Olen tällainen yli viisikympinen mies ja olen vailla naisseuraa.Lopetin vasta edel.. edell..
edellisen suhteeni ja ja ja olen nyt vapaa. Hoitelen kaikkien suomalais...s.uolam tuota suomalaisten asioita joten ottaisitko minuun yhteyttä mieluummin ennen joulukuun kuudetta päivää. terv. nimimerkki V.M.
Seuraa haetaan
11
417
Vastaukset
- rupsahtanut...
alle 65 vuotias entinen lakinainen.
Aletaanko seurustelemaan?
Nimimerkki MP- Minulla on taas
tyttöystävä. Rakas MP kumpi meistä ilmoittaa seiskalle vai pidetäänkö vielä salassa.
- omat ai..aineet
Minulla on taas kirjoitti:
tyttöystävä. Rakas MP kumpi meistä ilmoittaa seiskalle vai pidetäänkö vielä salassa.
vai k.. käytetäänkö perinteellistä tummelia?
- kolmekymppinen todella
puutteesa elävä nainen. Olen viimeisen vuoden ajan elänyt todella kovassa puutteessa, kun sais vain naida ketä miestä tahansa, ei ole väliä kun vain on MIES! Lyhytkin mies kelpaa!
- kepulainen kun
noin halukkaalta kuulostat. Samapa tuo sille jos tällainen lyhyenläntä demari kelpaa. Toivottavasti et käytä kuitenkaan muita hajusteita kuin lannan haju, sillä sen tuoksu on saanut aina minut erittäin halukkaaksi.
- kokkari
jaskarin puheille siellä on koko haaremi.
- Anonyymi
olen tällainen isokokoinen nainen ja tupakoin
ja toinen normaalikokoinen mutta juon silloin tällöin.....
ja haluan seuraa..... yleensä miehet ei meitä kato..... soita 0400 838443 Tarja tai Eija
soita meille niin tavataan kahvikupin äärellä - Anonyymi
Olen Paloheinässä asuva evp eliitti aliupseeri. Nyt kyllä alkoi vähän kiinnostaman...
- Anonyymi
Oletko eheytetty nainen, jos niin tällä oli karvarinta...ps kai pimsan heittivät ehyeksi ?
- Anonyymi
Tavja tässä..kiinnostaa, rahasta ei ole kiinni. Penalla ei ota eteen...
- Anonyymi
Pankkolängvitsi nainut palstan persua perssilmään. Huutohan siitä tuli, kun luuli Sipiläksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316046- 393962
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833343- 122838
- 292262
- 122247
- 1621916
- 231699
- 271418
- 1051372