Perjantai ja viikonloppu edessä - mitä itsekukin meinaa tehdä tai jättää tekemättä?
Suunnitelmia - vaiko ihan "ex-tempore" pohjalta?
HUOM!!!
Tasan kuukausi ja on joulukuun 24. päivä....
Harmaata huomenta
8
763
Vastaukset
- HL.Mance
-no maailmanmeno on sellaista,ettei sitä juurikaan päivää pidemmälle viitsi suunnitella.Eli "ex-tempore" on hyvä malli vk-lopulle...
- heleskutti
harmaata joo on...vappaata vietän tännään ja töihin taas huomenna...vappaata enempi sitte likempänä joulua.yks suunniteltu reissu tälle päivälle ja sitte iha omalla painollaan menköön...teen jottain jos viittin..ei varaa hössöttää muuta ko sapuskaa tälle joululle ko tullu ees pallautuksia...pah...mutta tällain tänä pänä...kattotaan sitte ens jouluna jos ois parempi tilanne...päivän jatkoja kaikille..:))
- aliisa
täältäkin...sataa,sataa ropisee...Viikonloppusuunnitelmissani on aloittaa joululahjojen suunnittelu/ostelu ...Heräsin myös tänään tosiasiaan,että kuukausi menee nopeasti...joulustressi iski voimalla päälle...lapset odottelee joulua jo kovin ja laskevat päiviä siihen...
- Avenging.Angel
mä en ole suunnitellu mitään.Katsotaan mitä tulee vastaan ja mennään sen mukaan.
- Danskuu
tänäkin viikonloppuna hummaamaan menemisen ja meinasin pestä yn. muut hoidot eläimille tarvikkeille ja jos sais jouluostoksia duunattua ja valoja ehkä viritettyä ja häälahja tartteis löytää. Tosin ensin keksiä mikä se olis.
Eipä joulu stressaa vaa se, ettei passais synnärillä silloin olla, joko ennen tai jälkee, mut ei joulupyhinä kerkii olleskaa :DD - S-Y
Huomasin juuri että sinulla on galleriassasi samanlainen linkki,kun mullakin,anteeksi,en huomannut sitä aikaisemmin ja eilen laitoin sen itsellenikin ihan vahingossa,jos olisin tiennyt jo sulla olevan,en olisi itselleni laittanut :((
Haittaako se nyt sinua,poistanko sen itseltäni??minua ainakaan,anna olla omalla sivullasi edelleen. Jos ketä haittaa, se olkoon hänen ongelmansa, ei minun eikä Sinun....*näin se on nähtävä*
Terveisin, MM.
- Ei paha, kohtelias.
Mukava mies tämä laardin kiukuttelema mani offi mysteriys.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541708- 161574
- 821393
- 1741386
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3031317- 201258
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98975Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61958Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33923- 347845