Kaksi heteroa - mies ja nainen - olivat jostakin syystä päättäneet mennä naimisiin. Siviilivihkimisen jälkeen he olivat päättäneet juhlistaa päivää hevosella ajaen. Tuskin oli päästy liikkeelle, kun hevonen kompastui. Mies sanoi:"Se oli sitten se ensimmäinen kerta." Kun oli kuljettu jonkin matkaa, hevonen kompastui taas. Mies sanoi:"Se oli sitten se toinen kerta." Kuinka ollakaan, hevonen kompastui vielä kolmannenkin kerran. Mies otti kiväärin ja ampui hevosen. Vaimo kommentoi tekoa kipakasti, hänen mielestään kallista elikkoa ei olisi pitänyt ampua. Mies kuunteli aikansa ja kun nuorikko oli lopettanut, hän sanoi:"Se oli sitten se ensimmäinen kerta." Vaimo lähti nostelemaan siitä paikasta. Seurasi riitainen ja katkera avioero jonka seurauksena asianajajat saivat perheen koko omaisuuden. Mies tuomittiin lisäksi luvattomasta aseen hallussapidosta, vaaran aiheuttamisesta ja laittomasta uhkauksesta kuuden kuukauden ehdottomaan vankeusrangaistukseen joka muutettiin hovioikeudessa sadaksi tunniksi yhdyskuntapalvelua. Sekä mies- että naishetero alkoholisoituivat piankin ja lapset otettiin yhteiskunnan haltuun.
Julkaisukelpoinen vitsi
3
231
Vastaukset
- hassu
ja uutta sinulta.
hyvä näin, sillä näitä jutskia voisi olla enemmänkin, niiltä keiltä se onnistuu. - Näi vai
loppuunsaakka Elintoimintosensorien ja lataustenkera. Ja Antoivat saman perinnön myös jälkikasvulleen.Onnellinen loppu siinä
- Eri verisoissa vain
Pyörinyt varmaan maailman ympäri jo monta kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706