Tuleeko verta ekalla kerralla?

Kyssäri?

Moi!

Tyttöystävän kanssa on tullut seksi jo melko ajankohtaiseksi, ja molemmat alamme olla ns. "kärsimättömiä". Kysymys kuuluunkin, että onko se kuinka todennäköistä, että ekalla kerralla tai tokalla tai kolmannella tulee vertaa, kun harrastaa yhdyntää? Tarkoitus on tietenkin aloittaa rauhallisesti ja varovaisesti. Tyttö on 17-vuotias ja neitsyt siis.
Milloin muuten kannattaisi anaaliseksin koittaminen aloittaa? Molemmat olisimme kiinnostuneita siitä, ja erittäin kokeilunhaluisia. Tuskin kuitenkaan heti ensimmäisellä kerralla?!

Kiitos vastauksista :)!

14

5541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie....

      No niin kerranhan se kirpaisee.. kyllä kai lakanat hieman tipoittaa muttei toista kertaa enää.. Onnea touhuille muuten anaaliseksin saatte unohtaa se on sottaista touhua ja saattaa aiheuttaa kaikenlista kirvelyä, kummankin
      vehkeissä... siis neuvon kun kysytään muuten
      voi vapaasti pittää hauskaa ...

    • muumimamma30

      no mulla ekalla kerralla ei tullu verta yhtää..johtui tamponien käytöstä..alapää oli jo venyny sen verran ts.immenkalvo. Anaaliyhdyntää ite kokeillu vasta aikuisiällä kumppanin kanssa jonka tunnen todella hyvin ja muu seksi on jo ns.hallussa.

    • mode

      tämäkin asia on niin tapauskohtainen :D. ei tullut minulla verta, saattoi johtua siitäkin että emme pitäneet liikaa kiirettä esileikissä. Panostakaa siihen niin tuntuu molemmista mukavammalta. Anaaliseksistä en voi sanoa mitään koska sitä ei ole tullut kokeiltua, ei hirveästi semmoinen himota...

    • ...

      Se tuleeko ekalla kerralla verta on ihan tapauskohtaista. Toisilla tulee, toisilla ei eikä sitä varmaan voi etukäteen tietää.
      Verta voi tulla ekan kerran lisäksi myös parilla seuraavalla. Tai sitten niin kuin itsellä eli ekalla kerralla ei tullut verta ollenkaan vaikka olikin kipua, mutta parilla seuraavalla kerralla tuli pari tippaa yhdynnän jälkeen..Liekö mistä sitten johtunut, eka kerta sujui kuitenkin "normaalisti" eikä jäänyt mitenkään puolitiehen tms.

      • Anonyymi

        auttakaa joku. haluun tietää et onko normaalia kun menetin just mun neitsyyden joku 3h sit ja tulee vieläkin verta ja sattuu ja mun alapää näyttää revenneeltä😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        auttakaa joku. haluun tietää et onko normaalia kun menetin just mun neitsyyden joku 3h sit ja tulee vieläkin verta ja sattuu ja mun alapää näyttää revenneeltä😭

        Kiirehtimällä asioita ymmärtämättömille tolloille houkille voi käydä noinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        auttakaa joku. haluun tietää et onko normaalia kun menetin just mun neitsyyden joku 3h sit ja tulee vieläkin verta ja sattuu ja mun alapää näyttää revenneeltä😭

        Voi raasu🥺 kannattaa mennä alapäälääkärille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiirehtimällä asioita ymmärtämättömille tolloille houkille voi käydä noinkin.

        Aivan, kiirehtimällä, ja vieläpä väärässä järjestyksessä, monillekin on käynyt noin, ja varmaan käy vast'edeskin, sillä houkkamaisuus tuntuu olevan katoamaton luonnonvara.


    • HeikkiKoo

      Nykyiseltä tyttöystävältäni (joka oli siis neitsyt tavatessamme) ei tullut verta ekalla kerralla. Eikä yhdyntä ollut kivulias. Niin kuin täällä on monta kertaa sanottu, tämä on hyvin tapauskohtaista.

      • HeikkiKoo

        Niin tuli vielä mieleen, että edellisen tyttikseni (joka oli myös neitsyt) kanssa häneltä tuli hieman verta ekalla kerralla, mutta se ei kuulemma ollut silti yhtään kivuliasta, vaan yhdyntä oli hänelle mielyttävä. Eli ehkä sitä veren tuloa ei tarvitse pelätä, vaan lopettaa/rauhoittua vasta sitten, kun toista sattuu.


    • molemmat1

      olla homoja

    • Anonyymi

      Tääl­­t­­­ä löydä­t nopeasti suku­­­pu­olt­­­a, suh­­­tei­ta, treff­it 👉 http://4130555.com/H/xY8yy 👈

    • Anonyymi

      Tääl­t­ä löydä­­­t nop­­easti suku­­puolt­­­a, suh­­­tei­­­ta, tre­ff­­it 👉 http://6450777.com/H/I8da 👈

    • Anonyymi

      Hei! Om­­­a str­­eam. Sisäänkäynti k­­aiki­lle, jotka haluav­at pi­­­tää hauskaa 👉 http://6015555.com/H/Pv9eN 👈

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe