C5 radio

ceeviis

C5:n audiopuoli mykistyi, radiokanavat näkyvät näytössä samoin cd-levyn tiedot, mutta mitään ei kuulu. Ext.mute ei ole päällä, auto volume on-asennossa. Onko kellään tullut sama ongelma eteen.Auttaisko resetointi,akkupiuha irti?

8

3136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haittaa, vaan

mites toi sulakepuoli mahtaa mennä.?

• ihmeessä

Kuulostaa siltä, että vahvistin osassa häikkää. Luulis, ettei vahvistimella ole omaa sulaketta(?), en jaksa mennä autosta tarkistamaan. Resetti vois olla kova sana.

• ceeviis

Olin menossa nykäisemään akkujohtoa irti mutta kokeilin josko radiosta kuuluisi mitään ja kuuluihan sieltä, pelaa taas kuin enkeli. Oli ilmeisesti resetoinut itte ittensä kun oli tunnin verran seisonut parkissa. Viisas auto tämä Citroen.

• Urmas
        ceeviis kirjoitti:

Olin menossa nykäisemään akkujohtoa irti mutta kokeilin josko radiosta kuuluisi mitään ja kuuluihan sieltä, pelaa taas kuin enkeli. Oli ilmeisesti resetoinut itte ittensä kun oli tunnin verran seisonut parkissa. Viisas auto tämä Citroen.

Jospa et ole antanut riittävää huomiota ranskattarellesi? Naiselliseen tapaan murjotti aikansa ja leppyi sitten....

• radio tämä
        Urmas kirjoitti:

Jospa et ole antanut riittävää huomiota ranskattarellesi? Naiselliseen tapaan murjotti aikansa ja leppyi sitten....

Kertokaas muuten kun olen hankintaa harkitsemassa, onko tämä radio hyvä-ääninen. Tuleeko kunnon soundit vai onko ihan japsivehje? Tyhmää sinänsä näiden integroitujen radioiden aikana, pitää oikeasti valita autokin radion mukaan! Kertokaa myös soittaako itsetehdyt cd:t. Kiitos jo etukäteen.

• c5tomaatti
        radio tämä kirjoitti:

Kertokaas muuten kun olen hankintaa harkitsemassa, onko tämä radio hyvä-ääninen. Tuleeko kunnon soundit vai onko ihan japsivehje? Tyhmää sinänsä näiden integroitujen radioiden aikana, pitää oikeasti valita autokin radion mukaan! Kertokaa myös soittaako itsetehdyt cd:t. Kiitos jo etukäteen.

tämä radiopuoli on mielestäni se kaikkein huonoin puoli autossani. malli 2005 ja toinen radio menossa. eka rutisi ja kuului huonosti, eikä rds osannut päättää oliko se päällä vai ja arpoi kuunneltavat kanavat oman makunsa mukaan.

toisen radion rds toimii ja kanavat pysyvät päällä, mutta kuuluu armottoman huonosti. ei lähelläkään autohifiä. todella surkea. olen saanut leipäni 40 vuoden ajan pro-äänen parista, joten uskon tietäväni äänestä kohtuullisen paljon.

joskus tulee mieleen, että kun olisikin japsiradio, mutta tämä sattuu olemaan blaukkarin valmistama.

• heikkip
        c5tomaatti kirjoitti:

tämä radiopuoli on mielestäni se kaikkein huonoin puoli autossani. malli 2005 ja toinen radio menossa. eka rutisi ja kuului huonosti, eikä rds osannut päättää oliko se päällä vai ja arpoi kuunneltavat kanavat oman makunsa mukaan.

toisen radion rds toimii ja kanavat pysyvät päällä, mutta kuuluu armottoman huonosti. ei lähelläkään autohifiä. todella surkea. olen saanut leipäni 40 vuoden ajan pro-äänen parista, joten uskon tietäväni äänestä kohtuullisen paljon.

joskus tulee mieleen, että kun olisikin japsiradio, mutta tämä sattuu olemaan blaukkarin valmistama.

Kävin tänään "ihastumassa" C5:teen noin ulkoisesti, huomenna ehkä koeajolle.
        Audio ei kuulema myyjä mukaan pärjää lähellekään nykyisen Volvoni (XC70) tasolle.
        Joudunko painumaan transistoriradiotasolle äänenelaadussa vai pitääkö ottaa se 240W audiopaketti 1000 egellä? Onko se NIIN huono? Audio on tärkeä juttu tien päällä.

• Anonyymi00008

En tiedä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      81
      4492
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      122
      4167
    3. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      42
      4116
    4. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      169
      3291
    5. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      59
      2610
    6. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      58
      2577
    7. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      35
      2562
    8. 172
      2532
    9. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      68
      2459
    10. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      43
      2132
    Aihe