huomenta kaikille - ja totean, että ei ole palstateknisiä ongelmiakaan näemmä ollut (=lyhyemmin: ei ole tökkinyt).
Mutta mutta: tälle palstalle pitäisi saada ns. tärinää perseeseen, hyvä juhlaväki! Pyöröovet ovat edelleenkin käytössä - ei niitä olekaan vaihdettu tavallisiin, vaikka taannoin niin väitinkin....
Vai onko ilmassa tosiaankin "tyyntä myrskyn edellä"? Ken elää, hän näkee....
T. MM.
P.S. Yksi kissoistani kiinnostui Nokialaisen laturista siinä määrin, että teki siitä käyttökelvottoman. Ostin uuden (19€), mutta ei se oikein suomalaiselta tunnu: "Made in China"....
Toivotan taas -
8
719
Vastaukset
- aina kun
vai sinusta se laturi on outo.
- nyyperi
Tärisin Hämeenlinnaassa poikani Santtu syntyi silloin ja minä olin intissä
- Kylli.Kyllä
kaikille taas tasapuolisesti.
Vai tyyntä myrskyn edellä? Hmmmmm.... mitäs koirankonnuuksia keksittäis?
Kissalanpojat kissajahdissa....päivän lehdessä oli uutinen, jossa poliisi oli huolissaan kissan- ja koirankarvoista tehdyistä pehmoleluista.
Made in China, I presume. - hurjahilda
Olen pahoillani.
Onneksi kerkesit poistamaan sen.olin jo itse poistamassa.
Loukkasin sinua.Anna Anteeksi!!! - SolaQuussa
olis pyöröovet asiaa..Sais vahimestari karusellin ja me päästäs rauhassa naatiskeleman kylttyyrista;)
Kissan pusuihin on suloista herätä..huomenta:)) - S-Y
Nyt seon tehty,nimittäin virittelin sinisiä pieniä valoja pensaisiin ja kissani meinasi purra johdot poikki leikkiesään :))) hieman valoa tähän pimeyteen!
- HL.Mance
tosiaankaan eilen tökötellyt tämä sivusto lainkaan..Hmmmm,tyyntä myrskyn edellä.(pitää koputtaa puuta kuitenkin,eli päätä)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022346- 1201923
- 921509
- 1381459
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221160Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511097
- 381042