Fantasioistani

Minua suututtaa, että muutamat tuttavani nimittävät raiskausfantasioiksi sellaisia seksihaaveitani, joiden ei ole missään tapauksessa tarkoitus sisältää mitään raiskausta.

Lempifantasiassani vieras mies on johdattamassa nuorta naista piilopaikkaan. Matkalla hän alkaa hyväillä ja suudella naisen olkapäitä, mutta kun tämä koettaa riistäytyä irti, mies uhkaa häntä eräänlaisella köydellä. Myöhemmin sama fantasia päättyy yhdyntään, johon nainen ainakin osittain suostuu. Tätä haavekuvaa jotkut ovat sanoneet inhottavaksi raiskausfantasiaksi.

Ymmärrän kyllä, että kuristamisuhkaus - vaikkei mies aiokaan toteuttaa sitä - on monista naisista vastenmielinen etenkin, jos heitä itseään on ahdisteltu. Ongelma on siinä, että jotkut inhoavat yllä kuvattua olkapään suutelemista enemmän kuin köysiosuutta. Olkapään suuteleminen ei TODELLAKAAN ole raiskaamista eikä "kuvottavaa", vaikka onkin säädytöntä, ellei osapuolilla ole rakkaussuhdetta. Seksifantasioiden ei kuitenkaan tietääkseni tarvitse noudattaa moraalikoodeja.

Minulla on samoista henkilöistä myös sellaisia fantasioita, joissa mies uhkailee "ottavansa" naisen ja "käyttävänsä vähän voimaa". Ovatko nämä ehdottomasti raiskausfantasioita? Sanat ovat niissä tärkeämpiä kuin teot.

Muutama vuosi sitten haaveilin miehestä, joka käyttäytyi erittäin aggressiivisesti ja nautti käyttäessään sanaa "raiskata". Ei kuitenkaan ole yksiselitteistä, olivatko nämäkään pelkästään raiskausfantasioita, sillä minä todella halusin tuon miehen käyttäytyvän kuvaamallani tavalla.

4

1994

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellaista

ukaasia kukaan terve mies esittäisi. Kyllä kait rakasteluun tarvitaan molemminpuolinen tahto.

Tietty, mikäli itse haluat illan päätteeksi tulla " raiskatuksi " voisin sen tehdä, kun tiedän, että haluat sitä.

Pukisin ylleni naisten pikkarit ja yöpaidan. Pukisin Sinut seksikkäisiin vaatteisiin ( = rintsikat, sukkanauhaliivit ja mustat sukat ja läpikulutavat valkeat pikkarit ).

Sitoisin kätesi hellävaroen sänkyyn, samoin jalkasi levälleen ilman voimkeinoja.

Tulisin luoksesi rintojasi hivellen, liivien välistä nännejä suudellen ja imien. Samalla koettelisin jo pimppiäsi pikkareitten läpi.

Kun tuntisin, että pikkarisi kastuvat ja nännnisi kovettuvat, laskeutuisin alemmas, raottaisin pikkareitasi ja... aih. tekisin sen kielelläni ja sormillani. Vohkisit siinä avuttomana, mutta onnellisena.
      Kun olisit tullut täysillä. pyytäisin tulla "kylään". Luvan saatuani tunkeutuisin sisääsi pikkareitteni lahkeitten välistä.
      Valittaisit hetken, minä hihkuisin onnesta ja antaisin Sinulle kaikkeni.

Siis "väkisin", mutta sovussa ja hurjasti.

Toivoisin yhteydenottoasi. Meillä olisi kauhean kivaa. Tarkoitan ihanaa

• Minä vaan..

Vittu mitä neiteilyä. Kunnon väkisinottamisfantasiassa ei kysellä mitään lupia, sillähän pilataan naiselta koko fantasia.. Pää konepeltiin ja takaa sisään.

• kirjoittelisitko minulle
    • ---M31---

ainakin minusta hieman raiskausfantasioilta kuulostaa. Raiskaus on vaan sanana niin ruma ja vastenmielinen, että mieluummin sitä käyttäisi jotain "väkisin ottamista" tai muuta termiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8236
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      91
      6362
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6243
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4841
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      44
      3284
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2942
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2819
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2786
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2760
    Aihe