huomenta kaikille - ja totean, että ei ole palstateknisiä ongelmiakaan näemmä ollut (=lyhyemmin: ei ole tökkinyt).
Mutta mutta: tälle palstalle pitäisi saada ns. tärinää perseeseen, hyvä juhlaväki! Pyöröovet ovat edelleenkin käytössä - ei niitä olekaan vaihdettu tavallisiin, vaikka taannoin niin väitinkin....
Vai onko ilmassa tosiaankin "tyyntä myrskyn edellä"? Ken elää, hän näkee....
T. MM.
P.S. Yksi kissoistani kiinnostui Nokialaisen laturista siinä määrin, että teki siitä käyttökelvottoman. Ostin uuden (19€), mutta ei se oikein suomalaiselta tunnu: "Made in China"....
Toivotan taas -
8
736
Vastaukset
- aina kun
vai sinusta se laturi on outo.
- nyyperi
Tärisin Hämeenlinnaassa poikani Santtu syntyi silloin ja minä olin intissä
- Kylli.Kyllä
kaikille taas tasapuolisesti.
Vai tyyntä myrskyn edellä? Hmmmmm.... mitäs koirankonnuuksia keksittäis?
Kissalanpojat kissajahdissa....päivän lehdessä oli uutinen, jossa poliisi oli huolissaan kissan- ja koirankarvoista tehdyistä pehmoleluista.
Made in China, I presume. - hurjahilda
Olen pahoillani.
Onneksi kerkesit poistamaan sen.olin jo itse poistamassa.
Loukkasin sinua.Anna Anteeksi!!! - SolaQuussa
olis pyöröovet asiaa..Sais vahimestari karusellin ja me päästäs rauhassa naatiskeleman kylttyyrista;)
Kissan pusuihin on suloista herätä..huomenta:)) - S-Y
Nyt seon tehty,nimittäin virittelin sinisiä pieniä valoja pensaisiin ja kissani meinasi purra johdot poikki leikkiesään :))) hieman valoa tähän pimeyteen!
- HL.Mance
tosiaankaan eilen tökötellyt tämä sivusto lainkaan..Hmmmm,tyyntä myrskyn edellä.(pitää koputtaa puuta kuitenkin,eli päätä)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie766775Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346503Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806292Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644092Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532492Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62399Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant462138Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1381501- 141462
- 1961212