Liberaalien tavoiteohjelman luettuaan varmasti moni on juurikin samaa mieltä suurimmasta osasta asioista. Ongelmana onkin miten ihmiset saataisiin myös äänestämään Liberaaleja.
Monet saattavat pelätä että ääni Liberaaleille menee ikäänkuin hukkaan jos eivät saa kuitenkaan ketään läpi. Liberaalien medianäkyvyys on joksenkin vaisua johon auttaisi huomattavasti yhdenkin ehdokkaan läpimeno.
Kysymys siis kuuluukin miten Liberaalit saisivat enemmän äänestäjiä?
Miten kannatus nousuun?
4
1492
Vastaukset 4
- but I know what
niin joo kannattas varmaan alkaan lupailee jollekkin porukalle jotain tai sitten luvata ottaa toiselta kaikki pois.
Tämmössiä puolueohjelmia ei juuri kukaan viitsi lukea. Muutama helppo iskulause ja toistatte niitä vaan joka paikassa, kyllä se siitä... - ratkaisee
kannatuksen.
- lyhyesti
Johtoon tarvitaan joku todella karismaattinen tyyppi. Ei ihmisiä kiinnosta tavoiteohjelmat, harva kun edes tietää mikä se on ja vielä harvempi pystyy sanomaan mitään sen hyvyydestä.
- liberaalijytky
10 vuoden päästä aion pitää liberaali jytkyn siihen asti voimme pitää matalaa profiilia. Mainontaan minulla on nyt laittaa 200 000€ mutta olen suunnitellut laittamaan 500 000€ kunhan olen pyörittänyt firmaani jonkin aikaa, liikevaihto on n. 6 000 000€ vuodessa. Loput tuleekin liberaalien järjestöltä jos tulee.
Olen havainnut ilmassa erityisesti nuorten vapaus mielisyyttä, itsekin olen suhteelliseen nuori 26
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va761991Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661239Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu251042- 1411028
- 91729
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa118712- 45697
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63662- 59655
- 59608