Seinäjoen keskussairaala

Ent.potilas

Olisi hyvä tietää minkälaisia kokemuksia on
sellaisilla ihmisillä jotka ovat joutuneet
seinäjoen sairaalaan sydänvaivojen takia.
Itselläni on erittäin huonoja kokemuksia.
Itselleni apua en kyseisestä sairaalasta saanut vaivoihini.Niimpä menin parempien lääkäreiden luokse ja apu vaivoihini myös tuli
ja syy rintakipuihi selvisi.
Lääkäreillä on mielestäni hieman ylimielinen suhtautuminen potilaisiin.Ensimmäiseksi he
ilmeisesti ajattelevat,usempien tulevan yrittmään
eläkettä,varsinkin jos potilas on lähellä
eläkeikää.
Sairaalalla voi olla myös vanhentuneet koneet
tuntuu ainakin siltä kun potilas joutuu yleensä
polkemaan sillä helvetinpyörällä joka on aivan
joutava tutkimusväline.Mutta ilmeisesti se on siitä hyvä väline,että siinä voi huonompikin
lääkäri tehdä diaknoosin jos potilas retkahtaa
pyörän päältä elävänä taikka puolikuolleena silloin on sydämmessä jotakin vikaa.
Nykyisin moni entinen seinäjoen potilas hakeutuu
hoitoon parempiin sairaaloihin,myös tiedän
tapauksia kun paremmassa sairaalassa on sitten
tehty pallolaajennus,alle kuukausi siitä kun
seinäjoki on antanut terveen paperit.

13

2578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä kertoo näin

      kai siinä perääkin on

    • Aliiina

      Sairasta erästä kroonista sairautta ja olen sairastanut sitä jo 20 vuotta. En ole enää suostunut menemään Sjk:n sairaalaan kontrolliin, vaan hoidan asiani TK:ssa. En sitten tiedä, jäänkö jotakin paitsi, mutta suhtautuminen Sjk:ssa on sen verran kamalaa, etten sinne mene. Mm. se, etten muka tiedä sairauksestani mitään häiritsee, niin minähän olen sairas ja potilas eli tyhmä. Esimerkiksi se, että aiemmin jokaisesta painokilosta rutistiin, en ole niin thmä, ettenkö tietäisi ylipainoa olevan, ei sitä tarvitse minulle n. 3 kk:n välein ilmoittaa.

      • Alliisa

        Mielestäni on ärsyttävää, kun potilas ei ymmärrä laihduttaa, jos ylipainoa on.
        Ylipaino on vaarallista, ymmärrä jo ja laihduta.


      • Anonyymi

        Se valitettavasti ei riitä, että "tietää olevana ylipainoinen". Ylipainosta pääseminen pitäisi kirkastua aivokopassa. Tiedon kieltäminen tuolla tavoin on suoraan sanottuna typeryyden merkki, vai laiskuuttako se on?. Tarttis tehdä jotain tarkoittaa sitä, että elintapoihin pitää tehdä muutoksia. Lääkäri ei voi puolestasi laihduttaa. Se sun pitää toteuttaa itse.


      • Anonyymi

        Kannattaisi sitten varmaankin yrittää sitä laihduttamista. Teepäs kuten minä: Ostan ja syön vain sydänmerkittyjä tuotteita, jätin sokerit ja vehnän pois. Paino putosi kolmessa kuukaudessa 10 kg.


    • pallolaajennuksiahan ei

      Seinäjoen sairaalassa tehdä.....

    • wiiru_35

      Niin, ainakin Seinäjoen keskussairaalassa (ja muutenkin) saa palvelua suomeksi, toista se on Vaasassa...

    • Ent. potilaan omainen

      Minulla on pääasiassa vain positiivisia kokemuksia SKS:n sisätautiosastosta, jossa hoidettiin äitini vaikeaa sairautta mielestäni erittäin asiallisesti ja erityisen ystävällisessä ja avoimessa ilmapiirissä. Ainostaan tiedottamisen kokeista, niiden tarkoituksesta ja tuloksistakin jäi vaikutelma, ettei potilasta ja omaisia osattu ottaa riittävästi huomioon.

    • jos ei ole palvelu altis

      tämä jos mikä vaatii sitä.niskoja ei nakella potilaan eessä.

      • Seinäjoella saa

        asiallista hoitoa, menepä käymään Nokian Tk:n vuodeosastoilla, keskustellaan sitten hoitajien niskojen nakkeluista ja erään lääkärin (nyt jo poissa sieltä, onneksi) käytöksestä. Itse en ole käynyt Seinäjoen Keskussairaalassa, mutta sen sijaan
        Seinäjoen Tk:n päivystyksessä lapseni kanssa ja palvelu oli luonnollisen asiallista ja ystävällistä,
        joten en usko että Keskussairaalassa olisi erilaista.


    • siellä on

      Montako lääkäriä Seinäjoella on väitellyt
      tohtoriksi.
      Kun vertaa Oulu,Kuopio,Helsinki on melkoinen
      ero.Ei ole yllätys jos Seinäjoelta puuttuu
      tietoa.

    • Anonyymi

      En missään nimessä usko mihinkään päätöksiin mitä seinäjoen lääkäreiltä saa melko epä päteviltä tuntuu toki on muutama hyväkin lääkäri mut ei ne hyvät lääkärit kauaa Seinäjoella viihdy

      • Anonyymi

        Asennevikaisuus on eteläpohjalaisen yksi silmiinpistävimmistä piirteistä. Ei ole ihme, että hyvin koulutetut ammattilaiset alalla millä tahansa eivät täällä viihdy. Alikouluttautuneiden maakunta huokuu vastarintaa asiassa kuin asiassa. "Mua sä et määrää."


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2521
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1535
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe