dvd boxi

tyttönen1

Onko tuoretta tietoa mistä löytyy sinkkuelämää dvd boxi jossa olisi KAIKISSA tuotantokausissa suomenkielinen tekstitys? Olen löytänyt boxeja missä on vain kuudennessa tekstitys,auttakaa! Haluan sen jouluksi kotiin!

6

5113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janie

Sama täällä. Olen etsinyt, ei niitä vaan ole suomenkielisellä tekstityksellä, en ymmärrä miksei??:(
      Kertokaa joku tietäväinen ja myös onko joskus tulevaisuudessa saatavana kaikki tuotantokaudet suomenkiel.tekstityksellä. Kiitos!!

• juu7

Meillä ainakin on sinkkuelämä dvd-boxi jossa on joka ikinen tuotantokausi tekstitettynä.... Ei kyllä hajuakaan mistä se on hommattu..

• hiihhihhhh
        juu7 kirjoitti:

Meillä ainakin on sinkkuelämä dvd-boxi jossa on joka ikinen tuotantokausi tekstitettynä.... Ei kyllä hajuakaan mistä se on hommattu..

koita kysellä mistä sen saa.. itselläni on kaikki tuotantokaudet mutta ei suom. tekstitystä...

• joku
        juu7 kirjoitti:

Onko sinulla siis suomenkielinen tekstitys niissä kaikissa kausissa?

• Minä itte

Niin onkos tätä Suomeksi tekstitettyä boksia jo löytynyt, itsekin olen etsimässä samaa pakettia.

• rukkapikkutakkutukka

Minun mielestä tuo boksi on semmonen kansainvälinen paketti, tarkotan siis että eikait siitä oo suomalaista versiota tehty erikseen.. Harvemmista tehdään.
      Ite ostin omani Lontoosta ja mullaki on niin että ainoastaan 6.kaudessa on suomalaiset tekstitykset.
      Maksoin muuten omastani sielä 50£ (=75€), olinko vähän tyytyväinen ku huomasin että se maksaa täälä 130€.. :D
      Olis kyllä mielenkiintosta tietää että mistä tämä yks hemmo on saanu oman versionsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1649
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1444
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1377
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      56
      1280
    5. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1258
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      965
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      827
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      771
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      735
    Aihe