Tuli käytyä kattoo lahen pelikaanien ottelu ja täytyy sanoa että tämä lahen jäähalli on kyllä surkein mitä oon liigassa nähnyt! ensinnäkin todella typerä katsomoratkaisu tehdä hallista toispuoleinen, jolloin katsomot nousee niin ylös ettei ylhäältä näe enää mitään.
Muutenkin katsomot oli todella halvan oloiset lähinnä vanerista! Kaiken kruunasi idioottimainen faniryhmä joka koostui pelkästään typeriä laulumuunnoksia hoilaavista teineistä! Myötähäpeä heitä kohtaan oli merkittävä!
vielä kun lisätään että joukkue on tasoltaan heikko, lähinnä entisistä mestis-pelaajista koostuva porukka, niin eipä mee lahtelaisil kummoisesti!
ISKU-"areena"
noojo
1
417
Vastaukset
- jursinow
en tiiä miten muualla mutta kyllä mä meen peliin KATSOMAAN peliä enkä hallin seiniä ja tunnelma on kiinni pelistä että tuskin olet kovinkaan kykenevä sanomaan siitä mitään yhden pelin vankalla kokemuksella lahden kiekkokulttuurista siitä olen samaa mieltä että faniryhmän laulut ei ehkä ole kaikkein parhaimpia mutta tuskin sinulla oli kyseisessä ottelussa omaa suosikki joukkuetta tai sitten se sai turpaansa niinkun niin moni muukin tällä kaudella jos minulta kysytään niin olet todennäköisesti hifk fani pelicans 10 hifk 1 ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865