Salkkaria kurkun täydeltä

Jermuxi

Sain Salkkari-myrkytyksen...Tein tieteellistä koetta ja pistin panokseksi itseni...
Avasin televitsuunin ja sieltä se alkoi, Salkkareiden 1276 jakso...(Tai jotain sellaista)
En ollutkaan ennen moista tehnyt, mutta saunakaljan rohkaisemana uskalsin tehdä jotain tosi SUOMALAISTA ja siksi siis itsensä kituuttamista televitsuunin kera...
Tsiisus, jo ensimmäiset minuutit saivat kätet vapisemaan ja tuskanhien nousemaan ohimoille...Olo oli kuin saunomisen ennätysyrityksessä.
15 Minitsiä sitä rääkkiä kestin ja sen jälkeen oli pakko luovuttaa...Tiedän, tiedän...On häpeällistä todeta tämä, mutta en kestänyt enempää.
Liittykää hiljaiseen rukoukseen niiden sielujen puolesta, jotka ovat pistäneet elämästään peliin noin 1300 jaksoa, eli kaikkine valmisteluineen noin 1300 tuntia. Hallelujaa.
Ainiin, terveeee kaikillen. Elossa ollaan aineskin vielä ja Suomikin tuntui kivalta paikalta välillä. Olkaahan kiltisti siellä.

24

1148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yopollo

      Kyllä vartti Salkkareita vastaa teholtaan suunnilleen sitä polonium-annosta mihin Litvinenko kaatui. Toivottavasti löysit jonkin sopivan vastamyrkyn.

      • Jermuxi

        eli sitä salminaakki-kossuva. Normaalisti en väkeviä juo, mutta paha oli nujerrettava pahalla.
        Mitäs Jou mään pollolle kuuluupi? Onkos kaikki ok?


      • yopollo
        Jermuxi kirjoitti:

        eli sitä salminaakki-kossuva. Normaalisti en väkeviä juo, mutta paha oli nujerrettava pahalla.
        Mitäs Jou mään pollolle kuuluupi? Onkos kaikki ok?

        Rauhallista täällä, kunhan pitää silmät ja korvat auki median varalta.


      • Jermuxi
        yopollo kirjoitti:

        Rauhallista täällä, kunhan pitää silmät ja korvat auki median varalta.

        Mietitään ihan oikeasti, onko noilla telkkarin pig-rothereilla katu-uskottavuutta elämän realiteettien ja arjen kohtaamisessa?


      • yopollo
        Jermuxi kirjoitti:

        Mietitään ihan oikeasti, onko noilla telkkarin pig-rothereilla katu-uskottavuutta elämän realiteettien ja arjen kohtaamisessa?

        Meillä ei niitä katso edes tytär ja se sentään yrittää katsella Salkkareita ainakin silloin kun olen muualla.


    • Morjens Jermu!

      Juuri äskettäin ihmeteltiin,oletko jättänyt sormesi T55:n lataajanluukun väliin, kun ei ukkoa näy.

      • Jermuxi

        Äääh mulla sellaista. Hoitelin asioita kuntoon, kun oli kerääntynyt kaikenlaista...Sanotaanko näin, että piti käydä omin silmin kattomassa, että mitä on tapahtunut, niin sitten saapi rauhan...Tää ei sitten liittynyt noihin salkkareihin, vaikkakin samalla reissulla tämän myrkytystestin teinkin. Kjäh!


    • kahjovaakutin

      ajattelin jo että olet löytänyt live-elämän. Huh huh, kauhia ajatus. Olen nähnyt salkkareista tasan yhden jakson, ja se riitti. Varmaan ihan mielenkiintoista, mutta olen sitä mieltä että tämä uusi sukupolvi ei osaa näytellä. KUKAAN ei livessä painota sanoja tuolla tavalla, ei kukaan. Sellainen näytteleminen pilaa hyvänkin juonen, mitä Salkkareissa ei tosin ole.

      Missä olet luurannut? Luulin jo että sinusta on tehty suolapatsas Sikurin ravinteliin, vähän samaan tapaan kuin Raamatussa se yksi jysäytettiin.

      • Jermuxi

        kun jään päälle alkoi sataa vettä..Kaamee kapula.
        Luultavasti itsekkin painottaisin sanoja tuollaisessa sarjassa. Sanat voisivat olla vaikkapa..Salkkarit SUCK'S ja syvältä. (Painotus sanalla Suck's).
        Suomessa luurasin hetken aikaa ja tietokonetta ei olluna lähelläkään...Paitsi auton tietokone, joka ei tykännyt kylmästä ja kosteesta. Kosteus suck's tieturin mielestä katos.
        Suolapatsas...Ootten lukeneet liikaa seiskaa ja jotain humpuukilehteä. Hah!


    • Kiva ku sinustakin vielä kuulee....Älä sä muuten yhtään mitään salkkareita kato...kukkua koko sarja...
      Mä ite oon koukussa BB:hen..aattele...;)

      • Ak:n lapio

        Brigitte Bardon oli aikoinaan aika koukku.


      • Ak:n lapio kirjoitti:

        Brigitte Bardon oli aikoinaan aika koukku.

        Punastuen myönnän,että tarkoitin BigBrotheria..:¤


      • Ak:n lapio
        mii-su kirjoitti:

        Punastuen myönnän,että tarkoitin BigBrotheria..:¤

        Ainoastaan Big Mac-hampurilaisen.


      • Jermuxi

        En mä katselekkaan ton enenpää. Noita Pig rothereita en sitten ollenkaan. Mietis nyt vähän...Hah!


      • Jermuxi kirjoitti:

        En mä katselekkaan ton enenpää. Noita Pig rothereita en sitten ollenkaan. Mietis nyt vähän...Hah!

        Se on hyvä ohjelma...tai oli....:)) Jermuliini ei nyt oikeen ymmärrä hyvän päälle..;)


    • norMix evk

      olen valinnut sinulle huomiseksi seuraavat ohjelmat:

      9.10 Voittopotti (Mtv3)
      10.10 Ostoskanava (Mtv3)
      10.45 Rahalinko (SubTV)

      Jos nuo kestät katsot alusta loppuun kuin mies, niin nostan olematonta hattuani tosi korkealle!

      • kiusanhenkinen

        ovat. Onneksi en ole kuullutkaan.
        Uskon että mies vois noita ohjelmia kestää kuin mies,
        mutta nainen ei niitä kestäis kuin nainen.

        Ei tainnut se live-elämä kauenpaa kiinnostaa :)


      • norMix evk
        kiusanhenkinen kirjoitti:

        ovat. Onneksi en ole kuullutkaan.
        Uskon että mies vois noita ohjelmia kestää kuin mies,
        mutta nainen ei niitä kestäis kuin nainen.

        Ei tainnut se live-elämä kauenpaa kiinnostaa :)

        iskee muuten pahat nettivieroitusoireet. Muutenkin live tuntuu olevan tällähetkellä rasittavaa. Jokapaikassa on alkanut soimaan pimpelipompeli musiikki, kansa ryntäilee hullunlailla ostamaan jonninjoutavaa krääsää, ravintolat on täynnä kaikenmaailman sikailijaa, joet tulvi ja rapa lentää. Oma kotipääte kullan kallis!

        Niin noi ohjelmat. Viimeksimainitusta pahapastilli antoi elävän kuvauksen:


        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=4500000000001279&posting=22000000020969868

        Maikkari voittopotti on samanlainen ja ostosTV mainostajien pitkitetty aivopesuohjelma. Että siitä vaan koittamaan, kestätkö katsoa kaikki putkeen :))


      • yxtypy
        norMix evk kirjoitti:

        iskee muuten pahat nettivieroitusoireet. Muutenkin live tuntuu olevan tällähetkellä rasittavaa. Jokapaikassa on alkanut soimaan pimpelipompeli musiikki, kansa ryntäilee hullunlailla ostamaan jonninjoutavaa krääsää, ravintolat on täynnä kaikenmaailman sikailijaa, joet tulvi ja rapa lentää. Oma kotipääte kullan kallis!

        Niin noi ohjelmat. Viimeksimainitusta pahapastilli antoi elävän kuvauksen:


        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=4500000000001279&posting=22000000020969868

        Maikkari voittopotti on samanlainen ja ostosTV mainostajien pitkitetty aivopesuohjelma. Että siitä vaan koittamaan, kestätkö katsoa kaikki putkeen :))

        ehtipäs nauramaan tälle päivällekin kunnolla :=)))
        Aika hyvin pastilli oli kuvaillut tilanteen. Melkein alkoi itsekin kiihtymään jo pelkästä lukemisesta.
        Kerran olen itsekin erehtynyt soittamaan tuollaiseen numeroon, mutta se jäi siihen kertaan.


        Kyllä itsekin mieluummin istun näin joulun alla ennemmin vaikkapa päätteellä, kuin lähden viihteelle.
        Kauppoihin meno kammoksuttaa myös. Silmä pyöreinä saa katsella sitä jouluhysteriaa, joka näyttäis vaan pahenevan vuosi vuodelta :=((
        Yksi pikkujoulu olis, mutta käyn vain syömässä, ja kipin kapin kotiin.


    • SikurLiina

      ..ensimmäisenä haukkua suomalaisten ikiommaa kauniit/rohkeet sarjaa:)))

      Ajatteleppas nyt! Sentään ihmiset tätä sarjaa katsoessaan välttyvät sen aikaa muuta pahuutta harjoittamasta. Tuo tuntimäärä voi olla kokonaisuudessaan erittäin varteenotettava. Sinä aikana istutaan kiltisti tapittamassa ruutua----että silleen!

      Tervetulemas väliin tänne sataiseen Suomeen:-)

    • BB-koukku

      Big Briother, nimittäin finaali on ens perjantaina ja sitten se arki taas alkaa:( On ollut mukava poikkeilla BB:n keskustelusivulla katsomassa miten BB-talo makaa. *Miettii mihin jäis seuraavaksi koukkuun*

    • Rocellii

      Sun elämästäsi

      :) hah ja hah

      • Jermuxi

        No, sun elämästä riitti 15 sekkaa ja taatusti ei kukaan etes tirkistellyt...Buaahhhaahahhahahhaaa!


      • Rocellii
        Jermuxi kirjoitti:

        No, sun elämästä riitti 15 sekkaa ja taatusti ei kukaan etes tirkistellyt...Buaahhhaahahhahahhaaa!

        että viettisi tuli tyydytetyksi ..vai? ;DDDDDDDDD


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe