mää en ainakaan että cassie. mutta halutko sää?
haluaisitteko että saarella olevat kuolisivat?
7
305
Vastaukset
- sara
otsikko ^
- Nimetön
en.mutta se olis hassua jos ne kuolis tai siis tyhmää.
- patsy
Mun puolesta Roman, Marlena ja Tony sais hautautua saaren luoliin ikuisiksi ajoiksi.
- sonkku
miksi? marlena on kiva ja on muutki.
- patsy
sonkku kirjoitti:
miksi? marlena on kiva ja on muutki.
Marlena on tekopyhä. Vihaan Marlenan tapaa kohdella Samia. Marlena lellii Belleä, jolle sillä on aina aikaa. Samille sillä taas ei ole koskaan aikaa, mutta Samihan ei olekaan sen ihana rakas täydellinen Belle, jonka se sai elämänsä rakkauden Johnin kanssa.
Roman taas ärsyttää mua jokaisella mahdollisella tavalla. Sekin asettaa Marlenan tavoin ehtoja sen rakkaudelle Samia kohtaan.
Tony oli aluks tosi hauska ja jännittävä, mutta nyt siitä on tullut tosi ärsyttävä ja itseään toistava. Tony on yksinkertaisesti typerä, eikä typerät hahmot ikinä kiinnosta mua. Se kidnappas salemilaisia ja lavasti niiden kuoleman. Miks? No siks koska on DiMera ja DiMerat on pahoja.
- pindy
...todellakaan, paitsi tony vois kuolla, mutta sitten sarjasta vois tulla aika tylsä...
- mimimimimimi
eihän cassie ole saarella! se on tonyn vankina jossain linnassa..mä en haluu että ne kuolisivat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713528
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851548Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755