Liberaalien tavoiteohjelman luettuaan varmasti moni on juurikin samaa mieltä suurimmasta osasta asioista. Ongelmana onkin miten ihmiset saataisiin myös äänestämään Liberaaleja.
Monet saattavat pelätä että ääni Liberaaleille menee ikäänkuin hukkaan jos eivät saa kuitenkaan ketään läpi. Liberaalien medianäkyvyys on joksenkin vaisua johon auttaisi huomattavasti yhdenkin ehdokkaan läpimeno.
Kysymys siis kuuluukin miten Liberaalit saisivat enemmän äänestäjiä?
Miten kannatus nousuun?
4
1397
Vastaukset
- but I know what
niin joo kannattas varmaan alkaan lupailee jollekkin porukalle jotain tai sitten luvata ottaa toiselta kaikki pois.
Tämmössiä puolueohjelmia ei juuri kukaan viitsi lukea. Muutama helppo iskulause ja toistatte niitä vaan joka paikassa, kyllä se siitä... - ratkaisee
kannatuksen.
- lyhyesti
Johtoon tarvitaan joku todella karismaattinen tyyppi. Ei ihmisiä kiinnosta tavoiteohjelmat, harva kun edes tietää mikä se on ja vielä harvempi pystyy sanomaan mitään sen hyvyydestä.
- liberaalijytky
10 vuoden päästä aion pitää liberaali jytkyn siihen asti voimme pitää matalaa profiilia. Mainontaan minulla on nyt laittaa 200 000€ mutta olen suunnitellut laittamaan 500 000€ kunhan olen pyörittänyt firmaani jonkin aikaa, liikevaihto on n. 6 000 000€ vuodessa. Loput tuleekin liberaalien järjestöltä jos tulee.
Olen havainnut ilmassa erityisesti nuorten vapaus mielisyyttä, itsekin olen suhteelliseen nuori 26
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665451Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1334223Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.861777- 631405
- 2611117
- 471102
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E123944Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim43772Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31713Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.38672