Explorer 7 sivuhistoria !????

Päivitin 7.0 explorerini 6:sta.

Minulle tuli onkelma. Vaimoni on mustasukkainen ja nyt kun tähden alla on sivuhistoria tutkailee kaikki nettipolkuni.

Vaihtoehdot a miten saan tähtösen pois tai sivuhistorian ettei tarvi aina tyhjennellä.
b palaan 6:een c vaihan valkoisempiin sukkiin?

Voiko joku auttaa?
71530
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Tai päivitä hänet.

Äänestä

Sivun oikeasta yläreunasta Työkalut:internet asetukset:selaushistoria poista:poista sivuhistoria:sulje.

Äänestä
  • oon tään tienny mutta millä saa koko tähden alta sen historian pois tai koko 7:n tähden?

Äänestä

• Pulassa kirjoitti:

oon tään tienny mutta millä saa koko tähden alta sen historian pois tai koko 7:n tähden?

kuin selaimen vaihto.

Äänestä

Avaa oma käyttäjätili vaimollesi ja itsellesi. Ja kummallekin oma salasana, niin hän ei pääse mihinkään sun tietoihin käsiksi.

Äänestä

Miksi ei sit päivitä sitä IE7 versiota IE9:n?

vanhat seilaimet on riskejä.

Äänestä

Heräsitte vihdoin viiden vuoden horroksesta.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Pulassa kirjoitti:

Päivitin 7.0 explorerini 6:sta.

Minulle tuli onkelma. Vaimoni on mustasukkainen ja nyt kun tähden alla on sivuhistoria tutkailee kaikki nettipolkuni.

Vaihtoehdot a miten saan tähtösen pois tai sivuhistorian ettei tarvi aina tyhjennellä.
b palaan 6:een c vaihan valkoisempiin sukkiin?

Voiko joku auttaa?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu