C5:n audiopuoli mykistyi, radiokanavat näkyvät näytössä samoin cd-levyn tiedot, mutta mitään ei kuulu. Ext.mute ei ole päällä, auto volume on-asennossa. Onko kellään tullut sama ongelma eteen.Auttaisko resetointi,akkupiuha irti?
Vastaukset 8
- haittaa, vaan
mites toi sulakepuoli mahtaa mennä.?
- ihmeessä
Kuulostaa siltä, että vahvistin osassa häikkää. Luulis, ettei vahvistimella ole omaa sulaketta(?), en jaksa mennä autosta tarkistamaan. Resetti vois olla kova sana.
- ceeviis
Olin menossa nykäisemään akkujohtoa irti mutta kokeilin josko radiosta kuuluisi mitään ja kuuluihan sieltä, pelaa taas kuin enkeli. Oli ilmeisesti resetoinut itte ittensä kun oli tunnin verran seisonut parkissa. Viisas auto tämä Citroen.
- Urmas
ceeviis kirjoitti:
Olin menossa nykäisemään akkujohtoa irti mutta kokeilin josko radiosta kuuluisi mitään ja kuuluihan sieltä, pelaa taas kuin enkeli. Oli ilmeisesti resetoinut itte ittensä kun oli tunnin verran seisonut parkissa. Viisas auto tämä Citroen.
Jospa et ole antanut riittävää huomiota ranskattarellesi? Naiselliseen tapaan murjotti aikansa ja leppyi sitten....
- radio tämä
Urmas kirjoitti:
Jospa et ole antanut riittävää huomiota ranskattarellesi? Naiselliseen tapaan murjotti aikansa ja leppyi sitten....
Kertokaas muuten kun olen hankintaa harkitsemassa, onko tämä radio hyvä-ääninen. Tuleeko kunnon soundit vai onko ihan japsivehje? Tyhmää sinänsä näiden integroitujen radioiden aikana, pitää oikeasti valita autokin radion mukaan! Kertokaa myös soittaako itsetehdyt cd:t. Kiitos jo etukäteen.
- c5tomaatti
radio tämä kirjoitti:
Kertokaas muuten kun olen hankintaa harkitsemassa, onko tämä radio hyvä-ääninen. Tuleeko kunnon soundit vai onko ihan japsivehje? Tyhmää sinänsä näiden integroitujen radioiden aikana, pitää oikeasti valita autokin radion mukaan! Kertokaa myös soittaako itsetehdyt cd:t. Kiitos jo etukäteen.
tämä radiopuoli on mielestäni se kaikkein huonoin puoli autossani. malli 2005 ja toinen radio menossa. eka rutisi ja kuului huonosti, eikä rds osannut päättää oliko se päällä vai ja arpoi kuunneltavat kanavat oman makunsa mukaan.
toisen radion rds toimii ja kanavat pysyvät päällä, mutta kuuluu armottoman huonosti. ei lähelläkään autohifiä. todella surkea. olen saanut leipäni 40 vuoden ajan pro-äänen parista, joten uskon tietäväni äänestä kohtuullisen paljon.
joskus tulee mieleen, että kun olisikin japsiradio, mutta tämä sattuu olemaan blaukkarin valmistama. - heikkip
c5tomaatti kirjoitti:
tämä radiopuoli on mielestäni se kaikkein huonoin puoli autossani. malli 2005 ja toinen radio menossa. eka rutisi ja kuului huonosti, eikä rds osannut päättää oliko se päällä vai ja arpoi kuunneltavat kanavat oman makunsa mukaan.
toisen radion rds toimii ja kanavat pysyvät päällä, mutta kuuluu armottoman huonosti. ei lähelläkään autohifiä. todella surkea. olen saanut leipäni 40 vuoden ajan pro-äänen parista, joten uskon tietäväni äänestä kohtuullisen paljon.
joskus tulee mieleen, että kun olisikin japsiradio, mutta tämä sattuu olemaan blaukkarin valmistama.Kävin tänään "ihastumassa" C5:teen noin ulkoisesti, huomenna ehkä koeajolle.
Audio ei kuulema myyjä mukaan pärjää lähellekään nykyisen Volvoni (XC70) tasolle.
Joudunko painumaan transistoriradiotasolle äänenelaadussa vai pitääkö ottaa se 240W audiopaketti 1000 egellä? Onko se NIIN huono? Audio on tärkeä juttu tien päällä.
- Anonyymi00008
En tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1591061En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44717Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.128666Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23648- 44639
- 67615
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää161571Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52560Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni34554Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34528