Olisi hyvä tietää minkälaisia kokemuksia on
sellaisilla ihmisillä jotka ovat joutuneet
seinäjoen sairaalaan sydänvaivojen takia.
Itselläni on erittäin huonoja kokemuksia.
Itselleni apua en kyseisestä sairaalasta saanut vaivoihini.Niimpä menin parempien lääkäreiden luokse ja apu vaivoihini myös tuli
ja syy rintakipuihi selvisi.
Lääkäreillä on mielestäni hieman ylimielinen suhtautuminen potilaisiin.Ensimmäiseksi he
ilmeisesti ajattelevat,usempien tulevan yrittmään
eläkettä,varsinkin jos potilas on lähellä
eläkeikää.
Sairaalalla voi olla myös vanhentuneet koneet
tuntuu ainakin siltä kun potilas joutuu yleensä
polkemaan sillä helvetinpyörällä joka on aivan
joutava tutkimusväline.Mutta ilmeisesti se on siitä hyvä väline,että siinä voi huonompikin
lääkäri tehdä diaknoosin jos potilas retkahtaa
pyörän päältä elävänä taikka puolikuolleena silloin on sydämmessä jotakin vikaa.
Nykyisin moni entinen seinäjoen potilas hakeutuu
hoitoon parempiin sairaaloihin,myös tiedän
tapauksia kun paremmassa sairaalassa on sitten
tehty pallolaajennus,alle kuukausi siitä kun
seinäjoki on antanut terveen paperit.
Seinäjoen keskussairaala
13
2654
Vastaukset
- kyllä kertoo näin
kai siinä perääkin on
- Aliiina
Sairasta erästä kroonista sairautta ja olen sairastanut sitä jo 20 vuotta. En ole enää suostunut menemään Sjk:n sairaalaan kontrolliin, vaan hoidan asiani TK:ssa. En sitten tiedä, jäänkö jotakin paitsi, mutta suhtautuminen Sjk:ssa on sen verran kamalaa, etten sinne mene. Mm. se, etten muka tiedä sairauksestani mitään häiritsee, niin minähän olen sairas ja potilas eli tyhmä. Esimerkiksi se, että aiemmin jokaisesta painokilosta rutistiin, en ole niin thmä, ettenkö tietäisi ylipainoa olevan, ei sitä tarvitse minulle n. 3 kk:n välein ilmoittaa.
- Alliisa
Mielestäni on ärsyttävää, kun potilas ei ymmärrä laihduttaa, jos ylipainoa on.
Ylipaino on vaarallista, ymmärrä jo ja laihduta. - Anonyymi
Se valitettavasti ei riitä, että "tietää olevana ylipainoinen". Ylipainosta pääseminen pitäisi kirkastua aivokopassa. Tiedon kieltäminen tuolla tavoin on suoraan sanottuna typeryyden merkki, vai laiskuuttako se on?. Tarttis tehdä jotain tarkoittaa sitä, että elintapoihin pitää tehdä muutoksia. Lääkäri ei voi puolestasi laihduttaa. Se sun pitää toteuttaa itse.
- Anonyymi
Kannattaisi sitten varmaankin yrittää sitä laihduttamista. Teepäs kuten minä: Ostan ja syön vain sydänmerkittyjä tuotteita, jätin sokerit ja vehnän pois. Paino putosi kolmessa kuukaudessa 10 kg.
- pallolaajennuksiahan ei
Seinäjoen sairaalassa tehdä.....
- wiiru_35
Niin, ainakin Seinäjoen keskussairaalassa (ja muutenkin) saa palvelua suomeksi, toista se on Vaasassa...
- Ent. potilaan omainen
Minulla on pääasiassa vain positiivisia kokemuksia SKS:n sisätautiosastosta, jossa hoidettiin äitini vaikeaa sairautta mielestäni erittäin asiallisesti ja erityisen ystävällisessä ja avoimessa ilmapiirissä. Ainostaan tiedottamisen kokeista, niiden tarkoituksesta ja tuloksistakin jäi vaikutelma, ettei potilasta ja omaisia osattu ottaa riittävästi huomioon.
- jos ei ole palvelu altis
tämä jos mikä vaatii sitä.niskoja ei nakella potilaan eessä.
- Seinäjoella saa
asiallista hoitoa, menepä käymään Nokian Tk:n vuodeosastoilla, keskustellaan sitten hoitajien niskojen nakkeluista ja erään lääkärin (nyt jo poissa sieltä, onneksi) käytöksestä. Itse en ole käynyt Seinäjoen Keskussairaalassa, mutta sen sijaan
Seinäjoen Tk:n päivystyksessä lapseni kanssa ja palvelu oli luonnollisen asiallista ja ystävällistä,
joten en usko että Keskussairaalassa olisi erilaista.
- siellä on
Montako lääkäriä Seinäjoella on väitellyt
tohtoriksi.
Kun vertaa Oulu,Kuopio,Helsinki on melkoinen
ero.Ei ole yllätys jos Seinäjoelta puuttuu
tietoa. - Anonyymi
En missään nimessä usko mihinkään päätöksiin mitä seinäjoen lääkäreiltä saa melko epä päteviltä tuntuu toki on muutama hyväkin lääkäri mut ei ne hyvät lääkärit kauaa Seinäjoella viihdy
- Anonyymi
Asennevikaisuus on eteläpohjalaisen yksi silmiinpistävimmistä piirteistä. Ei ole ihme, että hyvin koulutetut ammattilaiset alalla millä tahansa eivät täällä viihdy. Alikouluttautuneiden maakunta huokuu vastarintaa asiassa kuin asiassa. "Mua sä et määrää."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778