Mitä se bo hörisi et se löysi murhaajan sormenjäljet???
Sormenjäljet
7
355
Vastaukset
- Muumi.
Kiitós taas vaan kun joku kirjottaa mun nickillä. ei oo oikeesti kivaa.
- HorseHullu
Juu mäuskon että oikea Muumi. ei oo tota kirjoittanut, koska tuolla alempana joku oli kirjoittanut MUN nimimerkillä. Varmaan sama henkilö pilailee...:/
- HorseHullu
Mä uskon että et oo kirjoittanut tätä koska joku oli kirjoittanut tuolla alempana MUN nimimerkillä. Varmaan sama henkilö pilailee...:/
- pindy
HorseHullu kirjoitti:
Mä uskon että et oo kirjoittanut tätä koska joku oli kirjoittanut tuolla alempana MUN nimimerkillä. Varmaan sama henkilö pilailee...:/
ikäväähän se tietysti on... mutta siltä ei voi välttyä ellei rekistöi omaa nimimerkkiä, jolloin se loppuis se nimimerkin "lainaaminen" joten ehdotan, että rekistöitte omat nimimerkit :)
- päivien viemää
HorseHullu kirjoitti:
mut omapa on vikani kun en oo rekisteröitynyt,ihan tyhmää tommonen rekisteröityminen
- Muumi.
!!!
- Muumi.
vastataa sitte ku keksit oman nimimerkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637