Rannekellofetissi

Pata100

Minulla on erikoinen fetissi ja ihan uteliasuudesta kiinnostaisi tietää onko jollain muulla samanlainen tai samantapainen fetissi.

Minua kiihottaa suunnattomasti se, kun jollakin on rannekello kädessä niin, että kello on kämmenen puolella ja hihna rystysten puolella. Lisäkiksit tulevat, jos kello on oikeassa kädessä ja on suurikokoinen. Välillä pidän itsekin kelloa noin, mutta jotenkin häpeilen näyttää muille, että pidän sitä tuolla tavalla. Hassu juttu. Tuntuu itsestäkin hölmöltä, että sillä voi olla merkitystä mitä tietä kello on kädessä ja kummassa kädessä se on. Mutta niin se vain minun kohdallani on.

Onko muilla vastaavia fetissejä ja mitä olette mieltä fetissistäni? Tiedän olevani erikoinen, sitä ei tarvitse kertoa ;)

9

986

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavanomaista

Ihmettelen että joku pitää tuota fetisminä, mutta tyylinsä kullakin. Kyllähän minullakin joskus rannekello pyörähtää rannepuolelle kun ranneke on hieman löysä. Monen vanhemman naisen olen huomannut pitävän rannekelloa rannepuolella, lienee tapa. Olisinkohan sitten todellinen fetismin kohde, kun lenkillä käydessä pidän pulssimittaria oikeassa kädessä sisäpuolella kun se on siitä helppo katsoa sauvakävelyssä. Kooltaankin se on iso. Lisäksi välillä pukeudun melko tiukkoihin trikoisiin (ei, en kerro lenkkimaastoani!).

• Pata100

Jos olet nainen ja tapaamme lenkkipolulla niin voit olla varma, että ihastelen sinua onnesta soikeana. Sinähän olet unelmani!

• Pata100

Lisätään vielä, että välillä minun ei tarvitse kuin pistää kello käteen kämmenpuolelle ja olen välittömästi jäykkänä. Kiihotus kasvaa aivan valtavaksi, jos joku vielä sattuu kiinnittämään huomionsa kellooni esim. kysymään aikaa. Vielä kovempi juttu on jos joku toteaa: "Onpas sinulla hieno kello. Saanko hieman katsoa sitä?" Tällöin asia saa jo niin paljon huomiota, että posket alkavat kuumottaa. Olin lähiaikoina kellokaupassa katselemassa kelloja. Myyjä ehdotti, että kokeilisin kelloa käteeni. Kun myyjä alkoi laittamaan kelloa käteeni rystysten puolelle, kurkkuani kuristi ja sain vain vaivoin suustani pyynnön pistää kellon kämmenpuolelle. Kun myyjä kiinnitti kellon käteeni olin tosi kiihottunut. Tuli kokeiltua useampaa kelloa.

• Kiihottavako?

Hienoa, että voi saada jonkun kiihottumaan vain pitämällä kelloa oikessa kädessä kämmenpuolella. Pitää kai totutella pitämään kelloa noin, minua kun ei ole siunattu piukalla perällä tai isoilla rinnoilla ;)

• Pata100

Minua on helppo mielyttää. Mä taidan olla aika helppo. Tai pikemminkin ehkä varma :)

Olisi hauska saada lisää mielipiteitä ja ajatuksia asiasta.

• Pata100

Lukijoita riittää, mutta komentteja tulee hamittavan vähän. Eikö kellekään herää mitään ajatuksia?

• Hmmm....

Niin kyllähän meillä omat fetissimme on... mulla on itelläkin hieman samaan liittyvät jutut, mulla olis paljonkin tähän ajatuksia ja ylensäkin kun joku ranneke ranteessa ns. tuntumassa... Mä en tiedä kiinostaako sua nämä...

• Pata100
        Hmmm.... kirjoitti:

Niin kyllähän meillä omat fetissimme on... mulla on itelläkin hieman samaan liittyvät jutut, mulla olis paljonkin tähän ajatuksia ja ylensäkin kun joku ranneke ranteessa ns. tuntumassa... Mä en tiedä kiinostaako sua nämä...

Olen tosi kiinnostunut kuulemaan vastaavista fetisseistä ja vaihtamaan ajatuksia. Aina parempi mitä enemmän tekstiä tulee.

• VM68

hieman erilaisena kuin sulla. Eli mua kiihottaa erityisesti mustanahkaiset naisten rannekellot. Ja tottapuhuen, jos se on naisen kädessä noin kuin kuvailit, se kiihottaa vielä enemmän. On ollut mulla jo ihan pikkupojasta saakka, mutta tunnistin sen vasta myöhemmin omaksi fetissikseni...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      114
      1361
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      911
    3. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      736
    4. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      132
      697
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      666
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      616
    7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      607
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      55
      565
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      499
    10. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      490
    11. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      468
    12. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      467
    13. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      115
      463
    14. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      96
      459
    15. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      5
      458
    16. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      453
    17. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      49
      447
    18. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      51