Niin että milloin kaikki tietää että Shawn oli häkissä ja milloin Shawn pääsee Bellen luo? Entä Janin kohtalo?
Onko kellään ensi viikon juonareita?
Kiitos vastanneille!!
Shawnin vankeudesta
4
530
Vastaukset
- Muumi.
Maanantai 27.11
Kaksi naista, kaksi tarinaa. Crystalin ja Marlenan kertomukset Marlenan viime hetkistä ovat ristiriitaiset keskenään.
Tiistai 28.11
Vesipisaroita iholla. Shawn pääsee vihdoin kauan kaivattuun suihkuun.
Keskiviikko 29.11
Kokkisota. Alice'sin avajaisten ruokatarjoilu on vaakalaudalla, kun Bonnien keittiömestari tuupertuu liioista margaritoista.
Torstai 30.11
Lännen malliin. Bonnien järjestämät juhlat näyttävät onnistuvan yllättävän hyvin.
Perjantai 1.12
Vastahakoinen sulhanen. Jan kihlautuu Shawnin kanssa hieman omalaatuisen kosinnan jälkeen.
Tossa olis jtn. Tossa ei kauheesti ollu ku en löytäny, mutta yritän viikonlopun tai viim. maanantain aikana laittaa parempia tulemaan jos silloin vaikka löytyisi!- beeta1
jossakin keskustelussa oli laitettu että jan uskottelee että shawn ja jan ovat kihloissa.
- patsy
Shawnin häkissä olosta ei koskaan tule julkista tietoa. Shawn pääsee häkistä varmaankin n. 2 - 3 kuukauden kuluttua. Tää on vaan mun arvio.
Shawn pääsee vapaaksi, mutta menettää muistinsa. Shawn muistaa kuitenkin Janin näyttämät videot Philipin ja Bellen lähentymisestä. Jan tulee kuvioihin ja uskottelee kaikille menneensä kihloihin Shawnin kanssa, Shawn uskoo Jania.- Nimetön
mun mielestä jan pitää shawnia vankina koko kesän...no eli siis kolme kuukautta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1115099Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744331619- 1951165
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk191084Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836