Maija on täysi FRIIKKI

hyihäpeä

Viihdetaitelijan tulee olla sinisiä mielialoja herättävä kuten esim Ylander tai Jääskeläinen tai Irina.

Maija on friikki ja vielä FEMINISTI, saatana häpeä pois meidän edestä paskaa lapiomasta, herätät lausunnoilla paskaa ja rumaa karseaa paska elämää jota uutiset syytä päällemme päivittäin.

ET OLE OIKEA viihdetaiteilija, vaan epämiellyttäviä asioita päähän tuova. Ei Maijaa enää koskaan.

4

695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinminäkin

      Minä olen käynyt Maijan keikoilla kolme kertaa ja ostanut kaiki levyt,enkä ole oppinut innostumaan,vaikka soitan niitä aina autossa.
      Bändi on ihan hyvä,viisut,,,menettelee.

    • Jeanne

      Maija on ihana ja rakastettava ääri-taiteilija
      jota kuuluu palvoa eikä ihmetellä että
      miksi se ei oo viihdettä.

      toivon totisesti ettei Maija koskaan lue näit juttui
      täällä, voisitte vähän ajatella milt tollanen
      tuntuu, siis mullekin tulee tipat linsseihin näist
      joistain jutuista,
      vaikk ne ei koske mua vaan ylijumalatartani.
      mun asema on huono, Maijan asema hyvä, joten toivottavasti se ei välitä jos se saa joskus kuulla tollasii juttuj kuten se hei tie -topikin
      pilotti joka oli todella ilkeästi kirjoitettu
      tai tää tässä jossa sanotaan toi vika lause
      tosi ilkeesti.

    • Maija-fani

      Onhan se ymmärrettävää, että totuus sattuu, kun tämän lutuisen pikkupikkupumpuli(pojan ?) itsetunto ei kestä kuulla omistaan poikkeavia mielipiteitä tai elämän varjopuolia kuvaavia sanoituksia. Suosittelen sinua pitäytymään lastenlauluissa ja TV-ohjelmien osalta pikkukakkosessa.

    • yhä uudestaan

      kannaetettan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      172
      7089
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4152
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1624
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe