kakkoskaudella kuolevat nuo kaksi
ENPÄ OIS USKONU
veronica ja abruzzi kuolee
9
2159
Vastaukset
- turpa tukkoon
ei tartte paljastaa varoittamatta idiootti!
- rrrretert
Mutta pidin Veronicasta, koska hän oli aika ihana.
Mutta outoa että tiputettiin pois. - Laura>
Oikeesti vois laittaa vaikka "juonipaljastuksia" ennen ku menee kertomaan...Itse kyllä tuon jo tiesin ajat sitten.
- sdrsdfd
juonipaljastukset, vaan koska sarjaa näytetään meillä
vuoden viivellä. Joten syytän tätä systeemiä.
Joten minunpuolesta laittakaa näitä juonipaljastuksia vaan tulemaan.½- 2 season
2 seasonissa kuolee abruzzi, veronica,nick,tweener, burrowssin ja michaelin isä, sit se westmoreland siellä fox riverissä just kun pako alkaa, LJ:n äiti ja isäpuoli, kellermanin security service pari, sara tancredin isä eli kuvernööri.
- tietäjä*
veronica palaa kakkos kauden viidenteentoista jaksoon. Tai en nyt tiiä onko sama henkilö enää mutta sama näyttelijä kuitenkin.
- pako
2kaudesta on tullu 13jaksoo kuinka joten mistä tiiät et se palaa
- ggfh
pako kirjoitti:
2kaudesta on tullu 13jaksoo kuinka joten mistä tiiät et se palaa
kuoleeko Veronica tokal kaudel?
- Laavalamppu
Oliko pakko mennä kertomaan tossa otsikossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111