Onkos kukaan muu ikinä..

Daniel

Onkos kukaan muu ikinä pannu serkkuaan tai muuta lähi sukulaista? mä oon muutaman kerran yhtä serkuistani ja kerran oon pannu serkkua ja (hänen ei minun) pikkuserkkua yhtä aikaa.

24

8727

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • möö

      aika sairasta naida serkkuaan! ällöttävää...

    • serkku on herkku

      Kuule meillä maalla on aina ollut tapana panna tuttuja.Siinä ei tauti leviä jne.Serkku ja pikkuserkku kelpaa,olen kuullut jopa veli-sisko,isä-tyttö-suhteista.Näin meillä täällä syrjäkylällä.Samalla lailla on opittu aakkoset,kuin kaupungissa.

    • Freak.

      Serkun kanssa saa mennä jopa naimisiin, sanoo Suomen laki. Ei ne nyt niin "sukua" ole. Sisko tahi veli on jo aivan eri juttu!

      • Anonyymi

        Ei laki sano että saa. Laissa on vain sanottu ettei sisarukset, vanhemmat ja lapsi, isovanhempi ja lapsenlapsi saa mennä naimisiin Nämä selvitetään avioliiton esteellisyystutkinnassa.


    • Noei

      serkkuni onkin aikamoinen herkku, niin ei nyt todellakaan tulisi mieleen panna häntä. Joku raja nyt sentään!

    • No

      serkkuni onkin aikamoinen herkku, niin ei nyt todellakaan tulisi mieleenkään panna häntä.

      • Niinpä

        Sanotaan, että "Mitä serkumpaa sen herkumpaa". No ei nyt sentään. Tanssitin kerran hyvin kaunista naista ja suunnitellin hänen iskemistään. Sitten hän kertoi meidän olevan serkuksia ja siihen loppui minun iskuhalut. Hän olisi halunnut minut mukaansa, jonka oli kertonut minun siskolleni. Minä vain en aluksi tuntenut häntä, kun olin vuosikausia pois ko. pakkakunnalta ja tyttö oli todella muuttunut kauniiksi ja seksikkääksi. Hitto soikoon!


    • Kiekura

      Niin, siis olen kyllä sekstannut nuorena tyttönä montakin kertaa serkkuni kanssa. Siis N&N, mukavahan sitä oli kokeilla, mut ei miestä voita mitenkään.

    • Anonyymi

      Tuskin totta

    • Mun veli panee aina mua peppuun. Se ei kysele mitään. Paneen vaan.
      Meillä on yhteinen huone.
      Me tavattiin kun meidän vanhemmat muutti yhteen. Ne oli kummatkin yksinhuoltajia.

      • Anonyymi

        Sinun typeriä juttuja ei ole kukaan ottanut todesta enää moneen vuoteen. Aina kun näkyy "virtasenposti", jutut ohitetaan olankohautuksella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun typeriä juttuja ei ole kukaan ottanut todesta enää moneen vuoteen. Aina kun näkyy "virtasenposti", jutut ohitetaan olankohautuksella.

        Kiitos vastauksesta. Kiva että huomioidaan. Voi mulle lähettää yksityisviestejä.
        Ohittaminen ja olankohautus (vasemman vai oikean) on ihan kiva kun kuitenkin annetaan myös palautetta.


      • Anonyymi

        nuorempana maalla oli yhteis-sauna serkkuni olivat vähän vanhempia katselin ihaillen serkun ritoja hän huomasi sen kun serkkupoika meni pesulle serkkuni tarttui heti kaluuni imaisi suihin en kauaa kestänyt menin pesulle serkkuni juuri lopetteli otti kaljan näin ison elimen pesin otin kaljan istuin viereen katselin ja hän sanoi saa siihen koskeakkin oti käsiini suuren elimen joka jäykistyi imaisin suuhuni myös häneltä tuli nopeasti olen myöhemmin saanut sen peppuuni olin ihan täynnä näin vieraanvaraisuutta syrjäkylillä että ihanaa poiketa


    • Anonyymi

      Huomaan että tämä aloitus on 18 vuotta vanha, mutta yleispätevät periaatteet ovat aivan samat. Maalla oli ennen vanhaan useikin serkusavioliittoja, serkkuaan saa naida ja serkkunsa saa naida, se ei ole mitenkään harvinaista. (Sisarustenkin seksisuhde on paljon yleisempää kuin moni haluaa tai uskaltaa uskoa.)

      Varokaas muuten vähän tuolle virtasenpostille vastaamista. Hänellä näyttää olevan aika monta persoonaa, mm. sekä mies että nainen.

      • Anonyymi

        Omakohtainen kokemusrypäs ja aikajärjestyksessä.

