sairas, tai tuntee itsensä voimattomaksi anoreksian edessä.
Järkyttävää väittää, että alitajuisesti anorektitot vain haluaisivat miehiä miellyttää ym.
Anoreksia on vakava sairaus, joka voi johtaa kuolemaan.Suuri kiitos asiallisesta ja totuudenmukaisesta kerronnasta mitä anoreksia todella on.
Siinä pitäisi mennä kalman valkoiseksi subjektiivinen näkemys kauneudesta kun kysymys on äärinmäisyys tapauksissa hengen menosta. Sanoisin et turha meidän on maailmalle toimittaa omia kauneusnäkemyksiä suurina totuuksina. - QueenOfTheDawn
mannapuuro12 kirjoitti:
Anoreksia on vakava sairaus, joka voi johtaa kuolemaan.Aivan olen samaa mieltä mannapuuron kanssa! On eriasia olla laiha ja pukeutua tiukkoihin vaatteisiin ja vinkata miehille silmää, anorektikko on yleensä se jolla on valtava huppari päässä ja hiukset sekaisin. Laihuushäiriötä sairastava pitää tätä "miesten miellyttämis-juttua" hyvänä vitsinä ja nauraa lattialla kaksinkerroin.
Joten? Mistä tällainen käsitys on tullut miehille että laihdutetaan heitä miellyttääkseen? - "normaali"
mannapuuro12 kirjoitti:
Anoreksia on vakava sairaus, joka voi johtaa kuolemaan.Just niin, anoreksia ja kaikki muut syömishäiriöt ovat mielenterveysongelmia, ei mitään miesten miellyttämisyrityksiä. Todella typerää ja tietämätöntä väittää niin. Syöminen on usein anorektikolle se ainut asia, mitä elämässään tuntee voivansa hallita.
- Katsokaa tyhmät
Kauneusihanteet tappavat.Pitää olla laiha ja ei pidä olla!Joka mies planeetalta pitäisi laittaa aivoriiheen!
- laihojakaan
koska jotkut ovat laihoja vasten tahtoaan, vaikka ovat hyväkuntoisia ja syövät aika runsaastikin, kun taas toiset lihovat jo ruoan haistelemisestakin.
Vaikka lihavuus on nyt kansantautimme ei pitäisi mennä liiallisuuksiin laihduttamisyllytyksessä.
Tiedän ihmisiä, jotka olivat aina laihoja ilman laihdutuksia, mutta kuolivat kuitenkin ennen aikojaan syöpään. - TERVEISIN VÄHÄN PYÖREÄ
- kauheeta!!!
tosi etova kuva....toi nainen joka meikkaa tota "mallia" sopisi ite paljon paremmin malliksi!!!!
Ei muuta kuin mallitaloja vastaan syyte. Nehän nää meidän pissaliisat tuohon pitkälti ajaa.
- Mindy67
Maailma on nykyään aivan sairas! Olen 170 cm pitkä, painoin ennen 53 kg, monet ihailivat kroppaani - toisten mielestä olin kylläkin liian laiha. Anyway, luuviuluna keräsin paremmin huomiota. Painoindeksini oli tällöin 19 eli olin lievästi alipainoinen. Nyt indeksini on 22, sillä olen lihonnut about 10 kiloa. Vaatekoko on muuttunut 34-36:sta ja S-koosta mittoihin 38 ja M. Nyt saan kuulla välillä - ainakin ex-poikaystävältäni - että olen tukeva, tuhti, jopa suorastaan läskimaha. Myönnän, että kilot ovat kasautuneet just mahan kohdalle; siitä ne olisi helppo kiinteyttää. MUTTA - pääpointti on se, että IHANNEpainoistakin arvioidaan, arvostellaan ja jopa haukutaan. Ei saisi olla terveen näköinen, "pajunvitsa" on se look joka vetoaa. Yleensä näissä painoasioissa laihat ja lihavat kinaavat, mutta kuka puolustaa "normi"painoista..?
- QueenOfTheDawn
...hyvää päivää!
- varmaan
Järjenköyhyyttä??
Vaiko muuta? - Oman Tien Tallaaja
Miks maailman pitää antaa täydellisen naisen kuvana että pitää olla anorektikko ja sairas..Eihä sellane peli vetele..Sellane vaa aiheuttaa naisten kedkuudesa vaa enemmän syömishäiriöitä...Onks se sit kivaa-?
Mikse vois tehä sellasii vaatteit jotka menis normaaleille tai hieman pullukoille?
Sairasta tää maailma ja täydellisen maailman maailman kuva - Rommaani Porista
Niinhän siinä käy, kun on väärä arvomaailma lapsesta asti. Meikäläiset pitäisi ottaa malleiksi!
- Tytteröinen
Minäkin olen joskus ollut aika anorektikko.. Oksentelin ja söin vähän.. Mutta ne on menneitä aikoja En enää tee sitä.. Olen iloinen että pystyin lopettamaan ja jatkamaan elämää.. Se on helpotus.
Ja niille jotka ovat anorektikoita!
Älkää laihuttako! Se vain tuhoaa elämäsi!- uudeltamaalta
mitä järkeä on laihduttaa itsensä langan laihaksi,koska esim miehet rakastaa muodokkaita naisia?.nautitaan me kaikki elämästä\ruuasta ja liikutaan sen verran kun tuntuu hyvältä.
- ^calice^
musta on aivan järkyttävää että mallien täytyy olla niin kamalan laihoja kun niiltä nykyään vaaditaan..itse olen halunnut malliksi(mainos),mut en pääse,koska painoa pitäisi pudottaa ja siihen en rupea....olen 166cm ja painan 52kg..olen muutenkin hoikka...(kuvia www.irc.fi-> nick ^calice^)
mä en jaksa ymmärtää tollasta..ja itte paparazin laila on väittänyt,että ei ottaisi ikinä anorektikkoa töihin,että hän yrittää pitää mallit normaalipainoisina..otti itselleen töihin mallikoulukisan ainoan tytön,joka myönsi kärsivänsä anoreksiasta ja joka oli selvästi liian laiha!!!!
kettä tästä mallien laihuudestakin pitäsiis syyttää?!malleja itseään vai mediaa ja toimistoja?!- Hmm...
Oot aika hoikka, ihan terve varmasti - oon sentin lyhyempi ja pari kiloa painavampi, mutta ei tästä munkaan varresta voi paljoo pois ottaa.
Laila Snellman on oman kokemukseni mukaan kyllä aivan kamala akka. Olin kerran kassalla töissä ja moikkasin kun tuli ostamaan jotain. Tää sitten vaan tuijotti mua arvostelevalla silmällä, lieko mulla ollut tukka sekaisin.
Ironia tässä on se, että missään muussa ammatissa ihmistä ei kannusteta epäterveellisiin elämäntapoihin. Ehkä jossain Rautakirjan R-Kioskeilla, jossa työpäivät on tauotettu huonosti ja syömään pääsee kerran päivässä työn ohessa. Oliko se niin, että vuorokautta ennen jotain näytöstä mallit eivät saaneet syödä tai juoda mitään? - ---
"Paparazzin laila" ei ainakaan vielä ole ottanut tämänvuotisessa mallikoulussa ollutta anoreksiasta toipuvaa tyttöä listoilleen. Ei ainakaan näy verkkosivuilla. Mun mielestä siinä ohjelmassa puhuttiin sen verran moneen kertaan syömisen tärkeydestä ja anoreksian vaaroista, että sitä oikeasti pidetään ongelmana. Mallitoimistojen asiakkaiden, niiden, jotka malleja tarvitsevat, pitäisi muuttaa asenteitaan. Olen ihan varma, että tämä anoreksiaan menehtynyt malli sai kuulla moneen kertaan olevansa upea aina kilon pudotessa, mutta sitten kun meni överiksi, ei kelvannut enää mihinkään. Sairas maailma.
- ........malli!................
Siis mihin tää maailma on menossa! Huippumallit alkaa siis kupsahtelemaan tosta vaan! paris hilton ja lindsay lohanki varmaan heittää kohta veivinsä! kauneusihanteet menee väärään suuntaan!
- ..............................
yritykset jotka kayttää malleja mainonnassa sais alkaa miettiin terveempiä vaihtoehtoja. sairasta touhua. vävetkää teurastajat kohta kuolee kaikki kaunottaret kene syy se on häh!
- tiedän...
On kyllä surullista kuulla että joku nainen laihduttaa itseänsä sen takia että erehtyy luulemaan väärin miesten haaveet. EI KUKAAN MIES HALUA LUURANKOA vierelleen. EIKÄ myöskään isoja tissejä. KYLLÄ 80 KILOA on sopiva, tai ihannepaino aikuisella naisella.
- Kathleen
Älä katso kauniita ja hoikkia naisia sitten.Kipase ärrälle ja hae läskipornoa sieltä.Älä vilasekaan kauniita hoikkia naisia.Asia sillä selvä.
- uskomatonta. että
just äsken paistoin jauhelihapihvejä, 600g/ 10 kpl. Ja viimeistä murua myöten vetäsin kaikki tauluun, KYLLÄ NYT PIERETTÄÄ MEHEVÄSTI!
(onkohan mulla anoreksia???)- Pellekouluun sinä!
Anoreksia on vakava sairaus!Piere kotonasi,ok!
- apeghipaeighaeg
Läskit vouhkaavat taas..=(
- Kautsu
Siis malleilla on hyvä olla muotoja muttei sillä tavalla että pers lihat puuttuu tai että täytyy vetää silikonit daisuihin olemattomien rintojen takia... kaarta bebassa on hyvä olla kyykyjen jäljiltä...
- malin/////
Siis ihan HULLUA! Etsin tossa yhtenä päivänä kouluprojektiin kuvia anorektikoista ja törmäsin Ana Carolina Restonin kuvaan, missä meikkaaja meikkaa häntä. Siis hänhän on ihan LUURANKO! EI mitään muuta kuin nahkaa ja luuta. Miten sellainen ihminen pysyy elossa? Eihän sellainen ole enää edes kaunista, että on noin laiha. Ja vielä niin nuorikin. Onneksi on suunnittelijoita, jotka punnitsevat mallinsa. Jos he ovat liian laihoja, ei runwaylle ole asiaa.
- gfgdgd
www.fathersforlife.com/images
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619354Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492910Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja382695- 572571
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971975- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501371Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101234- 281221