Nyt kun vanha huoltoasema rakennus on purettu Ahdenkallionkadulta..
Minä vuosina tuossa oli huoltoasema ja minkä ketjun?
Muistan vain muutama vuosi sitten toimineen 'autokaupan'. Muuten tuo on tainnut olla ihan tyhjillään.
Ahdenkallionkadun huoltoasema
5
1076
Vastaukset
- tulee tässä
Siinä oli Shell joka lopetti joskus 90-luvun alussa. Ja sehän oli siinä pitkään.
- entinen asiakas
vuosia en muista mut shelli siin oli vielä joskus 80-luvun lopulla!!!!
- Tankki täyteen
Shellin huoltoasemahan se oli. Kävin kerran 90-luvun alussa työautoani tankkaamassa siellä ja siellä oli vielä vanhanmalliset bensamittarit. Palvelukin toimi, sillä vanha äijä tuli ulos tankkaamaan auton puolestasi. Kassalla sillä taas muisti sitten vippasi niin pahasti, ettei muistanut enää asiakkaalta kysymättä, mitä oktaania tankattiin (mittarista tuli molempia E95:tä ja E98:ä).
- mopomään
Tankki täyteen kirjoitti:
Shellin huoltoasemahan se oli. Kävin kerran 90-luvun alussa työautoani tankkaamassa siellä ja siellä oli vielä vanhanmalliset bensamittarit. Palvelukin toimi, sillä vanha äijä tuli ulos tankkaamaan auton puolestasi. Kassalla sillä taas muisti sitten vippasi niin pahasti, ettei muistanut enää asiakkaalta kysymättä, mitä oktaania tankattiin (mittarista tuli molempia E95:tä ja E98:ä).
Ukko oli kova kähisemään ja varoitteli meitä moponulikoita,jottei ajella pakkasessa metalli-kellorannekkeen kanssa...tulee reuma.
Tais olla välillä pienessä...
- Hyvinkääläinen
Että Shelliä piti ensin Keski-kastari sen jälkeen Nurmi, ja sen jälkeen Lehtinen ja sen jälkeen joku Pajunen myi siinä autonromuja, mitä jatkaa tuolla Metsämutilassa.Eräskin kauppias sekoitti jäteöljyt, kun sekoitti moponbensaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1866691- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511123Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢411011Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98982Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41869