Tiesikö Jumala jo maailman alusta asti

meistä

kaiken? Entä tiesikö hän Hitleristä ja Staalinista, Idi Amidista ? Tässä osoitteessa väitetään, että kyllä tiesi. Tietää jopa senkin kuinka oma valintasi
ja tekojesi mukaan olet tuomiolla. Ilman Jeesusta. Ilman toivoa. Ratkaisu valta on sinun, Mitä teet Jeesukselle? jopa raamatussa. Tämän koodin mukaan näyttäisi olevan todella niin, että Jumala on Tietoinen jo etukäteen kaikki asiat. Joten Ennaltatietäminen on todellisuutta Jumalallemme.
Ällistyttävä 'Raamattukoodi'.
Basker  21.11.2006 klo 20.46
Ns. 'Raamattukoodi' on hämmentänyt kristikuntaa jo vuosia:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Raamattukoodi
Monet profetiaintoilijat luottavat siihen, onhan se juutalaisen keksimä. 'Raamattukoodi' paljastaa mm. tällaista, maailmansota 2006:
http://www.exodus2006.com/3code.htm
(Eph 1:3-14) Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa, niin kuin hän ennen maailman perustamista oli hänessä valinnut meidät olemaan pyhät ja nuhteettomat hänen edessään, rakkaudessa, edeltäpäin määräten meidät lapseuteen, hänen yhteyteensä Jeesuksen Kristuksen kautta, hänen oman tahtonsa mielisuosion mukaan, sen armonsa kirkkauden kiitokseksi, minkä hän on lahjoittanut meille siinä rakastetussa, jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan. Tätä armoa hän on ylenpalttisesti antanut meille kaikkinaiseksi viisaudeksi ja ymmärrykseksi, tehden meille tiettäväksi sen tahtonsa salaisuuden, että hän, päätöksensä mukaan, jonka hän oli nähnyt hyväksi itsessään tehdä - siitä armotaloudesta, minkä hän aikojen täyttyessä aikoi toteuttaa, - oli yhdistävä Kristuksessa yhdeksi kaikki, mitä on taivaissa ja mitä on maan päällä. --> Hänessä me myös olemme saaneet perintöosan, ollen siihen edeltämäärätyt hänen aivoituksensa mukaan, hänen, joka vaikuttaa kaikki oman tahtonsa päättämän mukaan,

20

826

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Jesuiitoilta

Kun vainoaa omaa papistoaankin. Näyttää olevan vainottujen listalla- Kirkkoherra Markku Koiviston lisäksi. Patmos ry:n johtaja Leo Meller. Kirkkoherra Petri Hiltunen listalla löytyy varmasti muitakin.
        Kirkko ilmeisesti ottanut itselleen Jumalalle kuuluvan roolin.

• love and sleaping

• yli 50
        love and sleaping kirjoitti:

http://www.google.fi/search?hl=fi&q=priest charged with rape&btnG=Google-haku&meta=

kertaa enkä siinä ole valhetta löytänyt. Luen sitä joka päivä 7- 8 lukua päivässä.Se on elävää sanaa niille jotka uskovat. Todella ihana Kirja jossa Jumala Henkilökohtaisesti kertoo Poikansa Jeesuksen
        kautta mitä minun rauhaani kuuluu. Siellä sanotaan autuaiksi niitä jotka lukevat ja ojentautuvat sen ohjeiden mukaisesti. Jumalan sana --> Jeesus on voimallinen joka lävistää ja paljastaa olemuksesi salatuimpaan asti. Siunausta ja kaikkea hyvää sinulle.

• vajavainen

vajavaisia, kuten edellinen toi tämän paljastuksen. Jeesus on meidän synnitön uhrimme, siihen panemme toivomme.

Raamattu sanoo ihmisestä, ei yhtään hyvää.. !

• Höh?

Jos sinä et ole löytänyt Raamatusta valhetta, mitä se todistaa? Sen että olet sokea. Vedenpaisumuskin on selvästi kopioitu aiemmasta Gilgames-eepoksesta eivätkä sen tapahtumat voi mitenkään olla totta, vaikka sadut olisivat jonkin tositapahtuman (tulva) pohjalta sepitettyjä.

• Höh?

Tarkoitin viestini nimimerkille "yli 50".

• koska...

Kaikki kansat polveutuvat nyt Nooasta ja hänen lapsistaan. Muuten Jumala vain istui valtaistuimelle ja vedenpaisumus tuli.
        (1Ms 6:5-14) Mutta kun Herra näki, että ihmisten pahuus oli suuri maan päällä ja että kaikki heidän sydämensä aivoitukset ja ajatukset olivat kaiken aikaa ainoastaan pahat, niin Herra katui tehneensä ihmiset maan päälle, ja hän tuli murheelliseksi sydämessänsä. Ja Herra sanoi: "Minä hävitän maan päältä ihmiset, jotka minä loin, sekä ihmiset että karjan, matelijat ja taivaan linnut; sillä minä kadun ne tehneeni".--> Mutta Nooa sai armon Herran silmien edessä. Tämä on kertomus Nooan suvusta. Nooa oli aikalaistensa keskuudessa hurskas ja nuhteeton mies ja vaelsi Jumalan yhteydessä. (täältä löydät esi-isiesi juuret.) Ja Nooalle syntyi kolme poikaa, Seem, Haam ja Jaafet.--> Mutta maa turmeltui Jumalan edessä, ja maa tuli täyteen väkivaltaa. Niin Jumala näki, että maa oli turmeltunut; sillä kaikki liha oli turmellut vaelluksensa maan päällä. Silloin Jumala sanoi Nooalle: "Minä olen päättänyt tehdä lopun kaikesta lihasta, sillä maa on heidän tähtensä täynnä väkivaltaa; katso, minä hävitän heidät ynnä maan.
        Tee itsellesi arkki honkapuista, rakenna arkki täyteen kammioita, ja tervaa se sisältä ja ulkoa.
        Nyt kaikki Jumalan todelliset lapset polveutuvat. Ei suinkaan Nooasta Eikä Aadamista. Vaan Jeesuksen tuoman Ristin veren kautta. Jumalan Karitsan veri riittää puhdistamaan meidät kaikesta vääryydestä.

• Sademies 5006:des
        koska... kirjoitti:

Kaikki kansat polveutuvat nyt Nooasta ja hänen lapsistaan. Muuten Jumala vain istui valtaistuimelle ja vedenpaisumus tuli.
        (1Ms 6:5-14) Mutta kun Herra näki, että ihmisten pahuus oli suuri maan päällä ja että kaikki heidän sydämensä aivoitukset ja ajatukset olivat kaiken aikaa ainoastaan pahat, niin Herra katui tehneensä ihmiset maan päälle, ja hän tuli murheelliseksi sydämessänsä. Ja Herra sanoi: "Minä hävitän maan päältä ihmiset, jotka minä loin, sekä ihmiset että karjan, matelijat ja taivaan linnut; sillä minä kadun ne tehneeni".--> Mutta Nooa sai armon Herran silmien edessä. Tämä on kertomus Nooan suvusta. Nooa oli aikalaistensa keskuudessa hurskas ja nuhteeton mies ja vaelsi Jumalan yhteydessä. (täältä löydät esi-isiesi juuret.) Ja Nooalle syntyi kolme poikaa, Seem, Haam ja Jaafet.--> Mutta maa turmeltui Jumalan edessä, ja maa tuli täyteen väkivaltaa. Niin Jumala näki, että maa oli turmeltunut; sillä kaikki liha oli turmellut vaelluksensa maan päällä. Silloin Jumala sanoi Nooalle: "Minä olen päättänyt tehdä lopun kaikesta lihasta, sillä maa on heidän tähtensä täynnä väkivaltaa; katso, minä hävitän heidät ynnä maan.
        Tee itsellesi arkki honkapuista, rakenna arkki täyteen kammioita, ja tervaa se sisältä ja ulkoa.
        Nyt kaikki Jumalan todelliset lapset polveutuvat. Ei suinkaan Nooasta Eikä Aadamista. Vaan Jeesuksen tuoman Ristin veren kautta. Jumalan Karitsan veri riittää puhdistamaan meidät kaikesta vääryydestä.

Miten olikaan tämän asian todellinen laita. Mielestäni, ainakaan taphtuma-aikoihin kirjoitetut tekstit, eivät mainitse Nooan saarnanneen itse vedenpaisumuksesta, vaikka muuten varmaan saarnasikin.
        Miten lie sitten myöhempien kirjoitusten laita, onko niissäkään mainittu em.asiasta.

• Ennätys sekin
        Sademies 5006:des kirjoitti:

Miten olikaan tämän asian todellinen laita. Mielestäni, ainakaan taphtuma-aikoihin kirjoitetut tekstit, eivät mainitse Nooan saarnanneen itse vedenpaisumuksesta, vaikka muuten varmaan saarnasikin.
        Miten lie sitten myöhempien kirjoitusten laita, onko niissäkään mainittu em.asiasta.

