Kokemattomana naistenmiehenä kaipaisin nyt hyviä vinkkejä teiltä ihanat naiset millaisen treffi-ilmoituksen tekisin.Jos kerran Vanhasen Matti niin miksen minäkin laittaisi?
Millaisen treffi-ilmoituksen tekisin?
8
1521
Vastaukset
- nainen... enkä ihana.
" Lihava, keski-ikäinen, ruma, tyhmä, alkoholisoitunut, työtön ukkomies etsii missityyppistä naisseuraa kaiken kivan merkeissä."
=DW=- lisäksi
väkevälle hielle haiseva,nokkaansa kaivava...
- Sanalla Minä
Kuulehan,kun kerrot itsestä,niin kerro totuus! Yritä välttää Minä olen.-Minä tein,-Minä sitä ,-Minä tätä,.....?
Älykäs nainen,(jos arvostat älyä) tajuaa vinkistäkin! Kerro hauskoista sattumuksista,siis tosiasioista,niistä ymmärtää arvomaailmaasi?
Kaljamaakarin kannattaa heti kertoa,olevansa mikä on.- et sitten ollut
...älykäs nainen,kun tarvitsee alkaa muita neuvomaan,miten pitää kirjoittaa.
- ...ngg
on ihan pakko, vaikka olen mijäs...
Pistä mitä vain, mutta allekirjoituksena
Sauli...- Loistava.polku
aika hyvä....
Tosi haaska tähän vois vastatakin ;))
LoistavaMiesk..: tyylillä sopivasti huumoria, ja salaperäisyyttä.
Helposti sanottu mutta.. ;)- Sani_n
Sanin kirjoitti:
Tosi haaska tähän vois vastatakin ;))
LoistavaMiesk..: tyylillä sopivasti huumoria, ja salaperäisyyttä.
Helposti sanottu mutta.. ;)En tarkoita että pitäis erityisen 'tyylikäs' olla, vaan viestin tyyliä..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222317
- 871423
- 1161218
- 751120
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18919Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249841- 52832
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil205819Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo17802- 34765