Shawn rakastelee janin kanssa. crystal tappaa nicolen koska haluaa bradyn omakseen ja myös nicolen talon.
vähän juonipaljastuksia
6
554
Vastaukset
- Määää
Crystal ei varmasti tapa Nicolea!!!!!!!!!!!
- hah
otsis
- jippii
hienoa aplodeja
- päivien viemää
kaikki luulee että minä oon kirjoittanu ton joten viitsisitkö vaihtaa nimimerkkiä,kiitos!!!niin ei tule väärinkäsityksiä
- sara
päivien viemää kirjoitti:
kaikki luulee että minä oon kirjoittanu ton joten viitsisitkö vaihtaa nimimerkkiä,kiitos!!!niin ei tule väärinkäsityksiä
tommoset nimimerkkien lainailijat on tosi ärsyttäviä tiedän, mutta ainoa keino päästä niistä eroon on rekisteröityminen :)
- Muumi.
sara kirjoitti:
tommoset nimimerkkien lainailijat on tosi ärsyttäviä tiedän, mutta ainoa keino päästä niistä eroon on rekisteröityminen :)
Munkin nimim. on íkävä kyllä lainattu pahemman kerran...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667