Perjantai ja viikonloppu edessä - mitä itsekukin meinaa tehdä tai jättää tekemättä?
Suunnitelmia - vaiko ihan "ex-tempore" pohjalta?
HUOM!!!
Tasan kuukausi ja on joulukuun 24. päivä....
Harmaata huomenta
8
756
Vastaukset
- HL.Mance
-no maailmanmeno on sellaista,ettei sitä juurikaan päivää pidemmälle viitsi suunnitella.Eli "ex-tempore" on hyvä malli vk-lopulle...
- heleskutti
harmaata joo on...vappaata vietän tännään ja töihin taas huomenna...vappaata enempi sitte likempänä joulua.yks suunniteltu reissu tälle päivälle ja sitte iha omalla painollaan menköön...teen jottain jos viittin..ei varaa hössöttää muuta ko sapuskaa tälle joululle ko tullu ees pallautuksia...pah...mutta tällain tänä pänä...kattotaan sitte ens jouluna jos ois parempi tilanne...päivän jatkoja kaikille..:))
- aliisa
täältäkin...sataa,sataa ropisee...Viikonloppusuunnitelmissani on aloittaa joululahjojen suunnittelu/ostelu ...Heräsin myös tänään tosiasiaan,että kuukausi menee nopeasti...joulustressi iski voimalla päälle...lapset odottelee joulua jo kovin ja laskevat päiviä siihen...
- Avenging.Angel
mä en ole suunnitellu mitään.Katsotaan mitä tulee vastaan ja mennään sen mukaan.
- Danskuu
tänäkin viikonloppuna hummaamaan menemisen ja meinasin pestä yn. muut hoidot eläimille tarvikkeille ja jos sais jouluostoksia duunattua ja valoja ehkä viritettyä ja häälahja tartteis löytää. Tosin ensin keksiä mikä se olis.
Eipä joulu stressaa vaa se, ettei passais synnärillä silloin olla, joko ennen tai jälkee, mut ei joulupyhinä kerkii olleskaa :DD - S-Y
Huomasin juuri että sinulla on galleriassasi samanlainen linkki,kun mullakin,anteeksi,en huomannut sitä aikaisemmin ja eilen laitoin sen itsellenikin ihan vahingossa,jos olisin tiennyt jo sulla olevan,en olisi itselleni laittanut :((
Haittaako se nyt sinua,poistanko sen itseltäni??minua ainakaan,anna olla omalla sivullasi edelleen. Jos ketä haittaa, se olkoon hänen ongelmansa, ei minun eikä Sinun....*näin se on nähtävä*
Terveisin, MM.
- Ei paha, kohtelias.
Mukava mies tämä laardin kiukuttelema mani offi mysteriys.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211964
- 921519
- 1381469
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741278- 1171276
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221230Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381062