Perjantaipäivän vitsit

Dot

1. Nuori komea mies avasi parturiliikkeen oven ja kysyi parturilta:
-Mihin aikaan on seuraava vapaa aika hiustenleikkuulle?
Parturi vilkaisi kelloaan ja sanoi:
-Parin tunnin kuluttua. Mies katosi nopeasti ovensuusta.
Sama toistui seuraavana päivänä, sitä seuraavana ja vielä sitäkin seuraavana päivänä. Parturi siitä hermostui ja pyysi apulaistaan seuraamaan tyyppiä, jotta selviäisi minne mies aina niin kiireesti katoaa.
Apulainen teki työtä käskettyä ja palasi pian hieman vaivaantuneen oloisena.
-No, mihin se kaveri meni, tivasi parturi. Apulainen katseli kengänkärkiään ja vastasi hiljaisella äänellä:
-Teille...

2. Kaksi miestä istui puistonpenkillä ja katseli ruohikolla muniaan jo pitkään nuollutta koiraa. Toinen mies virkkoi:
-Hitto soikoon, minäkin haluaisin silloin tällöin tehdä noin!
Toinen mies katsoi kaveriaan.
-Oletko varma, että tuo koira antaisi sen tehdä?

87

1349

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vitsiniekka

Nyt kyllä saat luvan selittää!
      Ensinnäkin: Miksi ja miten se mies meni parturin luokse? ja mikä on jutun ydin? Loppuiko kysely siihen päivään vai jatkuiko vielä?

Toiseksi: miten koira voi olla mitään mieltä siitä jos joku nuolee muniaan? Oliko mies poikkeava vai miksi hän halusi nuolla muniaan?

Kuten huomaat, niin tiettyjä seikkoja pitäisi koettaa pohjustaa ennenkuin alkaa vitsailemaan täällä. Ainiin, vitsipalstalle tällaiset jutskat jookos.

• humppalulla

Tässä SULLE pohjustusta "vitsi niekka"
        - Mikä ääni kuuluu ennenkuin pillun karva tipahtaa lattialle?

*köh köh*

• Vitsiniekka
        humppalulla kirjoitti:

Tässä SULLE pohjustusta "vitsi niekka"
        - Mikä ääni kuuluu ennenkuin pillun karva tipahtaa lattialle?

*köh köh*

ainakin yhdys sanat ja muut kin kieli oppi jutskat toisin kuin sinä veikkoseni pillun karva sta ei var maan kuulu mit ään ääntä koska se on niin kevyt joten sehän vain lei jailee tiedäthän otahan yskän lääkettä yskää si

• Zippo
        Vitsiniekka kirjoitti:

ainakin yhdys sanat ja muut kin kieli oppi jutskat toisin kuin sinä veikkoseni pillun karva sta ei var maan kuulu mit ään ääntä koska se on niin kevyt joten sehän vain lei jailee tiedäthän otahan yskän lääkettä yskää si

si nä ole t haaska kun kuolu suka joka pykkinarula roikkuu, jatka samaan mälliin, isäs sitä ainakin aikoinaan katui...

• humppalulla
        Vitsiniekka kirjoitti:

nääsnääsnääs..mulla onkin diagnostisoitu luki häiriö ja napanöyhtää aivojen tilalla... JA PALJON.

• Vitsiniekka
        humppalulla kirjoitti:

nääsnääsnääs..mulla onkin diagnostisoitu luki häiriö ja napanöyhtää aivojen tilalla... JA PALJON.

Ensinnäkin: ei sulla voi olla napanöyhtää aivojen tilalla. Ymmärräthän, että jokaisella meillä on aivot ja toiseksi..... no eipä oikeastaan muuta

• humppalulla
        Vitsiniekka kirjoitti:

Ensinnäkin: ei sulla voi olla napanöyhtää aivojen tilalla. Ymmärräthän, että jokaisella meillä on aivot ja toiseksi..... no eipä oikeastaan muuta

En ymmärrä, en tajua..enkä varsinkaan mitään älyä. ja sitten sitä mitä mulle ei ikinä kukaan osannut selittää että miten kirjoitetaan aivoton? vai aivot on??? ei ihmekkään ettei suju humpalta oikein kirjoitus eikä yhdys sanat.

• marjuska

Opettaja ihmetteli koulussa miksi Pikku-Kalle aina opettajan kysyessä jotain kastoi sormen suussaan ja hieroi sillä päätänsä. Pikku-Kalle selitti:
      -No kun kuulin yhtenä iltana äidin sanovan isälle, että kasta ensi päätä niin kaikki sujuu helpommin

• Zippo

olipas tuhma juttu ;) Tosin en tajunnut mitä pikku-Kalle tarkoitti...

• Vitsiniekka

Nyt kyllä täytyy taas valitettavasti sanoa että vitsissäsi on pari epäkohtaa. Pikku-Kalle tuskin on erisnimi joten sitä ei kyllä sitten saa kirjoittaa isolla alkukirjaimella. Miten pään kasteleminen auttaa siihen että sujuisi helpommin?

• marjuska
        Vitsiniekka kirjoitti:

Nyt kyllä täytyy taas valitettavasti sanoa että vitsissäsi on pari epäkohtaa. Pikku-Kalle tuskin on erisnimi joten sitä ei kyllä sitten saa kirjoittaa isolla alkukirjaimella. Miten pään kasteleminen auttaa siihen että sujuisi helpommin?

mitä v....tn väliä sillä on minu aei riso muuta kuin kielioppi-pilkun nussijat aamen

• Zippo
        marjuska kirjoitti:

mitä v....tn väliä sillä on minu aei riso muuta kuin kielioppi-pilkun nussijat aamen

älä anna tuollaisten viilaajien iltaa pilata, jos elämä on sillä tuollaista niin annetaan pojun saada tyydytyksensä omista "nerokkaista" jutuistaan. Otetaan viinilasillinen *halaa*

• Vitsiniekka
        marjuska kirjoitti:

mä en ymmärrä sun sanomaa!

• Vitsiniekka
        Zippo kirjoitti:

älä anna tuollaisten viilaajien iltaa pilata, jos elämä on sillä tuollaista niin annetaan pojun saada tyydytyksensä omista "nerokkaista" jutuistaan. Otetaan viinilasillinen *halaa*

Minkä viilaajan?
        Mä otan vain ensin kahvia ja sitten olutta jos sallit. Halataan vasta sen jälkeen, ok?

• kihtikalle

Kallen isä oli tyypillinen tönkkötukka, ja äiti neuvoi kastelemaan hiukset. Vesikampaus kun on ainoa lääke tällaisille takkutukille.

• Vitsiniekka
        kihtikalle kirjoitti:

Kallen isä oli tyypillinen tönkkötukka, ja äiti neuvoi kastelemaan hiukset. Vesikampaus kun on ainoa lääke tällaisille takkutukille.

nyt mä tiputin mun setänikin veneestä!

• humppalulla

Olipa kerran kaverukset sven ja börje. Svenillä kävi uskomattoman hyvä mäihä ja flaksi naisten kanssa kun taas börje jäi aina "lehdelle soittelemaan".
      Kerran sitten börje kyseli sveniltä neuvoja kuinka tehdä naisiin lähtemätön vaikutus ja saisi heidät pyörälle päästään. Sven neuvoi seuraavan konstin.. -Kun seuraavan kerran menet rannalle laita uimahousuihisi niin iso peruna kuin ikinä löydät, ja taatusti naista kaatuu ku heinää.. Börjepä kaiveli kellaristaan muhkean perunan ja tunki sen pöksyihinsä ja lähti rinta rottingilla tepastelemaan pitkin piitsejä. Naiset kyllä huomasi ja katselivat pitkään börjeä, joku jopa nauraa röhötti ääneen, mutta kun börje lähestyi ja olisi alkanut lähempää ystävyyttä hieromaan niin naiset juoksi kirkuen karkuun.
      Börje kertoi surullisena sitten svenille kuinka oli toiminut ja mitä siitä oli seurannut, sven katseli hetken päästä varpaisiin kaveriaan ja tokaisi - laita se peruna seuraavan kerran etupuolelle...ihan tulee zippo mieleen..jostain kumman syystä..

• Vitsiniekka

pari asiaa:
        Miten se börje on voinut soittaa lehdellä? mä en ymmärrä ja miten peruna housuissa vaikuttaa naisen kaatumiseen? Sehän pitäis oikeastaan kieltää jos naiset kaatuilee perunat housuissa! Ehdottomasti, se on siis kiellettävä! Jos ymmärsin juttusi oikein, niin voisi kieltää vain sen etupuolelle laittamisen. Jos takapuolella oleva peruna aihetuttaa hilpeyttä niin hyvähän se vaan on!

• Dot
        Vitsiniekka kirjoitti:

pari asiaa:
        Miten se börje on voinut soittaa lehdellä? mä en ymmärrä ja miten peruna housuissa vaikuttaa naisen kaatumiseen? Sehän pitäis oikeastaan kieltää jos naiset kaatuilee perunat housuissa! Ehdottomasti, se on siis kiellettävä! Jos ymmärsin juttusi oikein, niin voisi kieltää vain sen etupuolelle laittamisen. Jos takapuolella oleva peruna aihetuttaa hilpeyttä niin hyvähän se vaan on!

No nythän sinä lakkasit ymmärtämästä! Perunalla, kuten housuilla, on tässä kaskussa kaksoismerkitys. Samoin on laita "etupuolella", kun taas "takapuolella" tuota kaksoismerkitystä ei ole.
        Näin se valkenee, kun tovin miettii eikä kysele joutavia.

• Zippo

sähän halusit mun laittavan perunan takapuolelle, tuo kuulemma nuoruusvuotesi mieleen. ja niinhän se on, mitä perässä, sitä edellä.

• Vitsiniekka
        Dot kirjoitti:

No nythän sinä lakkasit ymmärtämästä! Perunalla, kuten housuilla, on tässä kaskussa kaksoismerkitys. Samoin on laita "etupuolella", kun taas "takapuolella" tuota kaksoismerkitystä ei ole.

nyt tiputin mun enoni veneestä!

• Vitsiniekka
        Dot kirjoitti:

nyt tiputin mun enoni veneestä!

• tyttölapsi

meni parturiin päässään vain kolme hiusta. Nooh, parturi siinä sitten kysyi, että mitäs tehdään?
      -Laita vaikka letille, sanoi vaari.
      Parturi teki työtä käskettyä ja letitti vaarin hiukset.
      Seuraavalla kerralla, kun vaari parturiin meni, oli hiuksia enää kaksi.
      -Mitenkäs nyt laitetaan? kysyi parturi.
      -Jakaus keskelle, virkkoi vaari ja istuutui tuoliin tyytyväisenä.
      Jälleen myyjä teki kuten asiakas oli toivonut.
      Myöhemmin vaari meni parturin ohitse poikkeamatta kuitenkaan käymään. Myyjä ryntäsi ulos kysymään, etteikö tukalle tehtäisi nyt yhtään mitään?
      -Ei, annetaan liehua tuulessa vain valtoimenaan, vastasi vaari iloisena ja jatkoi matkaansa.

