jan tappaa bellen shawnin vuoksi. sami hautoo kostoa katelle ja kertoo kaikille että kate oli stewanon huora.
juonareita
5
357
Vastaukset
- Muumi.
Että tätäkään ei ole kirjoittanut "oikea" sara. On se kumma kun mun , saran, päivien viemään ja aika monen muunkin nimimerkillä on kirjoitettu.Turha tietysti on valittaa kuin ei ole rekisteröitynyt, mutta silti.
- HorseHullu
Munkin nimimerkillä on kirjoitettu!!
- sara
lapsellisia tollaset joilla ei ole muuta elämää kuin lainailla toisten nimimerkkejä. no onneksi suurin osa varmaan tajuaa että kyseessä on nimimerkin "lainailija".
- Nimetön
valehtele lisää...pitää sitte vielä kertoo vääriä juonipaljastuksia!
- ANANnnananaaa
jostai luin et belle menee philipin kaa naimisii ja ne saa lapsen ja sit shawn ja mimi menee naimisii ja saa lapsen mut ne erois sit john ja kate ja marlena ja roman menee naimisii. muuta en sit tiiä enkä noistakaa varma oo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667