Esko Aho istuisi toista kautta presidenttinä ellei Sauli Niinistö olisi pettänyt orastaavaa porvariyhteistyötä vaaleissa Kokoomuksen ehdokkaan pudottua kisasta. Kun taas seuraavissa presidentinvaaleissa Kokoomus huutaa Keskustapuoluetta apuun muistakaa Kokoomuksen petos!
Kokoomus pettää aina!
8
195
Vastaukset
Esko Tuhoahon hallituksen kokoomusministerit tietävät, että KEPU:uun ei ole luottamista.
KEPU syyllistyi sellaiseen iltalypsyyn ja pekkarointiin, että ei Kokoomus toiste lähde tuohon.
KEPU saa siis syyttää itseään.- Jaba_43
Esko Aho ei ole ainuttakaan sekuntia elämästään uhrannut porvariyhteistyölle, vaan pyrkinyt aina ja kaikin keinoin pelkästään punamultaan.
Joka muuta väittää, valehtelee silmät päästään.- kun vanhaks
Esko Tuhoaho ja punamulta.
- Jaba_43
kun vanhaks kirjoitti:
Esko Tuhoaho ja punamulta.
1991 Aho meni vaalivalvojaisista suoraan Paasion luo ruikuttamaan demareita punamultaan, vaikka Paasio oli jo vaalivalvojaisissa sanonut, että SDP jää pois hallitusvastuusta Holkerin hallituksessa kärsimänsä tappiuon johdosta.
Pääministerinä julkisuudessa öykkäröinyt Aho tuhosi välinsä demareiden puhaanjohtajaksi nousseeseen Lipposeen jo kättelyssä, joten 1995 ei ollut mitään punamullan mahdollisuuksia vaikka Aho sitä silloinkin, tappiuon kärsineenä, yritti.
1999 oli kaiken huippu, kun eduskuntaan tuli aiempaa paljon suurempi ei-sosialistinen enemmistö, mutta Aho käänsi Kääriäisen kanssa kaikki kivet löytääkseen mahdollisuuden punamultaan, koska Ahon oman haastattelulausunnon mukaan "keskustan ja sosialidemokraattien yhteistyölle oli sosiaalinen tilaus".
Seuraavat neljä vuotta keskustalla meni epätoivoisissa työreformin hautajaisissa ja Ihalaisen lepyttelyssä, kun kannatus ei millään meinannut kasvaa, Ainoastaan Irakista valehtelemalla Jäätteenmäki sai aikaiseksi 6000 äänen marginaalin ja pääsi vetämään hallitusneuvotteluja, koska muuten olisi sinipuna jatkanut.
Eipä ole muuta vaihtoehtoa kuin kokoomus niille keskustalaisille, joita tämä punamullan edessä nöyristely ei viehätä. - kukaan ei
Jaba_43 kirjoitti:
1991 Aho meni vaalivalvojaisista suoraan Paasion luo ruikuttamaan demareita punamultaan, vaikka Paasio oli jo vaalivalvojaisissa sanonut, että SDP jää pois hallitusvastuusta Holkerin hallituksessa kärsimänsä tappiuon johdosta.
Pääministerinä julkisuudessa öykkäröinyt Aho tuhosi välinsä demareiden puhaanjohtajaksi nousseeseen Lipposeen jo kättelyssä, joten 1995 ei ollut mitään punamullan mahdollisuuksia vaikka Aho sitä silloinkin, tappiuon kärsineenä, yritti.
1999 oli kaiken huippu, kun eduskuntaan tuli aiempaa paljon suurempi ei-sosialistinen enemmistö, mutta Aho käänsi Kääriäisen kanssa kaikki kivet löytääkseen mahdollisuuden punamultaan, koska Ahon oman haastattelulausunnon mukaan "keskustan ja sosialidemokraattien yhteistyölle oli sosiaalinen tilaus".
Seuraavat neljä vuotta keskustalla meni epätoivoisissa työreformin hautajaisissa ja Ihalaisen lepyttelyssä, kun kannatus ei millään meinannut kasvaa, Ainoastaan Irakista valehtelemalla Jäätteenmäki sai aikaiseksi 6000 äänen marginaalin ja pääsi vetämään hallitusneuvotteluja, koska muuten olisi sinipuna jatkanut.
Eipä ole muuta vaihtoehtoa kuin kokoomus niille keskustalaisille, joita tämä punamullan edessä nöyristely ei viehätä.ei tarinointiasi ole ottanut todesta pitkiin aikoihin.
- Jaba_43
kukaan ei kirjoitti:
ei tarinointiasi ole ottanut todesta pitkiin aikoihin.
Osoitapa virheet viestistäni, kun kirjoittelet noin nokkelia.
- sukua
Jaba_43 kirjoitti:
Osoitapa virheet viestistäni, kun kirjoittelet noin nokkelia.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1272531
- Kuuntelisit välillä
Jaba_43 kirjoitti:
1991 Aho meni vaalivalvojaisista suoraan Paasion luo ruikuttamaan demareita punamultaan, vaikka Paasio oli jo vaalivalvojaisissa sanonut, että SDP jää pois hallitusvastuusta Holkerin hallituksessa kärsimänsä tappiuon johdosta.
Pääministerinä julkisuudessa öykkäröinyt Aho tuhosi välinsä demareiden puhaanjohtajaksi nousseeseen Lipposeen jo kättelyssä, joten 1995 ei ollut mitään punamullan mahdollisuuksia vaikka Aho sitä silloinkin, tappiuon kärsineenä, yritti.
1999 oli kaiken huippu, kun eduskuntaan tuli aiempaa paljon suurempi ei-sosialistinen enemmistö, mutta Aho käänsi Kääriäisen kanssa kaikki kivet löytääkseen mahdollisuuden punamultaan, koska Ahon oman haastattelulausunnon mukaan "keskustan ja sosialidemokraattien yhteistyölle oli sosiaalinen tilaus".
Seuraavat neljä vuotta keskustalla meni epätoivoisissa työreformin hautajaisissa ja Ihalaisen lepyttelyssä, kun kannatus ei millään meinannut kasvaa, Ainoastaan Irakista valehtelemalla Jäätteenmäki sai aikaiseksi 6000 äänen marginaalin ja pääsi vetämään hallitusneuvotteluja, koska muuten olisi sinipuna jatkanut.
Eipä ole muuta vaihtoehtoa kuin kokoomus niille keskustalaisille, joita tämä punamullan edessä nöyristely ei viehätä.etkä raivokkaasti valehtele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368