Pappavitsit rulettaa *hih*

• Zippo

Mitä hevosten parturi suosittelee??

PONINHÄNTÄÄ HAHAHAH HEHEHHEHE HHAAA... hmmmm... se oli huono.

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

niin huono, että oikein naurattaa *heh*
        *halii säälistä* Ei silti...ihan kuin se mun nyt olis niin mahtava ollut. Oli vaan pakko kirjottaa kun näytti olevan muutakin parturijuttua niin sopi sarjaan:)

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

niin huono, että oikein naurattaa *heh*
        *halii säälistä* Ei silti...ihan kuin se mun nyt olis niin mahtava ollut. Oli vaan pakko kirjottaa kun näytti olevan muutakin parturijuttua niin sopi sarjaan:)

suorastaan itkettää ;) *ottaa säälihalin vastaan kun ei muitakaan koskaan saa. Oli toi sun vitsis ihan hyvä mutta vakavasti puhuen miten mun kannattaisi tupeeni leikata ja voinko jättää sen parturiin ja hakea myöhemmin? ;)

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

suorastaan itkettää ;) *ottaa säälihalin vastaan kun ei muitakaan koskaan saa. Oli toi sun vitsis ihan hyvä mutta vakavasti puhuen miten mun kannattaisi tupeeni leikata ja voinko jättää sen parturiin ja hakea myöhemmin? ;)

kaikkea muuta kuin säälistä*
        Mä luulen, että voit tupeesi hakea myöhemmin... Paitsi että kalju on mielestäni parempi kuin tupee... Mieti vakavissasi kumpaa haluat?

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

kaikkea muuta kuin säälistä*
        Mä luulen, että voit tupeesi hakea myöhemmin... Paitsi että kalju on mielestäni parempi kuin tupee... Mieti vakavissasi kumpaa haluat?

takaisin ilosta hypellen*
        En oikein tiedä kun en ole kumpaakaan maistanut... Ehkä otan tupeen jossa ei ole ainoataakan hiusta? Tai sitten otan vahakerroksen päähän ja istutan rairuohoa?

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

takaisin ilosta hypellen*
        En oikein tiedä kun en ole kumpaakaan maistanut... Ehkä otan tupeen jossa ei ole ainoataakan hiusta? Tai sitten otan vahakerroksen päähän ja istutan rairuohoa?

ja siihen keltaisia tipuja, kunhan se saavuttaa sopivat mitat! Eikös se ratkaisu ole ikään kuin siinä?
        *suukottaa keskelle kaljua*

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

ja siihen keltaisia tipuja, kunhan se saavuttaa sopivat mitat! Eikös se ratkaisu ole ikään kuin siinä?
        *suukottaa keskelle kaljua*

sitten voisin vielä piilottaa sinne kindermunia joita sitten saat etsiä sieltä?? Onneksi edes sinä olet viisas :)

*suukottaa takaisin*

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

sitten voisin vielä piilottaa sinne kindermunia joita sitten saat etsiä sieltä?? Onneksi edes sinä olet viisas :)

*suukottaa takaisin*

kaukaa viisas:) Kindermunat saattavat olla liian isoja, joten miten olis ne sellaiset pienet suklaamunat?
        Kuka toista viisaaksi haukkuu, se on itse se!

*halimuspusimus*

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

kaukaa viisas:) Kindermunat saattavat olla liian isoja, joten miten olis ne sellaiset pienet suklaamunat?
        Kuka toista viisaaksi haukkuu, se on itse se!

*halimuspusimus*

olet paras, sinä olet suuri sydämmisin :) Okei, mä piilotan ne sinne, sisällä on yllätyksiä.... :)
        Kuka toistaa ja haukkuu, on ihan tyhmä!

*halimuiskiss*

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

olet paras, sinä olet suuri sydämmisin :) Okei, mä piilotan ne sinne, sisällä on yllätyksiä.... :)

*halimuiskiss*

sitten edes hieman kiltimmin, mutta viisaaksi moitit... *surullisena katsoo jalkoihinsa*

Sinulla se suuri sydän on:)
        Siitä tulikin mieleeni Jonna Tervomaan sulla on suljettu sydän-biisi...vaikka se nimenomaan viittaa ihan muuhun... *hiiiiiih* Okei, okei, mä hijenen...

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

sitten edes hieman kiltimmin, mutta viisaaksi moitit... *surullisena katsoo jalkoihinsa*

Sinulla se suuri sydän on:)
        Siitä tulikin mieleeni Jonna Tervomaan sulla on suljettu sydän-biisi...vaikka se nimenomaan viittaa ihan muuhun... *hiiiiiih* Okei, okei, mä hijenen...

anna anteeksi, puhun aina mitä yläkerta suuhun tuo *antaa halin kuiskien anteeksipyyntöä* :)

Sydämeni on suuri
        edessä vain on muuri
        jonka yli on vaikea päästä
        ei se minua kuitenkaan murheilta säästä

Suljettu osasto on ennemminkin mun juttuni ;) Älä nyt hiljene kun melu suurenee!

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

anna anteeksi, puhun aina mitä yläkerta suuhun tuo *antaa halin kuiskien anteeksipyyntöä* :)

Sydämeni on suuri
        edessä vain on muuri
        jonka yli on vaikea päästä
        ei se minua kuitenkaan murheilta säästä

Suljettu osasto on ennemminkin mun juttuni ;) Älä nyt hiljene kun melu suurenee!

saa joutua osastolle suljetulle,
        sanon näin nyt siksi sulle,
        että saattaisit pian parantua,
        enkä enää tuntis sua.

