poikuus pois 14 v.

jäbä_92

mun poikuus läks pois 14 vuotiaana. olin yksis koti bileis ja en ees ollu humalassa. menin yhen tytön kaa vessaan ja siinä se eka kerta tuli. asento: tyttö istu vessanpöntöllä ja minä sen päällä. tehtiin sitä noin 15min. en ollu muistanu lukita ovea niin sieltä tuli tietysti mun hyvä kaveri. sit se otti valokuvan siit. en enään nussi vessassa ja jos nussin laitan oven lukkoon.

15

7277

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Big brother

Olin myös 14 ja kohteena oli mun 13 v sisko. Kunhan leikittiin sukuelimil ja tilanne karkas. Leikiit loppu muutaman kokeilun jälkeen kunnes taas alkoivat ollessani 18 v.
      Jatkuvat edelleen silloin tällöin ja nyt olen 20 v enkä näe tilanteessa mitään väärää. Sisarusten välinen seksi voidaan mun mielestä sallii ja se on vaan ahdas mielisten moraali joka estää asian.

Tuskin me ainoita ollaan ketä tällee tekee. En usko.

• YÖK

YÖK... Ei tulis mileenkään.. YÖK... ei mee kyllä teillä hyvin

• teillä
        YÖK kirjoitti:

YÖK... Ei tulis mileenkään.. YÖK... ei mee kyllä teillä hyvin

menee, kerrassaan loistavasti!
        Sitä vaan, ettei minulla ainakaan seisonut ennenkuin joskus 16 -vuotiaana. Mites sitten panet? Hyvältä se tumputus silti tuntui vaikka ei seisonutkaan. Tai siis tyynypano tai vastaava.

• omalla kohdalla

Minulla seisoi ekan kerran 18-vuotiaana.

On hienoa että täällä on noin nuoria pariskuntia.

Olen nykyään jo yli 30 ja erit. lahjakas ja kokemusta on kertynyt.

Tahtoisinkin auttaa kaikkia jotka kokeilevat ekaakertaa. Pieneltä pojalta imen kielelläni siemensyöksyn, jonka mässytän ja nielaisen. Heti tämän jälkeen on sitten hyvä pojan ottaa rakkansa pieni tyttö. On parempi, tiedän vankkaan kokemukseeni nojautuen.

Tätä ennen minä kullillani puhkaisen immenkalvon tytöltä ja rakastelen (teknisesti) spermat lapsinaisen vaginaan lapsimiehen katsoessa esimerkkiä vieressä.

Tämän kaiken on siis tapahduttava ekakerran yhteydessä. Eikä sen jälkeen. Mahd nuorena.

Kaikki yhteystietoja ilmoittamaan tänne!! Minulla on auto ja mahdollinen paikka löytyy pitäjän Hötellista tai kotoani Tampereelta, Kauko "Kake"

• Jussi_003

Seksi ei ole lastenpuuhaa...

• Anonyymi

Juuri näin!

• sitten mö

heräsin ja ejakuloin vessanpyttyyn

• asento

"tyttö istu vessanpöntöllä ja minä sen päällä". Mahdoitko istua "sen" päällä vai tytön päällä, vai tytön "sen" päällä vai omalla päälläsi vai kenties tytön pään päällä? Kyllä joku sulle vielä antaa vaikka nyt pahalta tuntuukin.

• Kari 675

Mulle tulee paha mieli tuollaisita epäilevistä Tuomaista. Jos jollain on ihana kokemus ei pidä sanoa että oliko se edes totta.

Itse heräsin viime yönä, vaikka pahasti kesken hommien (unessa) ja se oli niin todellista.

Vai olisitko ollut itse valmis kokeilemaan samaa asentoa ja siksi kyselet. TÄH?

• aidosti
        Kari 675 kirjoitti:

Mulle tulee paha mieli tuollaisita epäilevistä Tuomaista. Jos jollain on ihana kokemus ei pidä sanoa että oliko se edes totta.

Itse heräsin viime yönä, vaikka pahasti kesken hommien (unessa) ja se oli niin todellista.

Vai olisitko ollut itse valmis kokeilemaan samaa asentoa ja siksi kyselet. TÄH?

kiinnosti toi asento eli kyllä. Lähinnä mietitytti, että josko tyttö istui pöntöllä ja tämä sälli sen tytön päällä ja kuvitteli tämän nyt sitten olevan sitä ainoota ja oikeaa. Aika ohut tarina joka tapauksessa. Olisi edes lisännyt, että se kaveri tuli ja istui sen tytön päälle, mutta tämän selitäjän alle "sen" päälle eli siis oikein ryhmä bi-seksuaali paraati olisi ollut kyseessä. Ja mikä sitä olisi estänyt ottamasta äitiään, kun kesken tollasen unen herätti?

• läxx

aikoinaan jo 13 w (80 luvun alkupuolella) olin
      kesälomalla tapaillu yht paikallista likkaa kesä-
      paikka kunnallamme ja alotimme seksi kokeilut
      ladossa(!) heinäkasojen päällä hän pölli joku kerta omalta faijaltaan kortsuja ja minä omaltani ne kokeilut loppu sit siihen kun mun faija ilmesty sinne ladon ovelle ja komensi meiät erilleen ja mut välittömästi ladosta ulos (iso kulli pystyssä ja kortsu siin päällä..), taitto pellon pientareelta vahvat risut (ei mitään "hentoja" koivu risuja vaan jotkut vahvat pajuruoskat) ja anto sellasen selkäsaunan et en oo koskaan saanu voi jumalauta sitä piiskaamista varmaan 40 sivallusta täysillä niin et tuli ihan tolkuttomat verijuomut ja jotkut arvet näky viel kuukauden päästä "onnex" se oli keskellä kesää niin ei kukaan nähny niit juomuja vaikka siis koulussa jumppatuntien suihkussa P.S. olin muuten ehtiny just saaha siemensyöksyn niin ne spermat olivat siell kortsussa sen piiskaamisen aikana ja sen likan kotiinkin meni tieto mut se ei saanu selkään vaikka faijat oli huomanneet ne pöllityt kortsut no minä sain sitten senki edestä.. nyt oon 40 lähestyvä 9 lapsen isä (nuorin 1 w) ei tälle tytölle - ne "tapaamiset" loppu siihen kesään ja oon usein vaimoni kaa naureskellut niille mun poikavuosien "ekoille kerroille" jotka sai niin nolon lopun

• heheh

niin kai tämä jonkun sortin fetissi oli kieltämättä aika kiihottavaa ... Kysymys kuuluu:
        jos sulla on noin monta lasta niin kai ne vanhimmat on jo "sellaisessa" iässä??! onko niitten kanssa ollut samanlaisia "tilanteita"
        Ei vaitis kiinnostus vain heräsi eli jatka ihmeessä stooriasi!!!!!

• Make69

Olin kans 14, 3 vuotta vanhemman isosiskon kanssa leikittiin kaikenlaista ja sitten se kysyi, että haluisko pikkubroidi vähän koittaa, miltä pillu tuntuu. Punasekshan siinä naama lehahti, mutta onneks sisko otti ohjat käsiinsä...

• IncubusCain

Mä olin 2v. Sillo mä nussei meen mummun koiraa avaruusaluksen ohjaamos samal ku opettajas nuoli mu perset. En ollu ees kännis, ja arvaa kaua kesti? 3 vuot! Voi vittu tommosii mistää mitää tiätämättömii vauvoi...

• Anonyymi

Nykymaailma on sairas.
      Sosiaalisen median sekä julkisen median suhtautuminen seksuaalisen elämän kokeiluihin ja tartuntapintoihin on kieroutunut.
      Parin-kolmenkymmenen vuoden kuluttua tulemme kärsimään kansallisesta syntyvyyden laskusta, sekä seksuaali-identiteettien vääristymistä. Syynä on ainoastaan seksuaalisten kokeilujemme tuomitseva suhtautuminen.
      Olemme sallivia mille tahansa Tv:ssä, ja tuomitsemme jyrkästi näennäisiin ikänumeroihin kiinnittyvät seksuaaliset kokeilut, jotka voisivat tukea henkilökohtaista seksuaali-identiteettikehitystämme.
      Seksuaalisuus ei ole sidottu ikään, moraalimme on. Moralisoimme toisemme hengiltä, vain voidaksemme nauttia yhteisön hyväksyntää, samalla hyläten tietoiset halumme opettaa seuraavaa sukupolvea inhimillisen ihmisyyden olemukseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      85
      1788
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      82
      1620
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      49
      1300
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      47
      1245
    5. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1142
    6. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      114
      1088
    7. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      39
      925
    8. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      59
      902
    9. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      23
      901
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      22
      877
    Aihe