mää en, musta belle on aina kirsten stroms eikä martha madison!
haluisitteko te että belle vaihtuu?
11
525
Vastaukset
- patsy
Itse en yhtään pidä Kirstenin tyylistä näytellä Belleä. Mä kannatan mieluummin Marthaa, vaikken pidäkään Bellestä.
- En tiedä,
koska Belle siis vaihtuu ja missä sarjan vaiheessa?
- igli
No en haluaisi, vaikka vihaan Belle hahmoa, mun mielestä sen pitäisi silti olla Kirsten Stroms
eikä mikään anoreetikko ällöttävä/ruma
Martha Madison!
Mutta mitä me sille enään voitais ku vaihto on jo tehty ja me ei asuta amerikassa.
Harmi silti :(- *herm_ione*
kristen storms!! Sopii hyvin, vaikken bellen hahmosta ole koskaa pitäny erityisemmin!!! :)
- päivien viemää
se martha madison on kauheen vanhan näkönen
- Jan Spear
Musta olis just hyvä et se lähtis koko ajan ´´ ehkä se on Shawn´´ ehkä Shawn on lähettänyt sen´´ siin niin tyhmä kuin olla ja voi.....!!! toivottavast vaihtuis
- :mari:
KIRSTEN!!!!!!!!!!! ei kukaan madison :(( kirsten on paras !!!!!!!!!!
- sonkku
määkään en belle on aina sama belle eikä martha madison!
- loikka
mäkään en haluu et belle vaihtuu ja shawn vaihtuu en ehkä pysty kattoo sarjaa enää...
- Nimetön
just parhaat näytteliät!mutta ai et sitte enää pysty kattoo vai nyt?
- mimimimimimi
en todellakaan haluu et belle vaihtuu!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423344- 361934
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?291678- 161497
- 231478
- 241367
- 91351
- 141187
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781075- 221072