Mulla on ollu todella pitkään sama fantasia mielessäni eli oon ulkomailla lomailemassa ja siellä lomapaikassa hommaisin 3 hyvännäköistä, isokyrpäistä shemalea ja sitten harrastettais ryhmäseksiä eli 2 kyrpää mun suuhun ja 1 kyrpä mun perseeseen ja kaiken pitäis tapahtua jossain julkisella paikalla että ihan kuka vaan voisi nähdä jos haluaisi. Sitten kun ihmiset alkaisi katsomaan että mitäs siellä oikeastaan tapahtuu niin mua alkaisi hävettää koko homma ja yrittäisin lopettaa sen mutta ne shemalet pakottaisi mut jatkamaan ja alkaisi nöyryyttämään mua niiden ihmisten edessä, todella outoa täytyy myöntää.
Fantasy
5
1626
Vastaukset
- Shelover
Unohtui lisätä vielä että toi akti videokuvattaisiin ja jotkut ihmiset ottaisi normaaleja kuvia ja sitten ne shemalet sanoisi että kun tämä akti on ohi niin ne laittaa noi kuvat ja videot nettiin ja lähettää kopiot kaikille mun tutuille jotta nekin näkee millainen lutka voit olla.
Ilman tuota videokuvien levittämistä tuo fantasia on aika kiehtova. :) Mutta mitä tarkoitat shemale-käsitteellä?
- Shelover
No tuossa kuva shemalesta
http://www.happytranny.com/ladyboy69/lusi/12.jpg - Shelover
Kertokaa toki muutkin mitä mieltä olisitte jos näkisitte kyseisen aktin oikeasti tapahtuvan.
- Shelover
Tylsää porukkaa täällä kun ei kukaan vastaile, ois ollu hauska tietää mitä mieltä porukka olisi ollut kyseisestä fantasiasta jos vaikka joskus tuon toteuttaisi kun seuraavan kerran matkoilla on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417545
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664210
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363103Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452626Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262605- 322181
- 411966
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797