Hullunahan on hyvä olla,
        (kuten sanottu) vaikka kukkona tunkiolla.
        Parannusta et sä tarvi,
        vaikka oisit Lindin Arvi.

Eihän muuri ole murheita päästänyt?
        Onhan se sinut niiltä säästänyt?
        Halaa lohduttavasti vaikka kaikki hyvin ois,
        eikä halua, että Zippo lähtee pois:)

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

saa joutua osastolle suljetulle,
        sanon näin nyt siksi sulle,
        että saattaisit pian parantua,
        enkä enää tuntis sua.

Hullunahan on hyvä olla,
        (kuten sanottu) vaikka kukkona tunkiolla.
        Parannusta et sä tarvi,
        vaikka oisit Lindin Arvi.

Eihän muuri ole murheita päästänyt?
        Onhan se sinut niiltä säästänyt?
        Halaa lohduttavasti vaikka kaikki hyvin ois,
        eikä halua, että Zippo lähtee pois:)

lääkärit nyt kaukaa
        kukaan ei mua kiinni saa
        lääkkeitä popsin salaa
        muuten demonit taas palaa

hullu olen ainiaan
        siitä kuulla saan
        ei tullut musta mattia ja teppoa
        ei edes hovin seppoa

siksipä tänne jäädä voin
        missä hulluuden normaalina koin
        nyt halaan sua kunnolla
        ei haittaa vaikka olen nolla!

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

lääkärit nyt kaukaa
        kukaan ei mua kiinni saa
        lääkkeitä popsin salaa
        muuten demonit taas palaa

hullu olen ainiaan
        siitä kuulla saan
        ei tullut musta mattia ja teppoa
        ei edes hovin seppoa

siksipä tänne jäädä voin
        missä hulluuden normaalina koin
        nyt halaan sua kunnolla
        ei haittaa vaikka olen nolla!

ole nolla et,
        paremman numeron ansaitset.
        Täysi kymppi taidat olla,
        näin sen silloin kuutamolla.

Usko tai älä, totuus on tässä,
        mieltäsi pientä jäytämässä.
        Ei sinua voi verrata Seppoon,
        kuten ei myöskään Mattiin, Teppoon.

Olet ihana itsesi oma,
        käpyseni arvokas, soma:)

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

ole nolla et,
        paremman numeron ansaitset.
        Täysi kymppi taidat olla,
        näin sen silloin kuutamolla.

Usko tai älä, totuus on tässä,
        mieltäsi pientä jäytämässä.
        Ei sinua voi verrata Seppoon,
        kuten ei myöskään Mattiin, Teppoon.

Olet ihana itsesi oma,
        käpyseni arvokas, soma:)

sentään ihan nolla
        myönän sen sovinnolla
        tavallinen tallustelija vain
        hyviä ihmisiä seurakseni täällä sain

yritän olla aina oma itseni
        meni se sitten miten meni
        pidä sinäkin aina oma linja
        älä yritä olla kova ninja

sinulla on iloista lämpöä jota jakaa
        sitä ei kaikki saa
        :)

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

sentään ihan nolla
        myönän sen sovinnolla
        tavallinen tallustelija vain
        hyviä ihmisiä seurakseni täällä sain

yritän olla aina oma itseni
        meni se sitten miten meni
        pidä sinäkin aina oma linja
        älä yritä olla kova ninja

sinulla on iloista lämpöä jota jakaa
        sitä ei kaikki saa
        :)

vain harvoille antaa uskallan,
        muuten tekisin teon uhkarohkean.
        Ihmisiin kun ei liian helposti saa luottaa,
        tai saattaa tuskaa sydämeensä tuottaa.

Ninjaa kovaa esitä en,
        olen mikä olen, tällainen.
        Teeskentelemällä en mitään saa,
        se vain pahaa mieltä jakaa.

Sinun ajatustesi lämpöä taas nauttia sain,
        ollaan siis me onnellisia vain:)

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

vain harvoille antaa uskallan,
        muuten tekisin teon uhkarohkean.
        Ihmisiin kun ei liian helposti saa luottaa,
        tai saattaa tuskaa sydämeensä tuottaa.

Ninjaa kovaa esitä en,
        olen mikä olen, tällainen.
        Teeskentelemällä en mitään saa,
        se vain pahaa mieltä jakaa.

Sinun ajatustesi lämpöä taas nauttia sain,
        ollaan siis me onnellisia vain:)

luottamus joskus kostautuu
        menee alaspäin suu
        riskejä täytyy kuitenkin ottaa
        muuten ei mitään saa

teeskentely on aivan turhaa
        pelkkää tunteitten murhaa
        ollaan kummatkin mitä ollaan
        ei anneta lämmön laskeutua nollaan

kiitos itsellesi sanoistasi
        olkoon ilo aina mukanasi :)

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

Toki riskejä ottaa täytyy,
        tai yksin lopun elämäänsä räytyy.
        Muttei kuitenkaan liikaa,
        laitetaanko tänään siikaa?

Olet kultainen, tiesitkö sen,
        ansiostasi olen onnellinen.
        Suukko poskellesi pehmeälle,
        Zipolle, kultaiselle ihmiselle tälle.

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

Toki riskejä ottaa täytyy,
        tai yksin lopun elämäänsä räytyy.
        Muttei kuitenkaan liikaa,
        laitetaanko tänään siikaa?

