Kokoomus pettää aina!

Muistakaa

Esko Aho istuisi toista kautta presidenttinä ellei Sauli Niinistö olisi pettänyt orastaavaa porvariyhteistyötä vaaleissa Kokoomuksen ehdokkaan pudottua kisasta. Kun taas seuraavissa presidentinvaaleissa Kokoomus huutaa Keskustapuoluetta apuun muistakaa Kokoomuksen petos!

8

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esko Tuhoahon hallituksen kokoomusministerit tietävät, että KEPU:uun ei ole luottamista.

      KEPU syyllistyi sellaiseen iltalypsyyn ja pekkarointiin, että ei Kokoomus toiste lähde tuohon.

      KEPU saa siis syyttää itseään.

    • Jaba_43

      Esko Aho ei ole ainuttakaan sekuntia elämästään uhrannut porvariyhteistyölle, vaan pyrkinyt aina ja kaikin keinoin pelkästään punamultaan.

      Joka muuta väittää, valehtelee silmät päästään.

      • kun vanhaks

        Esko Tuhoaho ja punamulta.


      • Jaba_43
        kun vanhaks kirjoitti:

        Esko Tuhoaho ja punamulta.

        1991 Aho meni vaalivalvojaisista suoraan Paasion luo ruikuttamaan demareita punamultaan, vaikka Paasio oli jo vaalivalvojaisissa sanonut, että SDP jää pois hallitusvastuusta Holkerin hallituksessa kärsimänsä tappiuon johdosta.

        Pääministerinä julkisuudessa öykkäröinyt Aho tuhosi välinsä demareiden puhaanjohtajaksi nousseeseen Lipposeen jo kättelyssä, joten 1995 ei ollut mitään punamullan mahdollisuuksia vaikka Aho sitä silloinkin, tappiuon kärsineenä, yritti.

        1999 oli kaiken huippu, kun eduskuntaan tuli aiempaa paljon suurempi ei-sosialistinen enemmistö, mutta Aho käänsi Kääriäisen kanssa kaikki kivet löytääkseen mahdollisuuden punamultaan, koska Ahon oman haastattelulausunnon mukaan "keskustan ja sosialidemokraattien yhteistyölle oli sosiaalinen tilaus".

        Seuraavat neljä vuotta keskustalla meni epätoivoisissa työreformin hautajaisissa ja Ihalaisen lepyttelyssä, kun kannatus ei millään meinannut kasvaa, Ainoastaan Irakista valehtelemalla Jäätteenmäki sai aikaiseksi 6000 äänen marginaalin ja pääsi vetämään hallitusneuvotteluja, koska muuten olisi sinipuna jatkanut.

        Eipä ole muuta vaihtoehtoa kuin kokoomus niille keskustalaisille, joita tämä punamullan edessä nöyristely ei viehätä.


      • kukaan ei
        Jaba_43 kirjoitti:

        1991 Aho meni vaalivalvojaisista suoraan Paasion luo ruikuttamaan demareita punamultaan, vaikka Paasio oli jo vaalivalvojaisissa sanonut, että SDP jää pois hallitusvastuusta Holkerin hallituksessa kärsimänsä tappiuon johdosta.

        Pääministerinä julkisuudessa öykkäröinyt Aho tuhosi välinsä demareiden puhaanjohtajaksi nousseeseen Lipposeen jo kättelyssä, joten 1995 ei ollut mitään punamullan mahdollisuuksia vaikka Aho sitä silloinkin, tappiuon kärsineenä, yritti.

        1999 oli kaiken huippu, kun eduskuntaan tuli aiempaa paljon suurempi ei-sosialistinen enemmistö, mutta Aho käänsi Kääriäisen kanssa kaikki kivet löytääkseen mahdollisuuden punamultaan, koska Ahon oman haastattelulausunnon mukaan "keskustan ja sosialidemokraattien yhteistyölle oli sosiaalinen tilaus".

        Seuraavat neljä vuotta keskustalla meni epätoivoisissa työreformin hautajaisissa ja Ihalaisen lepyttelyssä, kun kannatus ei millään meinannut kasvaa, Ainoastaan Irakista valehtelemalla Jäätteenmäki sai aikaiseksi 6000 äänen marginaalin ja pääsi vetämään hallitusneuvotteluja, koska muuten olisi sinipuna jatkanut.

        Eipä ole muuta vaihtoehtoa kuin kokoomus niille keskustalaisille, joita tämä punamullan edessä nöyristely ei viehätä.

        ei tarinointiasi ole ottanut todesta pitkiin aikoihin.


      • Jaba_43
        kukaan ei kirjoitti:

        ei tarinointiasi ole ottanut todesta pitkiin aikoihin.

        Osoitapa virheet viestistäni, kun kirjoittelet noin nokkelia.


      • sukua

      • Kuuntelisit välillä
        Jaba_43 kirjoitti:

        1991 Aho meni vaalivalvojaisista suoraan Paasion luo ruikuttamaan demareita punamultaan, vaikka Paasio oli jo vaalivalvojaisissa sanonut, että SDP jää pois hallitusvastuusta Holkerin hallituksessa kärsimänsä tappiuon johdosta.

        Pääministerinä julkisuudessa öykkäröinyt Aho tuhosi välinsä demareiden puhaanjohtajaksi nousseeseen Lipposeen jo kättelyssä, joten 1995 ei ollut mitään punamullan mahdollisuuksia vaikka Aho sitä silloinkin, tappiuon kärsineenä, yritti.

        1999 oli kaiken huippu, kun eduskuntaan tuli aiempaa paljon suurempi ei-sosialistinen enemmistö, mutta Aho käänsi Kääriäisen kanssa kaikki kivet löytääkseen mahdollisuuden punamultaan, koska Ahon oman haastattelulausunnon mukaan "keskustan ja sosialidemokraattien yhteistyölle oli sosiaalinen tilaus".

        Seuraavat neljä vuotta keskustalla meni epätoivoisissa työreformin hautajaisissa ja Ihalaisen lepyttelyssä, kun kannatus ei millään meinannut kasvaa, Ainoastaan Irakista valehtelemalla Jäätteenmäki sai aikaiseksi 6000 äänen marginaalin ja pääsi vetämään hallitusneuvotteluja, koska muuten olisi sinipuna jatkanut.

        Eipä ole muuta vaihtoehtoa kuin kokoomus niille keskustalaisille, joita tämä punamullan edessä nöyristely ei viehätä.

        etkä raivokkaasti valehtele.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe