Esko Aho istuisi toista kautta presidenttinä ellei Sauli Niinistö olisi pettänyt orastaavaa porvariyhteistyötä vaaleissa Kokoomuksen ehdokkaan pudottua kisasta. Kun taas seuraavissa presidentinvaaleissa Kokoomus huutaa Keskustapuoluetta apuun muistakaa Kokoomuksen petos!
Kokoomus pettää aina!
8
195
Vastaukset
Esko Tuhoahon hallituksen kokoomusministerit tietävät, että KEPU:uun ei ole luottamista.
KEPU syyllistyi sellaiseen iltalypsyyn ja pekkarointiin, että ei Kokoomus toiste lähde tuohon.
KEPU saa siis syyttää itseään.- Jaba_43
Esko Aho ei ole ainuttakaan sekuntia elämästään uhrannut porvariyhteistyölle, vaan pyrkinyt aina ja kaikin keinoin pelkästään punamultaan.
Joka muuta väittää, valehtelee silmät päästään.- kun vanhaks
Esko Tuhoaho ja punamulta.
- Jaba_43
kun vanhaks kirjoitti:
Esko Tuhoaho ja punamulta.
1991 Aho meni vaalivalvojaisista suoraan Paasion luo ruikuttamaan demareita punamultaan, vaikka Paasio oli jo vaalivalvojaisissa sanonut, että SDP jää pois hallitusvastuusta Holkerin hallituksessa kärsimänsä tappiuon johdosta.
Pääministerinä julkisuudessa öykkäröinyt Aho tuhosi välinsä demareiden puhaanjohtajaksi nousseeseen Lipposeen jo kättelyssä, joten 1995 ei ollut mitään punamullan mahdollisuuksia vaikka Aho sitä silloinkin, tappiuon kärsineenä, yritti.
1999 oli kaiken huippu, kun eduskuntaan tuli aiempaa paljon suurempi ei-sosialistinen enemmistö, mutta Aho käänsi Kääriäisen kanssa kaikki kivet löytääkseen mahdollisuuden punamultaan, koska Ahon oman haastattelulausunnon mukaan "keskustan ja sosialidemokraattien yhteistyölle oli sosiaalinen tilaus".
Seuraavat neljä vuotta keskustalla meni epätoivoisissa työreformin hautajaisissa ja Ihalaisen lepyttelyssä, kun kannatus ei millään meinannut kasvaa, Ainoastaan Irakista valehtelemalla Jäätteenmäki sai aikaiseksi 6000 äänen marginaalin ja pääsi vetämään hallitusneuvotteluja, koska muuten olisi sinipuna jatkanut.
Eipä ole muuta vaihtoehtoa kuin kokoomus niille keskustalaisille, joita tämä punamullan edessä nöyristely ei viehätä. - kukaan ei
Jaba_43 kirjoitti:
1991 Aho meni vaalivalvojaisista suoraan Paasion luo ruikuttamaan demareita punamultaan, vaikka Paasio oli jo vaalivalvojaisissa sanonut, että SDP jää pois hallitusvastuusta Holkerin hallituksessa kärsimänsä tappiuon johdosta.
Pääministerinä julkisuudessa öykkäröinyt Aho tuhosi välinsä demareiden puhaanjohtajaksi nousseeseen Lipposeen jo kättelyssä, joten 1995 ei ollut mitään punamullan mahdollisuuksia vaikka Aho sitä silloinkin, tappiuon kärsineenä, yritti.
1999 oli kaiken huippu, kun eduskuntaan tuli aiempaa paljon suurempi ei-sosialistinen enemmistö, mutta Aho käänsi Kääriäisen kanssa kaikki kivet löytääkseen mahdollisuuden punamultaan, koska Ahon oman haastattelulausunnon mukaan "keskustan ja sosialidemokraattien yhteistyölle oli sosiaalinen tilaus".
Seuraavat neljä vuotta keskustalla meni epätoivoisissa työreformin hautajaisissa ja Ihalaisen lepyttelyssä, kun kannatus ei millään meinannut kasvaa, Ainoastaan Irakista valehtelemalla Jäätteenmäki sai aikaiseksi 6000 äänen marginaalin ja pääsi vetämään hallitusneuvotteluja, koska muuten olisi sinipuna jatkanut.
Eipä ole muuta vaihtoehtoa kuin kokoomus niille keskustalaisille, joita tämä punamullan edessä nöyristely ei viehätä.ei tarinointiasi ole ottanut todesta pitkiin aikoihin.
- Jaba_43
kukaan ei kirjoitti:
ei tarinointiasi ole ottanut todesta pitkiin aikoihin.
Osoitapa virheet viestistäni, kun kirjoittelet noin nokkelia.
- sukua
Jaba_43 kirjoitti:
Osoitapa virheet viestistäni, kun kirjoittelet noin nokkelia.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1272531
- Kuuntelisit välillä
Jaba_43 kirjoitti:
1991 Aho meni vaalivalvojaisista suoraan Paasion luo ruikuttamaan demareita punamultaan, vaikka Paasio oli jo vaalivalvojaisissa sanonut, että SDP jää pois hallitusvastuusta Holkerin hallituksessa kärsimänsä tappiuon johdosta.
Pääministerinä julkisuudessa öykkäröinyt Aho tuhosi välinsä demareiden puhaanjohtajaksi nousseeseen Lipposeen jo kättelyssä, joten 1995 ei ollut mitään punamullan mahdollisuuksia vaikka Aho sitä silloinkin, tappiuon kärsineenä, yritti.
1999 oli kaiken huippu, kun eduskuntaan tuli aiempaa paljon suurempi ei-sosialistinen enemmistö, mutta Aho käänsi Kääriäisen kanssa kaikki kivet löytääkseen mahdollisuuden punamultaan, koska Ahon oman haastattelulausunnon mukaan "keskustan ja sosialidemokraattien yhteistyölle oli sosiaalinen tilaus".
Seuraavat neljä vuotta keskustalla meni epätoivoisissa työreformin hautajaisissa ja Ihalaisen lepyttelyssä, kun kannatus ei millään meinannut kasvaa, Ainoastaan Irakista valehtelemalla Jäätteenmäki sai aikaiseksi 6000 äänen marginaalin ja pääsi vetämään hallitusneuvotteluja, koska muuten olisi sinipuna jatkanut.
Eipä ole muuta vaihtoehtoa kuin kokoomus niille keskustalaisille, joita tämä punamullan edessä nöyristely ei viehätä.etkä raivokkaasti valehtele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624