autoliikkeiden tarrat

Mainos"REVI

Onko mitään järkiä siinä ,että autoliikkeet laittavat oman tarran ostettuun uuteen autoon.
Itse olen kyllästynyt siihen. Revin aina ne heti pois kun en ole kerran tehnyt mitään mainos-sopimusta.
Onkahan se edes sallitavaa kun liimaa toisen omistamaan autoon vaikeasti irroitettavan tarran ja vielä yleensä hankaliin paikkoihin ja jos ei hankala paikka niin erittäin näkyvään paikkaan.
Minä en mainosta ketään jos päätän minkä merkin kerran ostan.
Mainostakoon lehdissä ja esittelyautoissa.

7

864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina ne perkele

      sen tekevät .Irti lähtee .Isolla IILLÄ..

    • jo kauan tehnyt.

      autoliikkeet leimaavat omia tarrojaan hieman liian suurella aktiivisuudella.

      olen aina irroittanut tarrat laseista, sekä rekisterikilven taakse laitettavat mainospohjatkin ovat löytäneet tiensä hiontapenkkiin, jossa mainosteksti pyyhkiytyy pois.

      ilmaista mainostilaa minulta eivät saa. mainostaminen on muutenkin harhaanjohtavaa, koska eivät liikkeet tee autoja, ne vain myyvät niitä.

    • mainos...

      antaisivat ennemmin takkeja ja lippiksiä missä liikkeen mainos tulisi esille.
      Olisi taatusti parempi tapa ja niitä moni vielä käyttäisi.
      Tarrat pois autoista .

    • auton keväällä

      kerroin jo ennen luovutusta minulle että ne ei laittaisi turhaan niitä tarroja koska ne lähtee siitä samana päivänä. Ei laittaneet! Luovutuskin
      tapahtui tarranliimaustuokion verran nopeammin.

    • Kyllä asian voi sanoa myyjälle jo etukäteen, että mainostarrat ja muut tilpehöörit pois. Samaten merkinnät takaluukusta vaikka olisi unohtanut tämän tilatessa rastittaa lisävarustelistasta.

      Onnistuu ilman sen ihmeempiä koska on aivan normaalia asiakaspalvelua. Ei tarvi itse värkätä.

      Lippalakit, takit, ensiapulaukut, huovat, termospullot, lumilapiot, taskukalenterit ja konserttiliput tulevat tietysti mukaan pyytämättäkin. Kuten tankin täyttökin. Nämä on kuitenkin huomioitu jo hinnassa, joten on tyhmää jättää ne pyytämättä.


      Master Eq

      • ole..

        annettu mulle konserttilippua eikä termospulloa vaikka ostin uutuukaasen..
        Harmittaa ,muut kyllä sain pyytämättä.
        Laittoivat tarrat vaikka kielsin asiallisesti.
        Auton luovutus seremoniat olivat kyllä pitkät,niitä en aina jaksa ymmärtää ,esim tässä vilkku tosta pyyhin jastereo/cd rds ym..hölönpölyä,vaihteenvalitsin ,ym..
        tiedän kyllä mitä ne sisältää monesti paremmin kuin autonmyyjä.No kerääväthän ne irtopisteitä..


    • mr.tampax+

      Minä olen samaa mieltä, tarrat hevon vittuun, tuo oli uutta, että ne perkeleet liimaa niitä uusiinkin autoihin.
      Minä olen luullut että vain vaihtoautoihin.

      Nyt olisikin hauska kuulla autokauppiaan versio asiasta.

      Voihan sitä tietysti lähtiessä liimata oman firman mainostarran autoliikkeen etuoveen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3517
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      252
      1973
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      91
      1285
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      59
      1164
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      986
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe