Riston valinta jäi epäselväksi!

minulle ainakin

Minusta Risto jätti ovet auki molempiin suuntiin. Tulkitsinko väärin?

39

19681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...ö...

Niinhän siinä vähän kävi mutta jos ei ole tullut sellaista oloa että iskis kumpikaan oikein selvästi. Eiköhän sekin heillä jatkossa selviä.

• kuitenkin se

että Hannan kanssa sinne kaupunkilomalle lähtee...

• kaupunkilainen

risto ei tosissaan valinnu kumpaakaan, otti kokeilumielessä hannan, ihmettelin kun minnaa kehu aina ja oishan se ollukin parempi valinta..

• fmzee

Valkkas Hannan jotta voi myöhemmin palata Minnaan, jos ei Hannan kanssa syty. Jos olisi tehnyt toisinpäin, ei olisi kiinnostanut enää Hanna senkään vertaa. Eli valkkas omasta mielestään huonomman ja jätti vielä paremman kakkosvaihtoehdoksi siltä varalta, että joutuu sen toisen vaihtoehdon käyttämään.

• Kuolen nauruun!
        fmzee kirjoitti:

Valkkas Hannan jotta voi myöhemmin palata Minnaan, jos ei Hannan kanssa syty. Jos olisi tehnyt toisinpäin, ei olisi kiinnostanut enää Hanna senkään vertaa. Eli valkkas omasta mielestään huonomman ja jätti vielä paremman kakkosvaihtoehdoksi siltä varalta, että joutuu sen toisen vaihtoehdon käyttämään.

Tämmöstä päätelmää ei ole ennen vastaan tullutkaan=)))))))))))!!!!!Kyllä kääntyy musta vaikka valkoiseksi tai päinvastoin,kun oikein ärsyttää Hannan valinta sulla=)))))!!!!!!Uskomaton perustelu!

• Hannan kaima

Hanna on vielä ihan lapsi. Minna olisi ollut parempi, mutta yhteyksissähän he lupasivat olla.:)ei tästä viä kyllä tiä. Risto oli tosi epävarma! Ja kaveri mieles ne päätti alottaa. nyt vaan kulee juoru lehtie jos niistä saatais vastaus :):)

• ei kolahda

niin sitten ei. aika ihmehän se olisikin, jos tuollaisesta ohjelmasta ihan naimisiin asti mentäisiin.
      tai sitten Risto on vain hitaasti syttyvää tyyppiä!

• Ei oo helppoo

... ja kolme muuta väärän naisen.

• äitimuori

sanonut, ettei kumpaakaan, mutta käy nyt tuon hannan kanssa se kaupunkiloma

• äitimuori kirjoitti:

sanonut, ettei kumpaakaan, mutta käy nyt tuon hannan kanssa se kaupunkiloma

Että vanhemmatko sano Ristolle että ota Hanna vaikka Minna oli selvästi Ristolle mieleisempi.
        Risto vaikutti vähän masentuneelta ja pettyneeltä kun ilmoitti tytöille valinnastaan.
        On ehkä takaportti auki Minnalle jos Minna sit enää on lähdössä Riston kelkkaan.
        Jos ensin annetaan pakit ja sit soitellaan perään, en tiedä.

• matkaseuraa

Risto valitsi tosiaankin vain matkaseuraa, mistään elämänkumppanin valinnasta ei selvästikään ole kyse.
      Luulen hänen enemmänkin miettivän, mitä oikeastaan haluaa ja miksi.

• sikaMieheks

Vieläköhän se Hanna on vapaalla?

• sen juttuja

jaksaisi millään kuunnella viittä minuuttia pidempään...

• kumpaakaan

mun mielestä. Minnalle sanoi että "ei näissä merkeissä enää tavata" ja Hannan pyysi kaupunkilomalle ystävänä. Toi kaupunkiloma kuuluu varmaan sopimukseen, että on pakko mennä vaikkei kiinostaisikaan??

• sen on

kuulua sopimukseen! ei kai ohjelman teosta mitään olis tullu, jos maajussit olis saanu millon vaan sanoa, että nyt riitti en ota kumpaakaan!

itse asiassa aika ihme, että muilla pareilla synkkasi noinkin hyvin, ja tapahtui ihastumisia. onhan se melkoista tuuria, että kirjeitten perusteella valitut ehdokkaat tosissaan sytyttää sitten tavatessa. puolin ja toisin.

yleensähän ihastumiset tapahtuu spontaanisti, eikä noin järjestetysti. olin siis itseasiassa vähän ihmeissäni, että vain yksi maajussi ei syttynyt ehdokkaistaan.

• ja pahemman kerran!

Risto-reipas jättää kaiken puolitiehen.
      Miten voi olla noin hullu mies, että ehdottaa kaupunkilomaa pelkältä ystävyyspohjalta niinkin kiltille ja kauniille naiselle kuin Hanna?!?
      Hanna käy kuitenkin ihan kuumana Ristoon ja mies vain jarruttelee.
      Itse en olisi päästänyt Hannaa edes lähtemään tilalta, tai sitten olisin vähintäänkin hypännyt takapenkille tämän palatessa takaisin kaupunkiin. Kosinut heti, kun tämä toinen emäntä kurvasi pihalta highwaylle.

• alkoi kyllästyä

Hannan juttuihin niin kuin suuri osa katsojista...

• tai ei

kaupunkilaismiehet olisi jo menneet pitemmälle kaupunkilomalla viikon tuttavuuden kanssa kunnolliset ei etene nopeaan sillä tavalla varmistuu
        ja tutustuu

• Maamies29

Risto todella mokasi niin, että hamekangas olisi herralle parempi valinta. Ei koskaan tule kunnon naista tuolla menolla saamaan. Näkeehän sen toisaalta tilastakin, 5 vuotta pitänyt ja kaikki muu on samassa vanhempien aikaisessa jamassa paitsi uusi traktori on pojan pitänyt saada. Jos Risto meinaa tilaansa pitää, navetta kaipaisi pikaista remonttia kalusteiden, ruokinnan ja lypsysysteemien osalta mutta tuskin risto aikaiseksi moisia saisi. Mukulatkin teettäis varmaan naapurin isännällä. Oon pettynyt. Se Minna olis ollut tosi helmi emäntä ja ottaisin moisen itsellenikin! Mistäköhän sen löytäs..;)

• Hannaa ...
        Maamies29 kirjoitti:

Risto todella mokasi niin, että hamekangas olisi herralle parempi valinta. Ei koskaan tule kunnon naista tuolla menolla saamaan. Näkeehän sen toisaalta tilastakin, 5 vuotta pitänyt ja kaikki muu on samassa vanhempien aikaisessa jamassa paitsi uusi traktori on pojan pitänyt saada. Jos Risto meinaa tilaansa pitää, navetta kaipaisi pikaista remonttia kalusteiden, ruokinnan ja lypsysysteemien osalta mutta tuskin risto aikaiseksi moisia saisi. Mukulatkin teettäis varmaan naapurin isännällä. Oon pettynyt. Se Minna olis ollut tosi helmi emäntä ja ottaisin moisen itsellenikin! Mistäköhän sen löytäs..;)

iltasanomissa siihen tyyliin, että hyvin saattaa pyyhkiä vieläkin.

• mies..

Risto taitaa tykätä enemmän miehistä? Ei saamerin, jos Hannan tapaisen naisen edessä vain levittelee käsiään ja raapii päätään? Eikä se toinenkaan kelvannut, Huh huh! Kaapista ulos vain!

• oletko tyhmä
        mies.. kirjoitti:

Risto taitaa tykätä enemmän miehistä? Ei saamerin, jos Hannan tapaisen naisen edessä vain levittelee käsiään ja raapii päätään? Eikä se toinenkaan kelvannut, Huh huh! Kaapista ulos vain!

ei sitä väkisin kenestäkään kiinnostu, ei sillä ole välttämättä ulkomuodon kanssa mitään tekemistä!! Ei se että ei viikon aikana pakottamalla rakastu niin tee kenstäkään homoa!!!

• keimo
        Maamies29 kirjoitti:

Kaikkeen on syynsä.

• nättinainen
        mies.. kirjoitti:

ihme sinua hölmöä. Ei kaikki miehet juokse heti joka naisen perään.
        Naisena näen Riston hyvinkin miehekkäänä.
        Kuinka paljon ihmissuhteet menee pieleen kun heti ollaan valmiita rakentamaan suhde.
        Ristolla on varaa valkata.

• polttanut näppinsä jonkun n...

kanssa.
        Se tekee varovaiseksi sellainen.

Ja toisekseen kaveri on sitä sorttia joka ei turhia löyhöttele puolivalmiista asioista.

• kaupunkiloman jälkeen..

..että matka oli avartava kokemus. Minusta tuntuu, että mies ei loppujen lopuksi valinnut siis kumpaaakaan ja tulkitsen tuon "avartavan kokemuksen" niin, että mies on joko homo tai sitten hän ymmärsi ettei tarvitse kumppania (ei naista eikä miestä) ollakseen onnellinen. Katsotaan miten kävi.

• tää vielä ollut

lopullinen valinta! Eikös nämä maajussit tee LOPULLISEN valintansa vasta joskus joulukuussa, vai olenko ihan väärässä? Ohjelmahan jatkuu vielä...Toisille oli jo kumppani selvä, mutta Risto miettii vielä, kumpi...

• parkaa

Voi Risto-parkaa!
        Väkisin naitetaan. On kuin entinen aitosonni, jota kylällä kuljetettiin hyvästä tarjouksesta.
        Tuo TV-maailma on IHAN sairas.

• senssiohjelma
        parkaa kirjoitti:

Voi Risto-parkaa!
        Väkisin naitetaan. On kuin entinen aitosonni, jota kylällä kuljetettiin hyvästä tarjouksesta.
        Tuo TV-maailma on IHAN sairas.

Kyseessähän on vain seuranhaku!

Jos joku pareista jatkaa vuodenkin, on jo melko ihme.

Ei suhde ala viikon tutustumisella, eikä varmasti kameroiden kyttäyksessä...

• juuri,
        senssiohjelma kirjoitti:

Kyseessähän on vain seuranhaku!

Jos joku pareista jatkaa vuodenkin, on jo melko ihme.

Ei suhde ala viikon tutustumisella, eikä varmasti kameroiden kyttäyksessä...

ei kai kukaan olis ohjelmaan mukaan lähtenytkään, jos aseella uhaten jokaisen parin pakko mennä naimisiin!
        yllättävää itseasiassa, että niinkin monen parin kesken tapahtui oikeita ihastumisia.

ja minusta Hanna on Ristolle parempi. ihan oikein valitsi.

• Minna parempi

jota R kunnioitti, koska on niin mamman suuntaan kallellaan. Minna oli se sydämen valittu kuitenkin, sehän selvisi jo edellisessä jaksossa. Pari kuin suoraan Suomi-filmeistä-aah!

• Lissu

"Minna oli se sydämen valittu kuitenkin, sehän selvisi jo edellisessä jaksossa. Pari kuin suoraan Suomi-filmeistä-aah!"

No joo, minulla taas jäi paremminkin se kuva, että nuo Riston ja Minnan "Suomi-Filmi-hetket" olivat ohjaajan ja leikkaajan tarkoituksellisia valintoja kaiken kuvamateriaalin seasta. Jätettiin vähän jännitystä seuraavan jakson varalle, ettei Riston valinta olisi niin selkeä.

Aikaisemmissa jaksoissahan Hanna oli päässyt enemmän esille ja pätemään, ja ainakin meidän perheessä ajateltiin Ripan valinnan olevan jo selvää pässinlihaa.

• yx vaan
        Lissu kirjoitti:

"Minna oli se sydämen valittu kuitenkin, sehän selvisi jo edellisessä jaksossa. Pari kuin suoraan Suomi-filmeistä-aah!"

No joo, minulla taas jäi paremminkin se kuva, että nuo Riston ja Minnan "Suomi-Filmi-hetket" olivat ohjaajan ja leikkaajan tarkoituksellisia valintoja kaiken kuvamateriaalin seasta. Jätettiin vähän jännitystä seuraavan jakson varalle, ettei Riston valinta olisi niin selkeä.

Aikaisemmissa jaksoissahan Hanna oli päässyt enemmän esille ja pätemään, ja ainakin meidän perheessä ajateltiin Ripan valinnan olevan jo selvää pässinlihaa.

Ei kai Risto nyt naista halua.
        Risto on niitä poikia sanokaa mun vanhan homon sanoja.Mä ottasin Riston on niin syötävän söötti,ihanat reidet,takamus aah.Uskokaa jo tässä tämän jutun juoni.

• suomi24 palstan treffeihin
        yx vaan kirjoitti:

Ei kai Risto nyt naista halua.
        Risto on niitä poikia sanokaa mun vanhan homon sanoja.Mä ottasin Riston on niin syötävän söötti,ihanat reidet,takamus aah.Uskokaa jo tässä tämän jutun juoni.

että siellä b-mies hakee seuraa älä tätä miestä himoitse

• Mantaliini

Minulle tuli sellainen olo, että käsikirjoittaja ja ohjaaja olisivat ehkä vaikuttaneet Riston eiliseen esiintymiseen. Jos olisi avoimesti näyttänyt tunteensa, niin mitä jännitettävää meillä sitten enää olisi. Muitten parien kohdalla kaikki tuntuu niin selvältä, mutta Riston mietteet vielä askarruttavat ja ylläpitävät katsojalukuja.

• niinkuin

se miian ja anssin k-18

• Nimetön
        niinkuin kirjoitti:

se miian ja anssin k-18

Miten voi Miia olla sellainen räkätti.Anssi fiksuna miehenä ei edes vilkaisisi huonokäytöksistä miiaa. Mutta ku Miia puutteessa vonkaa poika parkaa!!

• Nimetön kirjoitti:

Miten voi Miia olla sellainen räkätti.Anssi fiksuna miehenä ei edes vilkaisisi huonokäytöksistä miiaa. Mutta ku Miia puutteessa vonkaa poika parkaa!!

Luulen että Anssi-poika iskee kirveensä kiveen sen Miian kanssa. Ovat kuin eri puusta veistettyjä. Anssi pettyy Miian kanssa ja ero tulee, sanooka mun sanoneen!
        Anssi on kiltti ja mukava poika ja Miia huomaa pian että poika on ihan liian kokematon hänelle.
        Haluaa kokeneemman jäbän.

• siitä

Matista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4532
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2533
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      173
      1709
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      260
      1582
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1450
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1347
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1269
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1261
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1242
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35