Miehille SP-tauti vessasta, tai jopa yleisen saunan lauteilta, on ihan mahdollista saada. Käyttäkäpä nyt vähän mielikuvitusta.
Edellinen kävijä on rähminyt istuimelle kusitipan tai limaa ja istahdat, huolimattomasti pyyhkimättä rengasta, pytylle pitkä veltto muna roikkuen, jolloin se pyyhkäisee istumella olevaan rähmään tai kusitippaan... SIINÄ SE ON!
Lekurit ei älyä moista ihan tavallista juttua. Ne sanoo ettei vessassa voi YKSIN saada tautia.
Lekurit on vähän rajoittuneita ajattelussaan.
Sama juttu pätee saunan lauteisiin, missä pitkän lerssin pää helposti lepää lauteen pinnassa ja jos edellinen kävijä on rähminyt limaa kullistaan niin SIINÄ SE ON! Eikä auta laudeliinatkaan välttämättä moiseen juttuun.
Katsokaapas miehet missä lerssinne viilettää!
Tauti vessasta mahdollista
7
1284
Vastaukset
- Käyttäkää vähän
mielikuvitustanne :D
Mikään ei ole mahdotonta, mutta jotkut jutut vaan on mahdollisempia mielikuvituksen tasolla kuin käytännössä... Aika harva voi vannoa tyttö/poikaystävälleen, ku on käry käynyt, että "mä sain sen yleisestä vessasta"... Ja poikkeus vahvistaa säännön.- Jannexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Eiköhön yleisestä saunasta helpommin saa jalkasilsan tai syyhyn, kun sp-taudin. Ja laudeliinat on sitä varten, ettei tartte istua paljaalle lauteelle.
- sasfdsdfsdaf
"Edellinen kävijä on rähminyt istuimelle kusitipan tai limaa ja istahdat, huolimattomasti pyyhkimättä rengasta, pytylle pitkä veltto muna roikkuen, jolloin se pyyhkäisee istumella olevaan rähmään tai kusitippaan... SIINÄ SE ON!"
Siinä se tosiaan on, mutta katsotaanpa tätä nyt sieltä lääketieteen näkökulmasta:
Mikä on todennäköisyys, että ne bakteerit/virukset pysyvät hengissä siinä kusitipassa muutamia sekuntteja/minuutteja pidempään?
Mikä on todennäköisyys, että niitä bakteereja/viiruksia olisi niin paljoa siinä kusitipassa, että ne pystyisivät jatkamaan eloaan ja leviämään uudessa isännässään?
Kuule kun näissä asioissa ei käytetä mielikuvitusta, vaan tiedettä.- keijo s
kun ei ole pitkää vetelää munaa, niin riski häviää olemattomiin.
Vai onko sinulla ketunhäntä kainalossa??
Olet ollut laivalla ja sait "poreammeesta" klamydian? hmhh,hmhh,hmmhh
Bakteerit ja virukset tuskin elelevät saunan lämmössä tai wc-pöntön reunoilla...
Lääkärit on kuule ihan oikeessa =) Daiju?- lääkäri-
periaatteessa mahdollista mutta esim SAUNASSA LÄMPÖTILA ON NIIN KORKEA ETTÄ BAKTEERIT KUOLEVAT MUUTAMAN KYMMENEN SEKUNNIN SISÄLLÄ TAI KUOLEVAT NESTEEN HAIHDUTTUA
vessanpöntöstä periaatteessa mahdollista saada mutta ei riitä pelkkä kosketus kusitippaan, BAKTEERIT EIVÄT LÄPÄISE PENIKSEN VARREN IHOA vaan riski muodostuu lähinnä peniksen "silmän" (eli virtsan ulostuloaukon) lima-kalvon alueesta, eli pitäisi saada tuoretta verta/limaa juuri peniksen "silmään".
periaatteessa mahdollista, ja noita tapauksia tunnetaan, mutta 1 per 10 miljoonaa ihmistä per vuosi.- jorge
Miksi sitten huuliherpes voidepaketin ohjeessa lukee,että älä käytä samaa pyyhettä muiden kanssa,kun herpes on puhjennu sillä herpes tarttuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36911Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50786Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700