Mannertenvälisellä nahjuksella Matti Vanhasella Suomen EU-puheenjohtajuus ei ole todellakaan ollut juhlaa.
Turpaan on tullut vähän joka paikassa.
Vanhasen henkilökohtaisesti pahimpiin nöyryytyksiin kuuluu kuitenkin tämä EU-Venäjä kokouksen jääminen torsoksi.
Vanhanen kävi "neuvottelemassa" viime viikonloppuna Puolassa. Tulos oli puhdas nolla (0), kuten Vanhasen muutkin "neuvottelut".
Vanhanenhan on ennenkin kunnostautunut neuvotteluissa EU:n kanssa. Matti Vanhasta Suomi ja suomalaiset saavat kiittää siitä, että Suomen EU-jäsenmaksut kolminkertaistuivat ja maataloustuet putosivat kolmanneksen. Tämä mannertenvälinen nahjus ei saanut viime vuonna EU:n budjettineuvotteluissa läpi edes Suomen minimitavoitetta.
Missä muuten on Vanhasen elintarvikevirasto? Eipä ole missään näkynyt, vaikka Vanhanen uhosi sellaista suurena voittona jo neljä vuotta sitten.
Vanhasta nöyryytettiin kunnolla
6
266
Vastaukset
- tullut viesti
No mutta joku onnellinen prätkäsussu voi kuitenkin saada tekstiviestin?
- ei,
ei ja ei.
- sonnimies
Kuse suuhus ja pane Lipposta perseeseen.
- raipu
Mutta huomenna on päivä uusi Känä.
- Känäkällä
Känä on tämmöinen joka kirjoittelee tänne ei käy missää ei osalistu mihinkään.Tänne on mukava kirjoitella kun ei ole mitään tekemistä.Kun ei osallistu mihinkään sitä paatu tälläiseksi känättäjäksi.Toivottavasti et masennu tästä minun kirjoituksesta,älä mene auton alle,älä tee pahaa toisille,älä suutu tästä minun jutusta,minä kun olen sosiiaalinen demari.
- raipu
Millainen eläin on sosiaalinen demari? Nimim. täysin epätietoinen.
-:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906313- 1723682
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2142261- 351971
- 361930
- 471839
- 591746
- 191713
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201707