Hei!
Minulla on ollut 8 vuoden ajan säännöllistä aivastelua päivittäin. Aivastelen monta kertaa päivässää; Aivastelu jaksot tulevat aamuisin, iltapäivällä sekä illalla, lähes kellon tarkasti, sekä aina kun herään, yöllä sekä aamulla.
Aivastelen tällöin aina usean aivastuksen sarjan sekä silmäni muuttuvat punaisiksi ja nenä alkaa vuotaa.
Aivastusjaksojen välissä ei ole mitään ongelmia.
Nyt tänä syksynä olen huomannut yhden flunssan jälkeen että yskin myös useammin, varsinkin aamuisin. Kurkun päässä tuntuu tällöin kutittavan.
Allergia lääkekään (en syö säännöllisesti, ehkä kerran kuussa) ei tehoa enää yhtä hyvin (kestine).
Aivastelut eivät jätä rauhaan missään, kylässä, mökillä, matkoilla, töissä. Kotona lieventyy kunnon siivoamisen jälkeen, mutta ei kylässä, jossa olisi vaikka kuinka siistiä.
Kissoja minulla on ollut myös tuon 8v, välissä tosin oli parin vuoden tauko. Epäilen tämän kaiken aiheuttajiksi kissoja, vaikka kissattomissa paikoissa aivastelen samalla tavalla. Allergiatesteissä ei ole kissalle herkistymistä.
Miten allergia etenee astmaksi? Onko muilla tälläistä säännöllistä aivastelua?
Allergia astmaksi?
???
1
373
Vastaukset
- oxis
Aivastelu ei kuulu astmaoireisiin, yleisin alkavan astman oire lienee jatkuva aamuöinen heräily sitkeisiin yskänkohtauksiin sekä hengenahdistus rasituksen yhteydessä.
Jonkinlainen vasomotorinen nuha voisi olla näin säännöllisten aivastuskohtausten taustalla: se liittyy esim. valoon tai lämpötilaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264721- 162246
- 1942099
- 1071476
- 801389
- 74992
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57977IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2919Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59766