Etelä Suomessa on maan kierroimat ihmiset!!!!!!!!!!!!
Ei savolaiset
2
412
Vastaukset
- Kiero
Pitää paikkansa vaikka ite oonkin.Muuten tässä elämässä ei pärjää pitää olla tarpeeks kiero kaikkia kohtaan
- _Valentina_
Pahoittelen puolestni että olet törmännyt KIEROIHIN Savolaisiin.Itse muutin Savosta Hämeeseen,jossa kuulama ihmiset ovat hitaita.Nyt vuoden asuneena,en ole törmännyt sen hitaampaan ihmisiin kuin Savossa.Mitä Savolaisten kieroiluun tulee,uskosin näitä"luonnetyyppejä löytyvän KOKO Suomen maasta.Näin pieni maa kuin Suomi on,mahtuuhan meitä.Itse ajattelen maakunnasta riippuen,että elää ennakkoluulottamasti,ja usko pois,sitä mitä annat itsestäsi muille,saat samalla tavalla takasin.Et ehkä heti,mutta se päivä on edessäsi."Uskomukset savolaisista,pohjalaisista jne..Siellä asuu ihmisiä,joilla on oma persoona,itse en ihmisten yleitämiseen lähde,kuten sanoin jokainen on oma persoona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591