Te turhat Auton ostajat!!!

kyllästynyt

Olen tässä lukenut näitä kirjoituksia jotka kohdistuvat usein autoliikkeiden myymiin autoihin. Niitä valitettavasti joutuu myös valvova elin hoitamaan kuluttajan puolesta!
Mitä v...ua!! Te jotka olette ostamassa autoa niin lukekaa tämä viesti!

Kun menette ostamaan auto niin tutkikaa se huolellisesti ja ajakaan riittävä koeajo. Sen jälkeen kannattaa suoritta vielä nopea tarkastus. Huoltokirja on hyvä tarkastaa sekä katsastus. Jos päädytte tekemään kaupan niin niistä asioista joita ei kaupan yhteydessä ei voida hoitaa PYYTÄKÄÄ myyjää kirjaamaan ne kauppasopimukseen. Jolloin teillä on mustaa valkoisella. Jos erikseen ei mainita takuusta niin KULUTTAJAN SUOJA ei ole TAKUU!!!! Vaan se korvaa mahd.ostohetkellä ajoneuvossa olleen vian, mutta ei mitään kuluvia osia eikä jälkeenpäin mahdollisesti iästä tms. johtuvia vikoja. Sitä se käytetyn autonkauppa on. Uusissa on tehdas takuu.

Saatavana on ns. lisä takuita joilloin korvaava elin on muu kuin Autoliike.

Autoliikkeissä myytävät ajoneuvot ovat 90% asiakaiden tuomia vaihtoautoja!!! Eli itse ME paskat autot sinne tuodaan!! Silloin minun mielestä kohtuutonta aina syyttää autoliikkeita.
Ok. varmasti on tapauksia jossa liike on korvausvelvollinen.

Ottakaan nyt hyvät ihmiset järki käteen ja mukaan kauppoja tehdessänne.
Ihmisiä ne kauppiaatkin ovat. Ja leipä pitää niidenkin saada( mutta ei kusettamalla)


Ja peilin voi jokainen itse auton myynyt katsoa että olikos se minun auto täysin virheetön.......

5

1510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ffffffffffffffffffffffffffff

      "Autoliikkeissä myytävät ajoneuvot ovat 90% asiakaiden tuomia vaihtoautoja!!! Eli itse ME paskat autot sinne tuodaan!! Silloin minun mielestä kohtuutonta aina syyttää autoliikkeita."

      No pitäisikö edellistä omistajaa sitten syyttää? Kyllä se yleensä on niin, että autoliike on tarkka sisäänostossa, ei maksa paljon, sitten ulosmyyntiin tuplaa hinnan ja pimittää viat.

      • autot...

        ..pitäisi myydä niinkun muukin käytetty tavara. Uusi on uusi ja käytetyn ostaminen on oma valinta. Piste.


    • Itse ostan vain uusia autoja. Jätän huollot tekemättä kaikki ja vien vaihtoon kolmevuotiaana, 100.000 km mittarissa. Ei vaikuta vaihtohyvitykseen kissan viiksen vertaa.

      Älkää osatko mun vanhaa, moottoriöljytkin ovat vielä alkuperäiset. Jos olen tuulilasinpyyhkijät tai polttimoita joutunut ostamaan, otan ne pois ja pistän palaneet/kuluneet tilalle.


      Master Eq

      • Jellukka

        No aivan varmasti auton kunto vaikuttaa hyvityshintaan, se mitä sulle näytetään on eriasia. Tiedän tämän sillä veljen1i on Suomen suurimmassa autoliike ketjussa töissä, vieläpä vaihtoauto myyjänä!

        Myyjä kyllä pystyy näyttämään sulle mitä vaan, tietenkin se että miten paljon vaihdettavassa autossa on katetta!
        Sillon kun on huollot tekemättä jne. liike hyvittää paljon vähemmän riskien takia.
        ASIAA!


      • --------------------

        Minäkään en koskaan huollata autoani,ajan sen 80000km ja vaihdan uuteen.öljyä lisään ja renkaat vaihdan muuta en tee.kyllä ne ostajat on joskus soittaneet ja kyselleet,vastauksen annan aina rehellisesti ja kerron vain ajaneeni.ei ole autoni jääneet liikkeeseen.hyvitystä saa aivan saman oli huoltokirjaa tai ei.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      314
      3672
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2115
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1338
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1207
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe