Onneksi uudessa autossa oli etuikkunassa lämmitettävä tuulilasin alaosa niin jää lasinpyyhkimet ehjäksi pakkasaamuina.
Onhan tätä uutuutta pitänyt kauan odottaa.
Avensiksessani tää oli vakiona.
Taitaa olla parasta A ryhmää.
Etulasin alaosan lämmitin
7
633
Vastaukset
- ford
9 vuotta vanhassa Mondeossa lämpiää koko tuulilasi ja peilit. AA
- mutta
Rahalla saa ja hevosella pääsee.
ei niitä vakiona niissä oo..
- sepe.
johan se aven tuulilasin alaosan lämmityksen nerokkuus on mastakuusmiehiä syöny rotan lailla jo vuodesta 2003.
- TopiTopi
liikkuvia repukoita:)
- siihen saa
edes lämmitettävää tuulilasia? Taitaa olla b-luokan auto.
Omassa autossani on Eberi. Esiteltiin jo W126-korimallin Mersussa 80-luvun alussa.
On se hyvä, että japsi tekee näitä mullistavia keksintöjä ja kehittää koko autoilua. Japsit lehti-ilmoittelussaan kertovat keksineensä 3-, 4- ja 5-venttiilimottorit (keksitty Euroopassa 1890-luvulla eli 110 vuotta sitten) tai turboahtimet (keksitty Euroopassa 1880-luvulla).
Mutta kun tuulipukukansa ei tiedä, niin tojotan mainos menee täysillä läpi ja "vahvistaa" japsien mainetta "edelläkävijöinä".
Master Eq- BiiSt
Ainaski Ford Sierra merkkisissä kärryissä on ollut 88-89 vuodesta alkaen lämmitettävä tuulilasi ja peilt..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898216
- 916312
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586223Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344791- 443274
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572852- 442809
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482760- 492740