(2Pt 2:5) Eikä hän säästänyt muinaista maailmaa,--> vaikka varjelikin Nooan, vanhurskauden saarnaajan,

• sademies 5006:des
        Ennätys sekin kirjoitti:

(2Pt 2:5) Eikä hän säästänyt muinaista maailmaa,--> vaikka varjelikin Nooan, vanhurskauden saarnaajan,

>"(2Pt 2:5) Eikä hän säästänyt muinaista maailmaa,--> vaikka varjelikin Nooan, vanhurskauden saarnaajan,

• kesti
        sademies 5006:des kirjoitti:

>"(2Pt 2:5) Eikä hän säästänyt muinaista maailmaa,--> vaikka varjelikin Nooan, vanhurskauden saarnaajan,

120 vuotta ja kokoajan ihmiset kyselivät miksi ihmeessä teet autolauttaa keskelle mannerta. Yleinen jutunaihe oli tuo Nooan rakennus hanke. Jeesus sanoi suunnilleen näin: Niin kuin oli nooan päivinä niin on myös Ihmisen Pojan päivänä olevan. Samalla lailla kuin nytkin ihmiset elävät. Samoin he elivät Nooan aikoina.
        (Mat 24:37-40) Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva. Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin, eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.

• Sademies 5006:des
        kesti kirjoitti:

120 vuotta ja kokoajan ihmiset kyselivät miksi ihmeessä teet autolauttaa keskelle mannerta. Yleinen jutunaihe oli tuo Nooan rakennus hanke. Jeesus sanoi suunnilleen näin: Niin kuin oli nooan päivinä niin on myös Ihmisen Pojan päivänä olevan. Samalla lailla kuin nytkin ihmiset elävät. Samoin he elivät Nooan aikoina.
        (Mat 24:37-40) Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva. Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin, eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.

>120 vuotta ja kokoajan ihmiset kyselivät miksi ihmeessä teet autolauttaa keskelle mannerta. Yleinen jutunaihe oli tuo Nooan rakennus hanke.<

Mistä em. tieto on peräisin?

>Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin, eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki;

Huomaatteko!
        "eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki;

• halua...
        Sademies 5006:des kirjoitti:

>120 vuotta ja kokoajan ihmiset kyselivät miksi ihmeessä teet autolauttaa keskelle mannerta. Yleinen jutunaihe oli tuo Nooan rakennus hanke.<

Mistä em. tieto on peräisin?

>Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin, eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki;

Huomaatteko!
        "eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki;

ottaa asioista selvää. Ihmisillä ei ollut aikaa kuunnella (1Ms 6:6-7) niin Herra katui tehneensä ihmiset maan päälle, ja hän tuli murheelliseksi sydämessänsä. Ja Herra sanoi: "Minä hävitän maan päältä ihmiset, jotka minä loin, sekä ihmiset että karjan, matelijat ja taivaan linnut; sillä minä kadun ne tehneeni".Nooan saarnaa tulevasta tuhosta kun piti niin kuin tänäkin aikana jopa papiston homoilla ja piispan naida pyhäkkö papitarta sakastissa. Varmasti Nooan aikana. Tilanne muistutti juuri nyt elettävää aikaa. Tuho ja tuomio tulee yllätyksenä sille, joka ei ollut, tai ei ole valmis. Jeesus sanoi; että uskovalle juopoillekin, hän tulee yllättäen ja (olikohan niin) että hän hakkaa hänet kappaleiksi ja heittää paikkaan missä on itku ja hammasten kiristys. Sen vuoksi on hyvin tärkeää olla valmis sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä jolloin Ihmisen Poika tulee. Jeesuksen tulemus tapahtuu yllättäen
        (1Ms 6:14-17) Tee itsellesi arkki honkapuista, rakenna arkki täyteen kammioita, ja tervaa se sisältä ja ulkoa. Ja näin on sinun se rakennettava: kolmesataa kyynärää olkoon arkin pituus, viisikymmentä kyynärää sen leveys ja kolmekymmentä kyynärää sen korkeus. Tee arkkiin valoaukko, ja tee se kyynärän korkuiseksi, ja sijoita arkin ovi sen kylkeen; rakenna siihen kolme kerrosta, alimmainen, keskimmäinen ja ylimmäinen.---> Sillä katso, minä annan vedenpaisumuksen tulla yli maan hävittämään taivaan alta kaiken lihan, kaiken, jossa on elämän henki; kaikki, mikä on maan päällä, on hukkuva.

• Höh?
        koska... kirjoitti:

Täällä on poissaollessani jatkettu tuon sadun käsittelyä.

Väität että se on jokaisen kansan eepoksessa. Ei muuten ole, vaikka se yleinen onkin tuolla alueella. Tuolla on saattanut jokin iso tulva olla, jota sitten on ajan myötä liioiteltu. Rakensi arkkia vieläpä 120 vuotta... Joo...

Jo puhtaan tieteellisesti kertomus koko maapallon kattavasta tulvasta lähihistoriassa on täysin mahdoton.

Tämä on uskontojen uhreja käsittelevä palsta, joten aihe ei oikein kuuluisi tänne vaan jonnekin muualle. No, tietenkin tuota satua totena pitävät ovat uhreja.

• huipuiltakin
        Höh? kirjoitti:

Täällä on poissaollessani jatkettu tuon sadun käsittelyä.