Olet kultainen, tiesitkö sen,
        ansiostasi olen onnellinen.
        Suukko poskellesi pehmeälle,
        Zipolle, kultaiselle ihmiselle tälle.

sinullekin vain
        kahvia juuri lisää hain
        joko imurisi laulaa
        kotisi puhtaan ilmeen saa?

kiitos sanoistasi taas
        olenko pilvissä vai maas?
        itsekin olet todella kultainen
        oikea enkeli nainen

suukko sinulle myös
        toivottavasti nukuit hyvin yös :)

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

sinullekin vain
        kahvia juuri lisää hain
        joko imurisi laulaa

kiitos sanoistasi taas
        oikea enkeli nainen

suukko sinulle myös

vallan mainiosti,
        lukematta jäi aamullinen posti,
        kun kanssa kahvia keittelin,
        porot pannuun heittelin.

Maassa taidat olla, luulen,
        ainakin maailman hengittävän mä kuulen.
        Suukko hellä täältä sinne,
        varo, liukas voi olla rinne:)

• Dot
        tyttölapsi kirjoitti:

vallan mainiosti,
        porot pannuun heittelin.

Vieläkö jostain löytyy naisihminen, joka keittelee kunnon pannujauhatuskahvia...? Semmoinen nainen tänne ja oitis, maksan matkakulut ja päivärahan ja kahvistakin vielä roposen... ;)

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

vallan mainiosti,
        porot pannuun heittelin.

reissu tuli suoritettua
        nyt voin taas rauhoittua
        keititkö todellakin kahvia pannussa
        jos näin niin paljon yllätyksiä on sussa

siivosit varmaan jo kaiken
        hävitit kodin likaisen
        oletko ulkona tänään käynyt
        siellä on eilisestä pakkanen kiristynyt :)

*halauss*

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

reissu tuli suoritettua
        nyt voin taas rauhoittua
        keititkö todellakin kahvia pannussa
        jos näin niin paljon yllätyksiä on sussa

siivosit varmaan jo kaiken
        hävitit kodin likaisen
        oletko ulkona tänään käynyt
        siellä on eilisestä pakkanen kiristynyt :)

*halauss*

ulkonakin käynyt tänään,
        vaan en aio mennä enään.
        Ilta kun on ja synkkä taivas,
        kerro mulle kaikki vaivas:)

ootko täällä tänään kauan,
        voin ostaa sulle suksisauvan,
        mut mun käydä tuolla muualla pitää,
        ja rommissa se voima itää.

Ja ajattelin tänne sitten tulla,
        koska hauskaa ompi täällä mulla
        lasilliset voitais ottaa,
        ja leikkiä vaikka kirkon rottaa:)

*halata rutistaa pitkään*

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

ulkonakin käynyt tänään,
        vaan en aio mennä enään.
        Ilta kun on ja synkkä taivas,
        kerro mulle kaikki vaivas:)

ootko täällä tänään kauan,
        voin ostaa sulle suksisauvan,
        mut mun käydä tuolla muualla pitää,
        ja rommissa se voima itää.

Ja ajattelin tänne sitten tulla,
        koska hauskaa ompi täällä mulla
        lasilliset voitais ottaa,
        ja leikkiä vaikka kirkon rottaa:)

*halata rutistaa pitkään*

kylmä todellakin oli
        jäätyi kokonaan naamapuoli
        onneksi nyt taas lämpenee
        eikä pakkanen kipeätä enää tee

Onhan mulla tänään aikaa
        kokea vaikka minkälaista taikaa
        odottelen sinua katselemalla välillä tätä
        mene rauhassa, ei ole hätä

sitten myöhemmin laseja kilistellään
        saa nähdä, sekoittaako se meidän pään
        leikitään vain kirkon rottaa
        mielummin sitä kuin toista mottaa :)

*halaus lämmin*

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

kylmä todellakin oli
        jäätyi kokonaan naamapuoli
        onneksi nyt taas lämpenee
        eikä pakkanen kipeätä enää tee

Onhan mulla tänään aikaa
        kokea vaikka minkälaista taikaa
        odottelen sinua katselemalla välillä tätä
        mene rauhassa, ei ole hätä

sitten myöhemmin laseja kilistellään
        saa nähdä, sekoittaako se meidän pään
        leikitään vain kirkon rottaa
        mielummin sitä kuin toista mottaa :)

*halaus lämmin*

että en vielä joutunutkaan menemään... myöhemmin sitten:)
        Pahoittelen, mutta runoSUOLENI ei tänään ole oikein vireessä, joten jos säästäisin sen, mitä irti saan ja kirjoittaisin sen tuonne toisaalle...

*laittaa kätensä raukan kylmille poskille ja lämmittää niitä* Voi raukkaa... *smuik*

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

että en vielä joutunutkaan menemään... myöhemmin sitten:)
        Pahoittelen, mutta runoSUOLENI ei tänään ole oikein vireessä, joten jos säästäisin sen, mitä irti saan ja kirjoittaisin sen tuonne toisaalle...

*laittaa kätensä raukan kylmille poskille ja lämmittää niitä* Voi raukkaa... *smuik*

mene sitten myöhemmin, nautitaan tästä hetkestä :)
        Okei, säästetään runot myöhemmäksi ja otetaan huikka sen kunniaksi ;)

*lämpenee ja samalla lämmittää tyttölasta halauksellaan.. smack*

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

mene sitten myöhemmin, nautitaan tästä hetkestä :)
        Okei, säästetään runot myöhemmäksi ja otetaan huikka sen kunniaksi ;)

*lämpenee ja samalla lämmittää tyttölasta halauksellaan.. smack*

hyvissä mielin halauksen vastaan ja muiskauttaa suulle kunnon suukon*
        Otan, kiitos:) *ottaa suuren huikan niin, että kylmänväreet matkaavat päästä varpaisiin ja takaisin*

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

hyvissä mielin halauksen vastaan ja muiskauttaa suulle kunnon suukon*
        Otan, kiitos:) *ottaa suuren huikan niin, että kylmänväreet matkaavat päästä varpaisiin ja takaisin*

ison suukon moiskauttaa halaten samalla* :) Otahan toinen lasi niin sammutaan tänne huuhaan nurkkaan, kyllä meidät joku aamulla herättää... ;)

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

ison suukon moiskauttaa halaten samalla* :) Otahan toinen lasi niin sammutaan tänne huuhaan nurkkaan, kyllä meidät joku aamulla herättää... ;)

kerran sitä vain eletään! *kippaa kurkkunsa syövereihin jo toisen satsin kunnon etanolilla varustettua juomaa*

Tarjoaa takaisin loivempaa, otatko? *ojentaa kahvimukiin tehdyn sekoituksen, jonka sisällöstä ei ole tietoakaan*

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

kerran sitä vain eletään! *kippaa kurkkunsa syövereihin jo toisen satsin kunnon etanolilla varustettua juomaa*

Tarjoaa takaisin loivempaa, otatko? *ojentaa kahvimukiin tehdyn sekoituksen, jonka sisällöstä ei ole tietoakaan*

kerran vain täällä sätkitään maailman pyörässä *ottaa kunnon huikan niin että silmissä sumenee*

Kiitos... mitähän tämä pitää sisällään... *kippaa kaikki juomat ja syö mukinkin*

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

kerran vain täällä sätkitään maailman pyörässä *ottaa kunnon huikan niin että silmissä sumenee*

Kiitos... mitähän tämä pitää sisällään... *kippaa kaikki juomat ja syö mukinkin*

hammastikkua? Voi jäädä ikävästi mukin siruja hampaankoloon:)

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

hammastikkua? Voi jäädä ikävästi mukin siruja hampaankoloon:)

ei tapa, voi haavoittaa pahasti ja siksi toiseksi, ei nuo hammastikut niin kovin kummosen makusia ole. ;)

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

ei tapa, voi haavoittaa pahasti ja siksi toiseksi, ei nuo hammastikut niin kovin kummosen makusia ole. ;)

nyt kilinkullit! Etkö sinä ole vieläkään oppinut ettei kaikkea laiteta suuhun? Jotkut asiat ovat tarkoitettu johonkin muuhunkin...

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

nyt kilinkullit! Etkö sinä ole vieläkään oppinut ettei kaikkea laiteta suuhun? Jotkut asiat ovat tarkoitettu johonkin muuhunkin...

no mä kun luulin... syödäähän joystickejäkin niin miksei hammastikkuja sitten?

Nyt pestään sun suu saippualla, oli ruma sana HYI!

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

sinullekin vain
        kahvia juuri lisää hain
        joko imurisi laulaa

kiitos sanoistasi taas
        oikea enkeli nainen

suukko sinulle myös

kulli vai? *hihii* *alkaa hokea kyseistä sanaa ja juoksee kovaa vauhtia karkuun kuin pikkulapsi konsanaan*
        Kyllä se sinun miehenä tulisi kullit tietää...ja se, ettei se nyt niin ruma sana kuitenkaan ole.

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

kulli vai? *hihii* *alkaa hokea kyseistä sanaa ja juoksee kovaa vauhtia karkuun kuin pikkulapsi konsanaan*
        Kyllä se sinun miehenä tulisi kullit tietää...ja se, ettei se nyt niin ruma sana kuitenkaan ole.

kuule tulee sellainen kurin palautus sulle ettet uskokkaan!!! *juoksee kuin puuton höyryveturi perässä* Saat tuhma piiskaaa

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

kuule tulee sellainen kurin palautus sulle ettet uskokkaan!!! *juoksee kuin puuton höyryveturi perässä* Saat tuhma piiskaaa

joudun kysymään: Oliko tuo lupaus:)

Jätä piiskaaminen huomiseksi niin minäkin jätän pihdeillä nipistelyn... Nukutaan ensin yön yli ja katsotaan sitten miltä tilanne näyttää:)

*lähettää lentosuukon*

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

joudun kysymään: Oliko tuo lupaus:)

Jätä piiskaaminen huomiseksi niin minäkin jätän pihdeillä nipistelyn... Nukutaan ensin yön yli ja katsotaan sitten miltä tilanne näyttää:)

*lähettää lentosuukon*

ollakin, huomenna se selviää :)

Okei, huomenna ruoskin sinut niin ettet pysty nukkumaan....

*lentosuukko takaisin* :)

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

ollakin, huomenna se selviää :)

Okei, huomenna ruoskin sinut niin ettet pysty nukkumaan....

*lentosuukko takaisin* :)

mikä lupaus *hih* Ei, ei...nyt suu kiinni, paljastat muuten itsestäsi hieman liikaa...shhh... :)

*suukkonen suunnattoman suuri suoraan suulle*

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

mikä lupaus *hih* Ei, ei...nyt suu kiinni, paljastat muuten itsestäsi hieman liikaa...shhh... :)

*suukkonen suunnattoman suuri suoraan suulle*

minkä lupaan, sen myös syön (vanhs Keskustan sanonta). No okei okei, en puhu kellarini kidutuskammiosta sen enempää...

*suukottaa takaisin mmmmmmm*

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

minkä lupaan, sen myös syön (vanhs Keskustan sanonta). No okei okei, en puhu kellarini kidutuskammiosta sen enempää...