        80 luvulla, kotileikkejä siskon ja serkkujen kanssa. Vaatteet päällä.
        90 luvun alussa ensimmäisiä seksikokeiluja siskon kanssa, ja yhden serkun kanssa piilossa pussailuja. Sisko sai orgasmeja, minä en.
        90 luvun puolessa välissä sisko paljasti serkulle että olemme harrastaneet seksiä. Seksi oli siihen mennessä tarkoittanut jo sitä että olimme alastomana hinkanneet tavaroita yhteen ja olin nuollut siskoni pillua. Serkun kanssa jutut harvenivat syystä että serkku oli vanhempi ja häipyi hetkeksi opiskelemaan.
        90 luvun lopulla ensimmäiset yhdynnät siskon kanssa. Serkku kävi hetkeksi kotonaan ja sillä reissulla nusautimme oikein kunnolla, eli serkun pyynnöstä spermat sisään saakka. Sisko ei tästä tiennyt. Siskon kanssa kerrat harvenivat myös tuhatluvun alkua kohden kun opiskelut alkoivat, mutta seksi ei ollut enää leikkimistä ja opettelua, vaan kaikki tehtiin jo rutiinilla.
        2000 luvun alkupuolella voisi sanoa että lähes seurustelimme, sillä nukuimme monta kertaa esimerkiksi ravintolasta tulon jälkeen jomman kumman luona ja seksi oli aina kuvioissa. Monta kertaa lähdimme myös ravintolasta aikaisemmin pois kun meitä alkoi panettamaan.
        2000 luvun puolessa välissä harrastin serkun kanssa seksiä muutamia kertoja, ikäänkuin vanhoja muistellen. Siskon kanssa oli pitkiä pätkiä seksitöntä koska seurustelimme vuorollaan muiden kanssa ja sisko päätyi tekemään lapsen ja naimisiin.
        2000 luvun lopulla sisko oli naimisissa ja hänellä oli jo yksi lapsi. Minä olin pitkässä avoliitossa. Serkku oli muuttanut paikkakunnalta pois.
        2010 luvun alkupuoli ja keskiosa meni samoissa merkeissä.
        2010 loppupuolella alkoi taas meidän yhteinen juttu luistamaan kun molempien parisuhteet tulivat päätökseen. Kun siskon tytär oli kavereillaan, minä olin syvällä siskossa.
        2020 muutti tunnetusta syystä rytmiä sen verran että on pitänyt olla varuillaan.


      • Huomaan että tämä aloitus on 18 vuotta vanha, mutta...
        -
        Varokaas muuten vähän tuolle virtasenpostille vastaamista. Hänellä näyttää olevan aika monta persoonaa, mm. sekä mies että nainen.
        Varoitus on toki aiheellinen. Mutta kysyn mitä sinun tietojesi mukaan tapahtuu jos vastaa?


    • Anonyymi

      Joo, olen, jos oma äiti lasketaan lähisukulaiseksi. Olen pannut äidin kanssa useita kertoja, jo melkein kahden vuoden ajan.

    • Anonyymi

      Panen siskonia

    • Anonyymi

      Tämä menee nyt yhdeksi serkutteluksi. Miun serkku poika, minua 5 vuotta vanhempi, paneskeli ruotsalaista serkkutyttöä. Olisin minäkin mielelläni häntä pannut mutta olin vasta 10 vuotias pikkupoika. Kivaa oli tietty kuunnella sitä ruotsalaista suomenkieltä ja jotenkin se huokailukin oli erilaista. Sanokohan se jotenkin knulla mej mera.
      Tätiäni pääsin parikymmentä kertaa nusasemaan joskus 90 luvulla ja oli helekutin kiihkeätä. Suorastaan pakonomaista tarvetta minun osaltani ja toisaalta hänen osalttan vain mulkun saannin halua.
      Panisin varmaan tänä päivänäkin tätiäni mutta hänelle tuli, vai mikä on oikea ilmaisu tässä kohtaa, alkoi mielenterveys pettämään. Sitä myötä hänen seksihalutkin katosivat.
      Anteeksi kun avauduin.

    • Anonyymi

      Serkkutyttö on vakiokamaa. Paljaalla ei anna panna kuin pyllyyn. Se ei mua haittaa kun mä tykkään panna takapuoleen...

    • Anonyymi

      En ole päässy panemaan, vielä ainakaan.
      Mutta mulla olis kiinnostusta päästä kimppaan keskenään sukua olevien kanssa.
      M39 Satakunnasta

    • Anonyymi

      Olen mies 50 , serkkulikan kanssa olin suhteesa liki vuoden. Molemmat olimme 40-50 vuotiaita silloin. Ihana nainen ja seksi oli fantastista...en tiedä tekikö "kielletty hedelmä" sen vai muutenko vain sovimme yhteen...harmittaa vieläkin että meistä johtumattomista syistä juttu kuivui...Terveisiä serkulle 03:lta =).

    • Anonyymi

      Ooks tosissas bro

    • Anonyymi

      Menetin poikuuteni 14 vuotiaana samaikäiselle serkku tytölle aikoinaan. Siitä kehittyi salainen panosuhde meille useaksi vuodeksi kunnes muutimme eri paikkakunnalle asumaan.

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe