Pistää vihaksi

DarkNinjaHiiri

Ette ole ainuita jotka vihaa uskiksia.

Siis mikä vitun mielenhäiriö pitää olla että tulee semmonen jeesus kompleksi.

Oli jeesus olemassa mutta mitä sitten.

Hallelujaa huh huh...

12

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että kukaan täällä, ainakaan ateisteista, "vihaa uskiksia". Ateistit ovat fiksua porukkaa, ja hyväksyvät kyllä kaikenlaiset ihmiset. Mutta tyhmyys kyllä kieltämättä raivostuttaa, vaikka ei ehkä saisikaan, ja rationaalisen ajattelun sekä loogisen päättelykyvyn puute.

      Se mielenhäiriö mihin DarkNinjaHiiri viittaat, on ainoastaan oman itsetunnon heikkoutta ja pelkoa tulevaisuudesta. Toivoa siitä, että olisi joku joka pitäisi huolta, kun itse tuntee itsensä voimattomaksi ja kykenemättömäksi ohjaamaan oman elämänsä kulkua. Ihminen on vielä niin nuori otus kehitykseltään, että siitä löytyy hyvin alkeellisia piirteitä. Tämä uskonnollisuus on eräs niistä. Mutta kyllä se siitä NinjaHiiri pikkuhiljaa!

    • Misunderstood

      vaikka et pitäisi uskiksista,
      niin voisit ilmaista asiasi hieman aikuisemmin...
      itsekkään en todellakaan ymmärrä mikä saa jotkut ihmiset uskomaan Jeesukseen ja Jumalaan, en tiedä...
      mutta samaa voisi kysyä myös meiltä miksi emme usko?
      siksi koska se tuntuu minulle itselleni (ja varamsti meille muille) oikealta polulta kulkea...

      antaa kaikkien uskoa mihin uskoo tai jättää uskomatta... :)

      • DarkNinjaHiiri

        Olette te ateistit sitten fiksua porukkaa. Kiitos asiallisista kommenteista.

        Se viha on vaan tunne.


      • Misunderstood
        DarkNinjaHiiri kirjoitti:

        Olette te ateistit sitten fiksua porukkaa. Kiitos asiallisista kommenteista.

        Se viha on vaan tunne.

        taitaapi sulla olla jonkin sortin asennevamma...
        muista ottaa lääkkeet purkista honey, ja mieti sitte asiaa uudelleen eikös ;) :D


      • "lääkkeet
        Misunderstood kirjoitti:

        taitaapi sulla olla jonkin sortin asennevamma...
        muista ottaa lääkkeet purkista honey, ja mieti sitte asiaa uudelleen eikös ;) :D

        purkista" hokema saavutti juuri miljoonan rajan. Onnittelut. Olisikohan syytä ateistiveljien yhdessä miettiä sille mahdollisimman hyvä seuraaja.


    • m-ilian

      ...emmie uskovaisia vihaa. Son liian rankasti sanottua.

      Vihaksi pistää se, että uskomattoman harva -oikeasti- tietää mihin edes uskoo, ja julistaa tietämättömänä jotain mistä ei ole koskaan ottanut edes selvää.

      • Misunderstood

        ... sanonut niitä vihaavani..

        en vain ymmärrä mikä siinä jessessä niin kiehtoo että siittä pitää niiden kaikille höpöttää...


      • compura

        sen dokkarin tekoon, vaikka haastattelemaan uskiksia, tuntuu olevan oikea verbaalinen mootorisaha.


      • :pp.
        compura kirjoitti:

        sen dokkarin tekoon, vaikka haastattelemaan uskiksia, tuntuu olevan oikea verbaalinen mootorisaha.

        melkoinen yhdistys, johan nuo "nickitkin" pelkästään alkaa naurattamaan, voi jestas sentään..


      • compura
        :pp. kirjoitti:

        melkoinen yhdistys, johan nuo "nickitkin" pelkästään alkaa naurattamaan, voi jestas sentään..

        odotan innolla heikäläiten dokkaria, saadaan nvarmaan nauraa rankasti...Hiiri...hehe


    • Ei kirkonpolttaja

      Ihmettelen vaan, että vaikka ihminen tuntisi mitä vaan uskiksia kohtaan, niin missä on sivistys, jossa kunnioitetaaan erilaisia vakaumuksia ja kirkkorakennuksia esim, onhan maailmassa ollut jo tarpeeksi hirveitä hallitsijoita, sarjamurhaajia ja roistoja joka lähtöön. Eikö ateisti osaa rakastaa, jos kerran on niin mainio. Vaan taitaa olla niin, että loppua kohden kaikkien sivistymättömien vihaajien ja kirkon polttajien määrä vain lisääntyy. Mutta pelossanikaan minä en pelkää. Toivoisi, että ihmiset opiskelisivat maailmanhistoriaa, jos raamattuun eivät saa tolkkua.

    • taitaa olla karvas, kun noin hatuttaa? Elämä on hunajaakin makeanpaa ja sen koti on sydämessä, ei mielessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe