käydä hermoille!!!!!!! se aivan haukkuu muitten aiheita ja laittaa keskusteluihin mitä sattuu vastaukseks!!!!!
päivien viemää alkaa
10
523
Vastaukset
- päivien viemää
se on sun ongelmas,minä vastaan ihan selvästi omapa on vikansa elleivät älyä,perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- pindy
minusta päivien viemää ei kyllä yhtään käy hermoille!
- päivien viemää
oikeesti lopettakaa jo toi haukkuminen mua moititaan koko ajan koulussakin,LOPETTAKAA ÄLKÄÄKÄ VARASTAKO TOISTEN NIMIMERKKEJÄ!!!!
- rekisteröidä
päivien viemää kirjoitti:
oikeesti lopettakaa jo toi haukkuminen mua moititaan koko ajan koulussakin,LOPETTAKAA ÄLKÄÄKÄ VARASTAKO TOISTEN NIMIMERKKEJÄ!!!!
nimimerkkisi ettei näin pääsisi tapahtumaan.
- Roo.sa
rekisteröidä kirjoitti:
nimimerkkisi ettei näin pääsisi tapahtumaan.
että sanoa että nimierkkisi olisi omasi koska et ole rekisteröityny :/
Kannattaa rekisteröityä!
- :mari:
- :mari:
joo luin taas ton tekstin väärin :D luulin et se ohjelma rupee käymää hermoille :D joo mustakin on tyhmää se jos kusetetaan kaike.. eip oo mun asia..
- _._._
...sinä oot toisia haukkumaan???? Se on TYPERÄÄ!!!! Sitä paitsi päivien viemää ei käy ollenkaan hermoille ja jos susta käy, niin voit pitää mölyt mahassas!
- pläää21
päivien viemää on kyl ärsyttävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423344- 361934
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?291678- 161497
- 231478
- 241367
- 91351
- 141187
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781075- 221072