Väität että se on jokaisen kansan eepoksessa. Ei muuten ole, vaikka se yleinen onkin tuolla alueella. Tuolla on saattanut jokin iso tulva olla, jota sitten on ajan myötä liioiteltu. Rakensi arkkia vieläpä 120 vuotta... Joo...

Jo puhtaan tieteellisesti kertomus koko maapallon kattavasta tulvasta lähihistoriassa on täysin mahdoton.

Tämä on uskontojen uhreja käsittelevä palsta, joten aihe ei oikein kuuluisi tänne vaan jonnekin muualle. No, tietenkin tuota satua totena pitävät ovat uhreja.

on löytynyt kalojen fossiileja. Ilmeisesti meteoriitin törmäys maahan sai aikaan myös vuoristot. Siperian ikiroudassa on löytynyt mammutteja, jotka ovat jäätyneet kun tuoretta ruohoa on ollut vielä suussa. Tässä ei ole kysymys mistään tulvasta vaan täydellisestä tuhosta joka tapahtui Nooan aikana.

• Ruhama

On turhaa etsiä Raamatusta selitystä Jumalan kaikkivaltiuden ja kaikkitietävyyden ja oikeudenmukaisuuden ymmärtämiseksi. Sellaisen ymmärtäminen on ihmiselle on yhtä ongelmallista, kuin jos saviastia yrittäisi ymmärtää valajansa aivoituksia. Mahdoton. Ihmiselle ei ole luotu välineitä sellaisen ymmärtämiseen.

Mutta raamattu on sitä varten, että sieltä löytyy Sana, ilosanoma maailman Vapahtajasta, Jeesuksesta Kristuksesta, joka otti kontolleen pahat tekomme, korjasi vihollisuuden ihmisten ja Jumalan välillä. Nyt ei yksikään, joka Häneen uskoo, huku, vaan saa iankaikkisen elämän.

Me olemme sidotut aikaan, emmekä voi mitenkään tajuta meidän näkökulmastamme sitä, miten Luoja voi etukäteen tietää, olla kaikkivaltias ja silti sallia.

On paljon asioita, joita emme tiedä, emmekä voi tietääkään, vaikka kuinka miettisimme. On asioita, joita meidän ei tarvitsekaan tietää. Mutta me voimme uskoa. Meistä tulee niitä valituita, kun uskomme Häneen, joka on "se Valittu", josta raamattu puhuu. Hän on minun rakas poikani, se valittu, kuulkaa häntä, Isä Jumala on sanonut.

Usko pelastaa, ja usko tulee kuulemisesta, jonka vaikuttaa Kristuksen Sana.

Kristuksen Sana siis vaikuttaa sen kuulemisen, mistä tulee pelastava usko. Näin ollen on ehkä väärin sanoa, että ratkaisu oikeasti olisi meidän käsissämme. SANA sen uskon vaikuttaa, mikä pelastaa. Ja Sana tarkoittaa Kristusta, edestämme annettua sovintouhria. Siinä ei ole yhtään meidän omaa tekoamme.

• tokenet taikauskostasi ennen kuolemaasi.

Olet uskonnon uhri.

• http://www.religioustolerance.org/biblcode.htm

Tarpeeksi pitkästä tekstistä löytyy ihan mitä tahansa kun tarpeeksi kauan pyöritetään kirjaimia tietokoneen uumenissa. Esimerkiksi Tolstoin kirjoista löytyy ennustuksia siinä kuin Raamatustakin ja Raamatusta voidaan jopa kaivaa esiin myös Jumalaa pilkkaavia lauseita "raamattukoodiavaimen" avulla.

"The actual truth about the Bible codes was finally revealed by statistical analysis: they do not just exist in the Pentateuch; they are found everywhere. ELS codes are found with approximately equal frequency in the Book of Genesis, the Qur'an, Tolstoy's "War and Peace," or in any sufficiently long text written in any language"

• muistaakseni

raamatussa on näinkin sanottu. Mitä ihminen kylvää sitä hän myös niittää. Joka lihaan kylvää, se lihasta turmeluksen niittää. Mutta joka Henkeen kylvää se Hengestä iankaikkisen elämän niittää. Jumala ei salli vieläkään itseään pilkata. (ilm 5:12-15) ja he sanoivat suurella äänellä: "Karitsa, joka on teurastettu, on arvollinen saamaan voiman ja rikkauden ja viisauden ja väkevyyden ja kunnian ja kirkkauden ja ylistyksen". Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!" Ja ne neljä olentoa sanoivat: "Amen", ja vanhimmat lankesivat kasvoilleen ja kumartaen rukoilivat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1140
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      37
      957
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      47
      849
    4. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      73
      830
    5. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      167
      825
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      34
      774
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      741
    8. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      696
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      188
      693
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      137
      689
    Aihe