Perjantai ja viikonloppu edessä - mitä itsekukin meinaa tehdä tai jättää tekemättä?
Suunnitelmia - vaiko ihan "ex-tempore" pohjalta?
HUOM!!!
Tasan kuukausi ja on joulukuun 24. päivä....
Harmaata huomenta
8
781
Vastaukset
- HL.Mance
-no maailmanmeno on sellaista,ettei sitä juurikaan päivää pidemmälle viitsi suunnitella.Eli "ex-tempore" on hyvä malli vk-lopulle...
- heleskutti
harmaata joo on...vappaata vietän tännään ja töihin taas huomenna...vappaata enempi sitte likempänä joulua.yks suunniteltu reissu tälle päivälle ja sitte iha omalla painollaan menköön...teen jottain jos viittin..ei varaa hössöttää muuta ko sapuskaa tälle joululle ko tullu ees pallautuksia...pah...mutta tällain tänä pänä...kattotaan sitte ens jouluna jos ois parempi tilanne...päivän jatkoja kaikille..:))
- aliisa
täältäkin...sataa,sataa ropisee...Viikonloppusuunnitelmissani on aloittaa joululahjojen suunnittelu/ostelu ...Heräsin myös tänään tosiasiaan,että kuukausi menee nopeasti...joulustressi iski voimalla päälle...lapset odottelee joulua jo kovin ja laskevat päiviä siihen...
- Avenging.Angel
mä en ole suunnitellu mitään.Katsotaan mitä tulee vastaan ja mennään sen mukaan.
- Danskuu
tänäkin viikonloppuna hummaamaan menemisen ja meinasin pestä yn. muut hoidot eläimille tarvikkeille ja jos sais jouluostoksia duunattua ja valoja ehkä viritettyä ja häälahja tartteis löytää. Tosin ensin keksiä mikä se olis.
Eipä joulu stressaa vaa se, ettei passais synnärillä silloin olla, joko ennen tai jälkee, mut ei joulupyhinä kerkii olleskaa :DD - S-Y
Huomasin juuri että sinulla on galleriassasi samanlainen linkki,kun mullakin,anteeksi,en huomannut sitä aikaisemmin ja eilen laitoin sen itsellenikin ihan vahingossa,jos olisin tiennyt jo sulla olevan,en olisi itselleni laittanut :((
Haittaako se nyt sinua,poistanko sen itseltäni??minua ainakaan,anna olla omalla sivullasi edelleen. Jos ketä haittaa, se olkoon hänen ongelmansa, ei minun eikä Sinun....*näin se on nähtävä*
Terveisin, MM.
- Ei paha, kohtelias.
Mukava mies tämä laardin kiukuttelema mani offi mysteriys.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333144Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441560Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19971Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32969- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22928Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36803Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709