*suukottaa takaisin mmmmmmm*

kuulostaa jo sen verran vakavalta, että alan pian muuttamaan mieltäni sen ruoskimisenkin suhteen...

Se saattaa olla hyvin pitkälti parempi, ettet kerro enää enempää... Tietysti itsestäsi, mutta ei kidutuskammiosta;)

*halimuspusimus*

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

kuulostaa jo sen verran vakavalta, että alan pian muuttamaan mieltäni sen ruoskimisenkin suhteen...

Se saattaa olla hyvin pitkälti parempi, ettet kerro enää enempää... Tietysti itsestäsi, mutta ei kidutuskammiosta;)

*halimuspusimus*

innostuin kenties liikaa, kai sä kuitenkin pienen rangaistuksen haluat TUHMA TUHMA TYTTÖ??? ;)

Olisi monta mehevää yksityiskohtaa tarjolla.... Esim. käsiraudat kolme kätiselle ja pumpulista tehty ruoska!

*halpuss*

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

innostuin kenties liikaa, kai sä kuitenkin pienen rangaistuksen haluat TUHMA TUHMA TYTTÖ??? ;)

Olisi monta mehevää yksityiskohtaa tarjolla.... Esim. käsiraudat kolme kätiselle ja pumpulista tehty ruoska!

*halpuss*

mutta suloinen sellainen... Kidutus ei välttämättä ole se minun juttuni, jos kerran asiaan saan vaikuttaa :)
        Oma TUHMA TUHMA poikani..

pumpulista tehty ruoska kuulostaa hyvältä.

Ja käsiraudoissa ei varmaankaan ole lukkoa?

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

*halpuss*

mutta suloinen sellainen... Kidutus ei välttämättä ole se minun juttuni, jos kerran asiaan saan vaikuttaa :)

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

sinua hellästi rangaista, vain kevyesti ruoskimalla ja suukapulan laitain vain sinappia, en muuta. Turvasana on:
        ojADJPOQW EFEFJ EFIJ EFJIJIWEFJIWEG
        Älä unohda sitä!

Ei ole lukkoa eikä kellarissani verhoja...

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

sinua hellästi rangaista, vain kevyesti ruoskimalla ja suukapulan laitain vain sinappia, en muuta. Turvasana on:
        ojADJPOQW EFEFJ EFIJ EFJIJIWEFJIWEG
        Älä unohda sitä!

Ei ole lukkoa eikä kellarissani verhoja...

voisiko turvasanaa edes muuttaa helpommaksi...
        Tuntuu etten välttämättä muista tuota hädän hetkellä:( Tiedä sitten mistä johtuu...

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

voisiko turvasanaa edes muuttaa helpommaksi...
        Tuntuu etten välttämättä muista tuota hädän hetkellä:( Tiedä sitten mistä johtuu...

nyt että se turvasana on:
        ldfhqeoöfqåewfkweåqfkwåegkwrgjgrowe

Äläkä unohda sitä ja jos huudat ai, niin se tarkoittaa kovempaa.. Lupaan olla kohtuuttoman kovakourainen tai hmmm... nohhh... :)

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

nyt että se turvasana on:
        ldfhqeoöfqåewfkweåqfkwåegkwrgjgrowe

Äläkä unohda sitä ja jos huudat ai, niin se tarkoittaa kovempaa.. Lupaan olla kohtuuttoman kovakourainen tai hmmm... nohhh... :)

kun olet sitten kultainen:) Että oikein LUPAAT olla kohtuuttoman kovakourainen...sepä mukava kuulla näin aamutuimaan *hih*

Taidan tästä siis alkaa opettelemaan tuota turvasanaani...öö...ldfq...eikun..ldfhq.. :)

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

kun olet sitten kultainen:) Että oikein LUPAAT olla kohtuuttoman kovakourainen...sepä mukava kuulla näin aamutuimaan *hih*

Taidan tästä siis alkaa opettelemaan tuota turvasanaani...öö...ldfq...eikun..ldfhq.. :)

täytyy tarjota parasta ja sillä tavalla ainakin heräät hyvin ;) Toivottavasti koko päiväsi ei mennyt pilalle...

Älä nyt unohda sitä!! Vielä kerran:

SDHIDHODOIÖWHIDWOD :)

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

Ja he taisivat kohdata pienen ongelman...
        Musta tuntuu, että säkään et taida muistaa tota turvasanaa oikein. Ainakin se on jotenkin kummasti muuttanut muotoaan joka kerta jonkun verran:) Joten - sehän on sama, mitä minä sanon, kunhan en huuda "APUA"

*Haliirutii henkensä edestä*

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

Musta tuntuu, että säkään et taida muistaa tota turvasanaa oikein. Ainakin se on jotenkin kummasti muuttanut muotoaan joka kerta jonkun verran:) Joten - sehän on sama, mitä minä sanon, kunhan en huuda "APUA"

se on edelleen:
        D DDDDDWFJOFIFIWFHWFIWIWFOSUUSPANKKIDHFJFJFLF

Näet neitiseni harhoja, se on ollut koko ajan sama! Toisaalta se on todellakin sama mitä huutelet sillä en ymmärrä mitään kun innostun :) Mutta älä pelkää, kyllä mä kymmenen tunnin jälkeen väsyn...

*antaa halauksen lämpimän rohkealle*

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

se on edelleen:
        D DDDDDWFJOFIFIWFHWFIWIWFOSUUSPANKKIDHFJFJFLF

Näet neitiseni harhoja, se on ollut koko ajan sama! Toisaalta se on todellakin sama mitä huutelet sillä en ymmärrä mitään kun innostun :) Mutta älä pelkää, kyllä mä kymmenen tunnin jälkeen väsyn...

*antaa halauksen lämpimän rohkealle*

siitä, että naisparan hampaat kauhusta yhteen kalisevat. Siitä, että saat kuulla huutoa karmivaa, että kipu kiihottaa? *pelokkaana perääntyy pari askelta taaksepäin*

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

siitä, että naisparan hampaat kauhusta yhteen kalisevat. Siitä, että saat kuulla huutoa karmivaa, että kipu kiihottaa? *pelokkaana perääntyy pari askelta taaksepäin*

SITÄ KIELLÄ *hullunkiilto silmissä*.. hheheheeh huutoja kauheita... tuskaiset ilmeet... huhh... En tietenkään siitä nauti, kuinka voit edes tuollaista kuvitella`? *halaa pelokasta*

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

SITÄ KIELLÄ *hullunkiilto silmissä*.. hheheheeh huutoja kauheita... tuskaiset ilmeet... huhh... En tietenkään siitä nauti, kuinka voit edes tuollaista kuvitella`? *halaa pelokasta*

Eihän sua uskalla enää edes halata... Missä on tuo vanha Zippo? Zippoo?...ei kuulu, ei näy...

*laittaa kädet eteen, eikä suostu halaamaan*

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

Eihän sua uskalla enää edes halata... Missä on tuo vanha Zippo? Zippoo?...ei kuulu, ei näy...

*laittaa kädet eteen, eikä suostu halaamaan*

Anna anteeksi, olen ollut tuhma ja ilkeä... *katuu syvästi* :(

*ottaa hellästi kädestä ja kuiskaten pyytää anteeks* :)

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

Anna anteeksi, olen ollut tuhma ja ilkeä... *katuu syvästi* :(

*ottaa hellästi kädestä ja kuiskaten pyytää anteeks* :)

anteeksi, mutta pelotella ei saa! mulla on herkkä sydän, joka helposti pelästyy ja lakkaa pian toimimasta:( *halajata hallaa*

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

anteeksi, mutta pelotella ei saa! mulla on herkkä sydän, joka helposti pelästyy ja lakkaa pian toimimasta:( *halajata hallaa*

ääliö, tiedän sen, minua voit nyt rangaista, ansainnut sen olen! Toivottavasti en pilannut päivääsi *apeana* *halaa halaamistaan*

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

ääliö, tiedän sen, minua voit nyt rangaista, ansainnut sen olen! Toivottavasti en pilannut päivääsi *apeana* *halaa halaamistaan*

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

Zippo ei päivääni pilaamaan pysty:) Joten eipä mietitä sitä sen enempää...

Rangaistukseksi voisin tunkea spaghettia nenänsieraimeesi. Huomaat kyllä sitten, kun rangaistus on kovimmillaan :)

Armahdusta voi anoa osoitteesta www.tyttölapsikosto.com

*halaa kuitenkin loppujen lopuksi peruen puheensa*

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

Zippo ei päivääni pilaamaan pysty:) Joten eipä mietitä sitä sen enempää...

Rangaistukseksi voisin tunkea spaghettia nenänsieraimeesi. Huomaat kyllä sitten, kun rangaistus on kovimmillaan :)

Armahdusta voi anoa osoitteesta www.tyttölapsikosto.com

*halaa kuitenkin loppujen lopuksi peruen puheensa*

ettet anna minun päivääsi pilata :) Ei mietitä ei, lennetään seuraavaan kukkaan ihmettelemään maailman kauniita värejä...

Vauh, mikä rangaistus! Joko heti mennään testaamaan?

*halaa niin että tulee proxy error*

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

ettet anna minun päivääsi pilata :) Ei mietitä ei, lennetään seuraavaan kukkaan ihmettelemään maailman kauniita värejä...

Vauh, mikä rangaistus! Joko heti mennään testaamaan?

*halaa niin että tulee proxy error*

lentoon laskeutuen viimein ruusun kukan päälle ihmettelemään*

Ilmoitusluontoisena asiana mainittakoon, että spaghetti ei ole keitettyä:) Saattaa sattua jossain vaiheessa hieman, mutta ei anneta sen lannistaa.

*halaa niin, että koko huuhaa menee sekaisin ja GF valtaa maailman*

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

lentoon laskeutuen viimein ruusun kukan päälle ihmettelemään*

Ilmoitusluontoisena asiana mainittakoon, että spaghetti ei ole keitettyä:) Saattaa sattua jossain vaiheessa hieman, mutta ei anneta sen lannistaa.

*halaa niin, että koko huuhaa menee sekaisin ja GF valtaa maailman*

mukana ruusun päälle ihmettelemään suurta ja ihmeellistä maailmaa* :)

Aijai... noh, saako sen kuitenkin kastikkeen kanssa vai joudunko ihan paljaaltaan työntämään ne nenään. Saat muuten sitten syödä ne kun olen vetänyt takaisin ne... ;)

*haliruttaa niin että GF:n mesestä putoaa ovet*

• tyttölapsi
        tyttölapsi kirjoitti:

Ei mitään kastikkeita. Nehän vain tekisivät rangaistuksesta vähemmän inhottavan:)
        Ilman kastiketta. enkä tietenkään joudu niitä syömään. Saat syödä ne itse, jos niin haluat:)

Voi sitä rangaistusta tietenkin lieventää käyttämällä spaghetin sijaan jotain muuta. Onko ehdotuksia?

*halii rangaistuksen uhriksi joutuvaa parkaa*

Kestätkö *suudelma*

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7893
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5627
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4891
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4863
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3637
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2869
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2615
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2478
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe