Kokoomus pettää aina!

Muistakaa

Esko Aho istuisi toista kautta presidenttinä ellei Sauli Niinistö olisi pettänyt orastaavaa porvariyhteistyötä vaaleissa Kokoomuksen ehdokkaan pudottua kisasta. Kun taas seuraavissa presidentinvaaleissa Kokoomus huutaa Keskustapuoluetta apuun muistakaa Kokoomuksen petos!

8

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esko Tuhoahon hallituksen kokoomusministerit tietävät, että KEPU:uun ei ole luottamista.

      KEPU syyllistyi sellaiseen iltalypsyyn ja pekkarointiin, että ei Kokoomus toiste lähde tuohon.

      KEPU saa siis syyttää itseään.

    • Jaba_43

      Esko Aho ei ole ainuttakaan sekuntia elämästään uhrannut porvariyhteistyölle, vaan pyrkinyt aina ja kaikin keinoin pelkästään punamultaan.

      Joka muuta väittää, valehtelee silmät päästään.

      • kun vanhaks

        Esko Tuhoaho ja punamulta.


      • Jaba_43
        kun vanhaks kirjoitti:

        Esko Tuhoaho ja punamulta.

        1991 Aho meni vaalivalvojaisista suoraan Paasion luo ruikuttamaan demareita punamultaan, vaikka Paasio oli jo vaalivalvojaisissa sanonut, että SDP jää pois hallitusvastuusta Holkerin hallituksessa kärsimänsä tappiuon johdosta.

        Pääministerinä julkisuudessa öykkäröinyt Aho tuhosi välinsä demareiden puhaanjohtajaksi nousseeseen Lipposeen jo kättelyssä, joten 1995 ei ollut mitään punamullan mahdollisuuksia vaikka Aho sitä silloinkin, tappiuon kärsineenä, yritti.

        1999 oli kaiken huippu, kun eduskuntaan tuli aiempaa paljon suurempi ei-sosialistinen enemmistö, mutta Aho käänsi Kääriäisen kanssa kaikki kivet löytääkseen mahdollisuuden punamultaan, koska Ahon oman haastattelulausunnon mukaan "keskustan ja sosialidemokraattien yhteistyölle oli sosiaalinen tilaus".

        Seuraavat neljä vuotta keskustalla meni epätoivoisissa työreformin hautajaisissa ja Ihalaisen lepyttelyssä, kun kannatus ei millään meinannut kasvaa, Ainoastaan Irakista valehtelemalla Jäätteenmäki sai aikaiseksi 6000 äänen marginaalin ja pääsi vetämään hallitusneuvotteluja, koska muuten olisi sinipuna jatkanut.

        Eipä ole muuta vaihtoehtoa kuin kokoomus niille keskustalaisille, joita tämä punamullan edessä nöyristely ei viehätä.


      • kukaan ei
        Jaba_43 kirjoitti:

        1991 Aho meni vaalivalvojaisista suoraan Paasion luo ruikuttamaan demareita punamultaan, vaikka Paasio oli jo vaalivalvojaisissa sanonut, että SDP jää pois hallitusvastuusta Holkerin hallituksessa kärsimänsä tappiuon johdosta.

        Pääministerinä julkisuudessa öykkäröinyt Aho tuhosi välinsä demareiden puhaanjohtajaksi nousseeseen Lipposeen jo kättelyssä, joten 1995 ei ollut mitään punamullan mahdollisuuksia vaikka Aho sitä silloinkin, tappiuon kärsineenä, yritti.

        1999 oli kaiken huippu, kun eduskuntaan tuli aiempaa paljon suurempi ei-sosialistinen enemmistö, mutta Aho käänsi Kääriäisen kanssa kaikki kivet löytääkseen mahdollisuuden punamultaan, koska Ahon oman haastattelulausunnon mukaan "keskustan ja sosialidemokraattien yhteistyölle oli sosiaalinen tilaus".

        Seuraavat neljä vuotta keskustalla meni epätoivoisissa työreformin hautajaisissa ja Ihalaisen lepyttelyssä, kun kannatus ei millään meinannut kasvaa, Ainoastaan Irakista valehtelemalla Jäätteenmäki sai aikaiseksi 6000 äänen marginaalin ja pääsi vetämään hallitusneuvotteluja, koska muuten olisi sinipuna jatkanut.

        Eipä ole muuta vaihtoehtoa kuin kokoomus niille keskustalaisille, joita tämä punamullan edessä nöyristely ei viehätä.

        ei tarinointiasi ole ottanut todesta pitkiin aikoihin.


      • Jaba_43
        kukaan ei kirjoitti:

        ei tarinointiasi ole ottanut todesta pitkiin aikoihin.

        Osoitapa virheet viestistäni, kun kirjoittelet noin nokkelia.


      • sukua

      • Kuuntelisit välillä
        Jaba_43 kirjoitti:

        1991 Aho meni vaalivalvojaisista suoraan Paasion luo ruikuttamaan demareita punamultaan, vaikka Paasio oli jo vaalivalvojaisissa sanonut, että SDP jää pois hallitusvastuusta Holkerin hallituksessa kärsimänsä tappiuon johdosta.

        Pääministerinä julkisuudessa öykkäröinyt Aho tuhosi välinsä demareiden puhaanjohtajaksi nousseeseen Lipposeen jo kättelyssä, joten 1995 ei ollut mitään punamullan mahdollisuuksia vaikka Aho sitä silloinkin, tappiuon kärsineenä, yritti.

        1999 oli kaiken huippu, kun eduskuntaan tuli aiempaa paljon suurempi ei-sosialistinen enemmistö, mutta Aho käänsi Kääriäisen kanssa kaikki kivet löytääkseen mahdollisuuden punamultaan, koska Ahon oman haastattelulausunnon mukaan "keskustan ja sosialidemokraattien yhteistyölle oli sosiaalinen tilaus".

        Seuraavat neljä vuotta keskustalla meni epätoivoisissa työreformin hautajaisissa ja Ihalaisen lepyttelyssä, kun kannatus ei millään meinannut kasvaa, Ainoastaan Irakista valehtelemalla Jäätteenmäki sai aikaiseksi 6000 äänen marginaalin ja pääsi vetämään hallitusneuvotteluja, koska muuten olisi sinipuna jatkanut.

        Eipä ole muuta vaihtoehtoa kuin kokoomus niille keskustalaisille, joita tämä punamullan edessä nöyristely ei viehätä.

        etkä raivokkaasti valehtele.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe