Mistä se oikein tulee?? Testatkaa vaikka itse, kaivelkaa NYT napaanne, siellä sitä taas on!!!
Napanöyhtä
8
466
Vastaukset
- tpk_68
...tutkittu juttu. Tätä se on:
http://www.verkkouutiset.fi/arkisto/tiede/25553.html- napanöyhtä
Kiitos, nyt voin vihdoin nukkua yöni rauhassa ilman pelkoa että napanöyhtä vaatii omansa. Vai voinko sittenkään..?
napanöyhtä kirjoitti:
Kiitos, nyt voin vihdoin nukkua yöni rauhassa ilman pelkoa että napanöyhtä vaatii omansa. Vai voinko sittenkään..?
sitä ei kuitenkaan kannata kaivaa pois tähän aikaan vuodesta, lisänä sekin siälä lämmittää;)))
- napanöyhtää
sä et ole pessy itseäsi, hyi sua.
- HL.Mance
laittaa talteen ja täyttää sitten myöhemmin vaikka tyynyn nöyhtällä? Se on sitä ekologista kierrätystä.Tyynyn voi sitten antaa,no vaikka anopille lahjaksi..
- HL.Mance
a-v kirjoitti:
lahjaidea;))) Valitettavasti ny vaan ei enää millään kerkiä kerätä nöyhtää niin paljoo;)
2017,tai jotain..Meneehän siinä toki aikaa,kun kertymä ei ole vuositasollakaan kuutio määräinen..hee..
HL.Mance kirjoitti:
2017,tai jotain..Meneehän siinä toki aikaa,kun kertymä ei ole vuositasollakaan kuutio määräinen..hee..
että mun pitää viälä vuonna 2017:kin hommata anopille lahja?! Mä ajattelin, että se olis jo... juu nou...
No, toi ny oli vähän pahasti sanottu;)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317876
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455460- 594842
- 763547
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1533462Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322041- 311869
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹451748- 391697