Aloitin sarjan seuraamisen paria jaksoa ennen kuin Abe "murhattiin" ja nyt kysyisinkin, että onko netissä mahdollisuutta katsoa vanhempia jaksoja? Tuskin sarjaa DVD:lle on tehty, koska sarja on pyörinyt jo monta vuotta.
Olisi niin mukava katsoa ihan ensimmäisiä jaksoja, jos vain olisi mahdollista. =)
Vanhat jaksot
Tuijah
2
272
Vastaukset
- gggii
kun en oo nähny.
- patsy
Mitään virallisia DVD:itä ei sarjasta ole julkaistu, mutta netistä voi ostaa vaikka mitä. En vaan osaa sanoa kuinka laadukasta se materiaali on, ja kuinka valmiita esim. amerikkalaiset on lähettämään nauhojaan Suomeen.
Netistä löytyy myös vaikka kuinka monenlaista klippi-sivustoa. Tälläkin hetkellä katselen kuinka Steve ja Kayla seikkailivat Salemissa vuonna 1987.
Kokonaisia jaksoja on tosi vaikea löytää. Ite oon löytäny pari kokonaista jaksoa 90-luvun alusta, mutat siinä onkin sitten mun saaliini :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637