kuka on teijän suosikki miehistä?

Nimetön

musta shawn ja sitten rex ja vanha phillip...uus phillip on hirvee!

30

863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sonkku

      jep sahwn on kivoin. uus phillip on kamala!

      • Nimetön

        SE OLIS PALJO KIVEMMAN NÄKÖNEN JA KIVEMPI!


    • sara

      otsikko^

      • Nimetön

        mutta miksi victor?kyllä mustaki rex on ihan kiva...ja noo kait jackin on mutta victorista en erityisesti pidä.ja oon sanonu aikasemminki jo et pidän shawnista eniten.


    • patsy

      Lucas. Tykkään myös Victorista, Philipistä ja Jackista.

      • Nimetön

        et kai philipistä?


      • patsy
        Nimetön kirjoitti:

        et kai philipistä?

        Philip on oikein mukava tyyppi


      • Nimetön
        patsy kirjoitti:

        Philip on oikein mukava tyyppi

        sehän yrittää viedä belleä shawnilta?!eihän semmoset tyypit oikee oo kivoja,vai onko?


      • patsy
        Nimetön kirjoitti:

        sehän yrittää viedä belleä shawnilta?!eihän semmoset tyypit oikee oo kivoja,vai onko?

        Philip ei yritä viedä Belleä Shawnilta. Yrittää näyttää Bellelle että se on parempi kuin Shawn, mutta ei se yritä sitä mitenkään varastaa. Kaikkihan luulee Shawnin lähteneen omasta tahdostaan.

        Sami ja Lucas on molemmat yrittänyt tappaa/tappanut jonkun ja mä silti tykkään niistäkin :D


      • nIiN*
        patsy kirjoitti:

        Philip ei yritä viedä Belleä Shawnilta. Yrittää näyttää Bellelle että se on parempi kuin Shawn, mutta ei se yritä sitä mitenkään varastaa. Kaikkihan luulee Shawnin lähteneen omasta tahdostaan.

        Sami ja Lucas on molemmat yrittänyt tappaa/tappanut jonkun ja mä silti tykkään niistäkin :D

        ?????


      • patsy
        nIiN* kirjoitti:

        ?????

        Lucas tappoi Franco Kellyn, kun Franco yritti tappaa Katen. Kate lavasti Samin syylliseksi. Sami melkein teloitettiin, mutta Lucas juoksi viime hetkellä teloitukseen ja tunnusti olevan oikea syyllinen. Kate oli kuitenkin lahjonut kuolevan miehen tunnustamaan Francon kuoleman. Myöhemmin Kate yritti tappaa Samin yrttien ja Will-nuken avulla. Lucas oli mukana juonessa, muttei tiennyt Katen yrittävän oikeasti tappaa Samin.

        Sami ampui raiskaajaansa Alan Harrisia sukukalleuksiin. Alan ei kuollut, mutta menetti itselleen jotain kovin kallisarvoista.


      • Nimetön
        patsy kirjoitti:

        Philip ei yritä viedä Belleä Shawnilta. Yrittää näyttää Bellelle että se on parempi kuin Shawn, mutta ei se yritä sitä mitenkään varastaa. Kaikkihan luulee Shawnin lähteneen omasta tahdostaan.

        Sami ja Lucas on molemmat yrittänyt tappaa/tappanut jonkun ja mä silti tykkään niistäkin :D

        philip on aivan kamala ja minusta se yrittää viedä belleä niinkuin monen muunkin mielestä.


    • päivien viemää

      vin(oli vähän aikaa sarjassa)rex,shawn ja vanha philip

      • Nimetön

        mul on aivan samat(määki tykkäsin siit vin ramselista).se oli hyvän näkönenki.


    • pindy

      mulla on shawn, rex, jack

      • jasminA

        niin mustaki jack on ihan ok.


    • *herm_ione*

      rex on mun suosikki!! :) On shawkin aika kiva! ;D

    • Tuijah

      ovat Patrick ja Philip.

      Minkä niminen näyttelijä ennen muuten oli Philipin roolissa?

      • Nimetön

        en kyl muista?!mustaki philip ois niin kiva, jos se ois se vanha, ja se EI veis belleä shawnilta.


      • patsy

        Philipiä näytteli ennen Kyle Brandtia Jay Kenneth Johnson


      • Nimetön
        patsy kirjoitti:

        Philipiä näytteli ennen Kyle Brandtia Jay Kenneth Johnson

        niin joo se oli se.no onkos sun lempi mies näyttelijä sitten philip?mun ei ole tosiaankaan(vaikka olen sanonut tuon monta kertaa).


      • patsy
        Nimetön kirjoitti:

        niin joo se oli se.no onkos sun lempi mies näyttelijä sitten philip?mun ei ole tosiaankaan(vaikka olen sanonut tuon monta kertaa).

        Ei ole Philip. Lucas eli Bryan Dattilo on yks mun lempinäyttelijöistä tässä sarjassa. Sarjaan tulevat näyttelijät Stephen Nichols (Steve "Patch" Johnson) , Billy Warlock (Frankie Brady) ja Charles Shaughnessy (Shane Donovan) on mun toiset lempinäyttelijät tässä sarjassa.


    • Pruuke.

      patrick on komea, ja mies, ei mikään kiiltokuva poika.

      • Nimetön

        minusta se on aika varasmainen...(=ainaki se sen kaveri on..


    • tarkottaa

      tuo merkki tuossa, tuo siis jossa on nuotio? :P
      ps. oon varmaan taliaivo ku en tiiä XD

      • *herm_ione*

        ... en minäkään sitä tajuu!!! :)


      • Nimetön

        siis mikä nuotio?et oo taliaivo koska en tiiä ees mikä nuotio...?


      • Nimetön

        haluisin kysyä että missä siis on nuotio??


    • päivien viemää

      sitä että keskustelu on melkein täynnä,tai täällä on niin paljon viestejä

    • mimimimimimi

      mun mielestä parhaita on shawn ja rex..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1918
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      410
      1490
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1270
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1059
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      986
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      956
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      929
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      884
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe