on tökkinyt - toisaalta, johan monta päivää menikin ilman, että jo oli aikakin taas....*tähän alkaa jo tottua, ihan kuin wanhan palstasysteemin aikana*
Vai alkaako pian taas tulla palstan täydeltä, ikkunoista ja ovista? Tyyntä myrskyn edellä - mua on ainakin henk. kohtaisesti uhattu moisella....*on on*
Huomenta tässä kerralla KAIKILLE, jotka tähän aloitukseeni vastaavat.
T. MM.
Että taas
11
853
Vastaukset
- nyyperi
EI OLE TÖKKINYT EIKÄ MUUTENKAAN OLLUT VAIKEUKSIA.
- sola.
Joo..ihan kivasti on tökkinyt..huomenta.. ;)
- ppouta
ja etenkin sulle sola. hiluvilu.
- sola.
ppouta kirjoitti:
ja etenkin sulle sola. hiluvilu.
Tuletko kahville?
- aliisa
ja oikein mukavaa päivän jatkoa kaikille huuhailijoille :)
- Alien-8
puolestani sinulle ja muillekin huuhailijoille.Etenkin SY:lle;=))))
Eipä ole täälläpäin tökkinyt viikonlopun jälkeen.Ihme ja kumma..- S-Y
Hyvin on pelannut munkin kone viime päivinä,ei valittamista.
- S-Y
Kukas sua nyt myrskyllä uhkaa,tuleeko ihan kunnon lumipyry? ;))
- S-Y
Man-of-Mystery kirjoitti:
mutta sen verran kuitenkin, että silkkaa huumoria on luvassa....
se kaunein kukka onkin,ilman sitä elämä olisi pelkkää tylsyyttä.
- mikhaildenisov
uusia serveri?En oo varma jos sana "uusia" tai "päivittää" on oikein.En osaa termejä edes ruottiksi puhumattakaan suomeks!
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491344- 1601156
- 611037
- 8882
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198871- 12802
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti83731